Fitness Seller

EQ en hematocriet

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
Waardering
7.960
Lengte
1m79
Massa
104kg
is er enig 'bewijs' dat EQ hematocriet/ rbc of hemoglobine zo extreem doet stijgen zoals beweerd wordt? Los van dat het voor paarden werd voorgeschreven dan. Als in, doet het hematocriet meer stijgen dan andere middelen?

Eventueel leden met ervaring + bloedresultaten?

Laatst bewerkt:
ja,bij mij was mijn hematocriet 3maanden na gebruik van bold nog altijd een deel te hoog

Laatst bewerkt:
Ja, boldenone zorgt zeker voor een stijging. Ook werd ik er angstig en paranoïde op.

Doe mij maar primobolan.

• Topic Starter Topic Starter
ja, bold vermeerdert de toename van rode bloedlichaampjes enorm

je mag ervan uit gaan dat een roid die ontwikkeld is voor oa uithoudings vermogen , de aanmaak van het aantal rode bloedcellen aanzienlijk stuwt .( je wilt wel dat je racepaard wint en niet linea recta naar de lijm fabriek kan )

• Topic Starter Topic Starter
Spijtig dat er geen wetenschappelijke artikels/studies zijn die dit zwart op wit aantonen, ik zie gemixte antwoorden op het internet.

test op zich is vrij goed in het verhogen van hematocriet, mijn hct is 52-53 met test only dus wil die niet meteen hoger hebben :o

Spijtig dat er geen wetenschappelijke artikels/studies zijn die dit zwart op wit aantonen, ik zie gemixte antwoorden op het internet.

test op zich is vrij goed in het verhogen van hematocriet, mijn hct is 52-53 met test only dus wil die niet meteen hoger hebben :o
die studies zouden er wel moeten zijn , al is het maar uit de tijd dat het een middel in ontwikkeling was , er is wel een studie op konijnen geweest mbt boldenone en die liet wel een verhoging van rode bloedlichamen zien ( nou weet ik niet of je waarde moet hechten aan studie's op dieren .
normale range schijnt 49--51 te zijn voor gezonde mannen .

kan heel goed

Dat zeggen ze maar andere roids doen dit al genoeg. Met 250mg test per week zit ik al juist boven 54 wat hematocriet betreft. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat dit nog hoger zou worden door boldenone.

Ik heb geen cijfers maar boldenone zou veel potenter zijn om dit te bewerkstellen.

Lang niet zo goed als epo. Dus ik geloof best dat je met bold nog hogere waardes gaat halen. En met epo nog hoger

Ik heb geen cijfers maar boldenone zou veel potenter zijn om dit te bewerkstellen.

Lang niet zo goed als epo. Dus ik geloof best dat je met bold nog hogere waardes gaat halen. En met epo nog hoger
Met EPO kan je gemakkelijk nog een stuk hoger. Je had indertijd duursporters met waarde 60 maar dat is dan wel levensgevaarlijk. Ik geloof ook niet in dat boldenone verhaal. Misschien dat het iets beter zal zijn dan testosteron om meer rode bloedlichaampjes aan te maken maar het verschil zal veel kleiner zijn dan dat beweerd wordt.

Terug
Naar boven