XXL Nutrition

EQ ervaringen

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
Waardering
7.960
Lengte
1m79
Massa
104kg
wat zijn jullie ervaringen met eq? Kwa resultaat, sides, look (?),...

Wil eens een milder middel een kans geven.

Ik denk eraan om test op 600mg te zetten en eq op 750 (of toch 500?) en dat voor 14 weken.

Ik hoor graag jullie ervaringen :)

Kan niet veel zeggen over de looks gezien m'n bf daar te hoog voor was. Maar voor de hongergevoel werkte het zeker :D. Verder geen sides ervaren.

Ik zelf vind 900-1000mg een fijne dosering ew

In mijn bulk zit sinds vorig jaar altijd bold omdat ik er veel beter op ga dan op 19nor varianten

Pros
Honger
Volle en ronde look
Wat je aankomt houd je vast

Sides
Bloeddruk was hoog.

Bold zou ik dan ook op 750 mg zetten eventueel hoger

Ik heb miss nog wel wat aanvullende info die misschien wel interessant is. Je kunt er wat anders van vinden maar goed dit is wat ik begreep van JP zijn mening qua bold.

Bold is puur een visuele drug -> om te gainen is het vrij nutteloos al helemaal in vergelijking met andere middelen.
Bold zou je in vergelijking met test iets voller laten ogen en minder vocht dan met test.
Bold kan op zichzelf worden gebruikt, is je libido ruk -> proviron (mast werkt minder goed)
Als ik het goed heb begrepen is bold voor visueel aspect goed naast tren + mast (dit begreep ik eruit, kan het niet goed hebben gelezen want was beetje vaag engels).

Zelf ben ik erg gaan twijfelen over de dosis bold. Gezien de look zie ik nu niet veel verandering met tijdens het zetten (het zit nog wel in me bloed dat kan het verklaren), maar dit kan ook betekenen dat puur voor visueel aspect, je bold best laag zou kunnen zetten. Ik voel me nu stukken beter dan voorheen, maar je hebt mijn log wel gelezen, dit heeft/kan meerdere oorzaken hebben buiten bold om.

Als ik zelf weer bold zou gaan gebruiken, wat niet op korte termijn gaat gebeuren, wil ik het proberen in een cut op lichte dosis puur om te kijken of het visuele enige voordelen heeft. In een bulk is het voor mij nu uitgesloten om het te gaan gebruiken. Ik weet dat andere bold ipv nandrolone zetten om redenen, hiermee ben ik niet bekend/ingelezen om enigszins iets nuttigs over te noteren.

Tijdje geleden vond ik dit artikel over Bold: Boldenone – Realizing its full potential | IronMag Bodybuilding Blog

Een kennis van me heeft n.a.v. dit artikel een keer 12 weken Test 500 + Bold 1500 en was uitermate tevreden over de resultaten. Hij had geen last van vervelende bijwerkingen. Hij begon destijds op 100kg op 8% en eindigde 107/108kg op 10/11%. Moet er wel bij melden dat er ook dagelijks 5IU HGH bij zat. De look die hij toen had was echter bizar. Ik ken hem al zeker 15 jaar en heb hem in alle vormen en maten gezien, maar dit was de beste off season look die ik bij hem heb gezien.

Het gaint langzamer maar het is wel kwaliteits massa , ik geef persoonlijk voorkeur aan test laag en bold hoog . 250 mg test pw en 600 a 750 bold ...honger en onrustig zijn waren bij mij de bijwerkingen .

Ik geef de voorkeur aan primo.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zelf vind 900-1000mg een fijne dosering ew

In mijn bulk zit sinds vorig jaar altijd bold omdat ik er veel beter op ga dan op 19nor varianten

Pros
Honger
Volle en ronde look
Wat je aankomt houd je vast

Sides
Bloeddruk was hoog.

Bold zou ik dan ook op 750 mg zetten eventueel hoger
Ik vind het kut dat je het zo hoog moet doseren voor weinig gains, vind je het een echte meerwaarde of gebruik je het enkel omdat 19nors je niet liggen?

Ik heb miss nog wel wat aanvullende info die misschien wel interessant is. Je kunt er wat anders van vinden maar goed dit is wat ik begreep van JP zijn mening qua bold.

Bold is puur een visuele drug -> om te gainen is het vrij nutteloos al helemaal in vergelijking met andere middelen.
Bold zou je in vergelijking met test iets voller laten ogen en minder vocht dan met test.
Bold kan op zichzelf worden gebruikt, is je libido ruk -> proviron (mast werkt minder goed)
Als ik het goed heb begrepen is bold voor visueel aspect goed naast tren + mast (dit begreep ik eruit, kan het niet goed hebben gelezen want was beetje vaag engels).

Zelf ben ik erg gaan twijfelen over de dosis bold. Gezien de look zie ik nu niet veel verandering met tijdens het zetten (het zit nog wel in me bloed dat kan het verklaren), maar dit kan ook betekenen dat puur voor visueel aspect, je bold best laag zou kunnen zetten. Ik voel me nu stukken beter dan voorheen, maar je hebt mijn log wel gelezen, dit heeft/kan meerdere oorzaken hebben buiten bold om.

Als ik zelf weer bold zou gaan gebruiken, wat niet op korte termijn gaat gebeuren, wil ik het proberen in een cut op lichte dosis puur om te kijken of het visuele enige voordelen heeft. In een bulk is het voor mij nu uitgesloten om het te gaan gebruiken. Ik weet dat andere bold ipv nandrolone zetten om redenen, hiermee ben ik niet bekend/ingelezen om enigszins iets nuttigs over te noteren.
Ik heb je log idd gelezen. Je leek het maar meh te vinden.

Voor looks wil ik het niet gaan doen, of toch nu niet :P
Verder dacht ik dat JP bold echt ruk vond en liever mast gebruikte?
Tijdje geleden vond ik dit artikel over Bold: Boldenone – Realizing its full potential | IronMag Bodybuilding Blog

Een kennis van me heeft n.a.v. dit artikel een keer 12 weken Test 500 + Bold 1500 en was uitermate tevreden over de resultaten. Hij had geen last van vervelende bijwerkingen. Hij begon destijds op 100kg op 8% en eindigde 107/108kg op 10/11%. Moet er wel bij melden dat er ook dagelijks 5IU HGH bij zat. De look die hij toen had was echter bizar. Ik ken hem al zeker 15 jaar en heb hem in alle vormen en maten gezien, maar dit was de beste off season look die ik bij hem heb gezien.
De dosering is best hoog dus dan mag er wel wat geks gebeuren denkik :p heb je bold zelf al gebruikt?
Het gaint langzamer maar het is wel kwaliteits massa , ik geef persoonlijk voorkeur aan test laag en bold hoog . 250 mg test pw en 600 a 750 bold ...honger en onrustig zijn waren bij mij de bijwerkingen .
Waarom laag test? Denk dat een 500mg test in een bulk zeker niet misstaat. En wat bedoel je precies met 'kwaliteitsmassa'?
Ik geef de voorkeur aan primo.
Zou ik graag proberen maar iets te duur op dit moment:o

Zou een extra ml test geen gelijkaardige gains geven dat bijvoorbeeld 750mg bold?

Ik kreeg leuke delts op 750 test, 1500 bold 150 ace.

Zou een extra ml test geen gelijkaardige gains geven dat bijvoorbeeld 750mg bold?

Zo zwak is 't nou ook weer niet haha. Bold moet je imo, net als Mast, ook niet nemen voor de gains. Daarvoor zet je Test of Deca of eventueel Tren. Bold geeft een toffe look, beter uithoudingsvermogen, bij veel mensen meer eetlust ( heb ik helaas niet ) en natuurlijk ook wel wat gains. Maar een kuur van 125 mg Test met 600 Bold bijvoorbeeld zou ik echt onzin vinden voor de wat gevorderde kuurder die wil gainen dan iig.

JP zegt dat primo meer massa oplevert en minder sides geeft.

Bold heeft iig niet zijn voorkeur :p

Lol wut, 7 a 8 kilo plus 3% vetpercentage verhoging, dan heeftie alleen maar vet gegained ofzo? Lekker succesvolle kuur..
Not

Ik vind het kut dat je het zo hoog moet doseren voor weinig gains, vind je het een echte meerwaarde of gebruik je het enkel omdat 19nors je niet liggen?

Ik moet eerlijk zijn dat ik nu net een blast ben begonnen op deca heb 2 x eerder met deca gekuurd en allebei de keren problemen gehad met me maag ik geef het nu een laatste kans als ik nu weer slecht ga verban ik deca

Dat terzijde
Mijn eerste keer bold op 600 mg met hoge test nam ik bold puur voor de honger
En dat werkte verder wat meer volheid maar dat was het ook

Mijn tweede keer bold nam ik 900 mg bij hoge mg test e
Hierdoor kreeg ik echt een hele volle look nog niet eerder gehad Uiteraard veel kunne eten wat voor mij fijn is.

Mijn 3rde keer word dan ook 1500 mg bold met hoge test e
Om te proberen wat bold nou echt doet en wanneer er meer nadelen dan voordelen zijn.

Ik gebruik bold dan ook vanwege 0 merkbare veel etenslust en voor mij gevoel hou ik alles aardig vast en word geen vocht balon

Lol wut, 7 a 8 kilo plus 3% vetpercentage verhoging, dan heeftie alleen maar vet gegained ofzo? Lekker succesvolle kuur..
Not

Voor iemand van 175cm en jarenlang ON zijn (blast-cruise-blast) is dit een prima resultaat voor deze kuur (lijkt me). Laten we zeggen 3 a 4 kg spiermassa, 2 a 3 kg vet en 1 a 2 kg vocht. Ken er maar weinig met zijn stats en kuurverleden die er iets beters van maken met test + bold.

Ik heb je log idd gelezen. Je leek het maar meh te vinden.

Voor looks wil ik het niet gaan doen, of toch nu niet :P
Verder dacht ik dat JP bold echt ruk vond en liever mast gebruikte?

De dosering is best hoog dus dan mag er wel wat geks gebeuren denkik :p heb je bold zelf al gebruikt?

Waarom laag test? Denk dat een 500mg test in een bulk zeker niet misstaat. En wat bedoel je precies met 'kwaliteitsmassa'?

Zou ik graag proberen maar iets te duur op dit moment:o
harde vasuclaire massa die over het algemeen langer blijft , lage test is iets waar ik zelf nooit aan dacht tot een croaat waar ik me train hiermee kwam ( op hogere doseringen test veel last van sides ) . daarbij is test meer een baseline compound in mijn stacks dan dat ik het gebruik om op te "gainen ".

Terug
Naar boven