XXL Nutrition

equi

brachialis

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
yoo mannen

Ik zit al een tijdje te piekeren over equi... nu kan ik die hebben veterinair maar weet het niet zo goed... zou 400mg willen maar dan moet ik al 8cc rammen...

En wil droge massa..

Zijn er mensen die hierover meer kunnen vertellen ? Of mij mss kunnen overtuigen

tnx

Ja zijn een hoop ml's. Zou liever voor ug gaan. Is 300mg/ml (of 250mg). Dan heb je aan 3ml zat. Vet is wel sterker en heb je minder mg's voor nodig.

Ik ben altijd wel een fan van Bold. Weet je kuur verleden en stats niet maar Doe mij maar een grammetje test en 900bold voor een week of 20.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
haha serieus ? zo lang ???

Hehe :D

Heb het zelf nooit gebruikt, maar hoor wel dat het vaak lang duurt voordat het begint te werken.. Beter primo pakken en wat hoger doseren (kost alleen wat meer)

ja maar wil zo kwalitatief mogelijk daarmeer HG ofVET en primo... pff jammer

maar mss wie weet :p :p

Dat is nog een punt ja, UG weet je bijna altijd zeker dat je realdeal hebt ;)

suuuuure haha.. ja maar als je de juiste mensen kent heb je geen fakes.. blijkbaar is melvin al veel genaaid geweest :p haha

HG spullen gaan door zo veel handen, er kan altijd een rotte appel tussen zitten.. Kan zelfs de beste, meest betrouwbare supplier overkomen..

ja maar heb er geen ervaring mee had met valse man... ja melvin maar je moet wel meer prikken imo... pak test p van Ital hg en die van ug waar je vijf dagen van mank loopt

Terug
Naar boven