AndroidHealthClinic

Ergens beginnen [Rookie wilt Massa]

Ben het eens met Martyyn. Eerst in de cut. Is denk ik verstandiger.

Solid arguments.

@Grow
Ja niet elke training kan goed gaan, wel zuur voelt een beetje alsof ik een dag heb verspild nu haha...

Als je op 22% in de bulk gaat word je alleen maar vetter en vetter en straks ga je cutten op 30%(wat lang en lastig is) en dan hou je ook niet veel over.

• Topic Starter Topic Starter
Update:
Heb het Starting Strenght boek gekocht en eergister binnen gekregen. Klinkt stom maar na het lezen van het squat hoofdstuk en het thuis oefenen van de nieuw geleerde dingen kon ik in de gym inneens squatten zonder smith systeem. Hiervoor raakte ik uit balans als ik dit probeerde. (voetpositie vooral)

Zet nu m'n zinnen op de andere compound oefeningen.

Heb tevens besloten om IF een kans te geven. Eet nu dus van 12.00 tot 20.00 met high protein intake en meeste eten na de trainingen. Workout days +20% non workout days -20%. Bevalt tot nu toe (dag 4) eigenlijk best goed, alleen weet nog niet wat voor effect het heeft op m'n spier/vet/gewicht.

M'n insteek is: spier verliezen kan haast niet, kracht bouw ik nu toch wel op, en als ik er vet door verlies is dat alleen maar mooi.

Merk dat ik op dit moment erg blij ben met m'n 'goede squat' en hou dit dus ook als focus voor m'n vooruitgang: perfecte oefeningen. Spierpijn krijg ik toch wel.

Terug
Naar boven