AndroidHealthClinic

Epo gebruiken bij kuurtje

stalkerdewit78

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Jongens,hierbij stel ik mij de vraag of het zin heeft bij een kuurtje van bvb 250 testE en 600trenA epo te nemen,omdat je nogal eens moe maar dan echt héél moe kunt zijn tijdens de kuur?

Alsof je actief wordt van epo. Beter neem je 25-50mcg t3 erbij. Works for me!
Ik denk dat je je hart alleen maar meer belast als je epo bij je kuur gaat nemen

je weet dat AS in principe gelijkaardige eigenschappen heeft qua werking als epo(en meer natuurlijk), alleen in een licht andere manier en op minder controleerbare schaal.

Gebrek aan hematocriet heeft niks met "trenmoeheid" te maken.

Epo gebruiken zonder continue hematocriettest is een goede manier om paar meter onder de grond te gaan.

Acute overdosis van epo is perfect mogelijk, van AS enorm moeilijk.

Jongens,hierbij stel ik mij de vraag of het zin heeft bij een kuurtje van bvb 250 testE en 600trenA epo te nemen,omdat je nogal eens moe maar dan echt héél moe kunt zijn tijdens de kuur?

Moe door hgh gebruik?
Moe door test en tren?
Ik ben juist het tegenovergestelde (nu op primo en test), veel actiever eig. :D

Duur grapje, epo erbij gebruiken :o

lekker confituur maken van je bloed

Je bloed gaat sowieso al verdikken dus zou er geen epo naast nemen nee...

epo gebruiken omdat je moe bent in je kuur....dat je dat alleen al zegt, jij bent echt gek gast

Zowieso eens met al het boven staande. Toch ben ik wel is benieuwd wat het doet in de cut met veeeeel cardio....

Edit: voor de Hollanders, fysiek in de zin van conditie.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben altijd moe... leer je me leven! Goede uitvlucht om te rusten over de hele dag ;)

Terug
Naar boven