Yff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt het mis, homofilie komt voor bij veel diersoorten hoor. En dan nog, wat is dat voor een argument dan?

de Bijbel ziet het als een ziekte; ik vind gewoon dat het niet hoort!
de vrouw heeft een opbergvak, en de man het gereedschap om het daarin op te bergen!
![]()

twijfel je aan je God? God maakt ook homosde Bijbel ziet het als een ziekte; ik vind gewoon dat het niet hoort!
de vrouw heeft een opbergvak, en de man het gereedschap om het daarin op te bergen!
![]()

![]()
Bwa, ik kan er nog inkomen. Een homo past toch niet in een katholiek school?
Het ligt eraan wat je gelooft.
Geloven kan heel goed zijn.
Ik geloof dat fruit gezond is en tabak niet.
Ik geloof in de liefde en niet in haat,...enz enz.

Ja, lekker flauw antwoord, ik had het natuurlijk niet over geloof in fruit.![]()
..Ik kan daar niet inkomen.
Je kan het ook omdraaien.
Een katholieke school past niet bij een homo.
En zullen genoeg homo leraren zijn die juist zulke scholen mijden om les te geven.
Uiteindelijk hebben die scholen zichzelf ermee..
De kwaliteit is belangrijker dan de kwantiteit.
De Bijbel ziet het als een ziekte en jij gaat daarin mee.
Je blijft echt hangen, en is dat omdat je niet door wil denken of omdat je te diep in je geloof vast zit.
En dat vind ik zonde omdat je een aardig persoon bent die veel meer zou kunnen weten.
De bijbel zegt ook,.. ‘Gaat heen en vermenigvuldig u’., hoe letterlijk moet je dat nemen met de overbevolking waar de wereld mee zit?..
De Bijbel is verkracht, en je zou tussen de regels door moeten lezen.
Het is ook maar net hoe je het interpreteerd, en ik ga graag uit van het positieve, niks is er voor niks.
God als buitenstaander maakt geen homo's om ze daarna te vervloeken.
Maar mijn geloof in God is anders dan hoe jij erover denkt.
Jij ziet God meer buiten jezelf, terwijl ik God meer inmezelf zie.
Het is ook meer voelen dan zien.
Eigenlijk laat je je leven door wat een ander je zegt, in dit geval de Bijbel.. en dat is nooit goed.
.

.
Homo's leven in een zonde(volgens de bijbel) en als ze het nog accepteren ook , dan is het helemaal mis. Hoe kan je kinderen bijbelshit leren als je zelf niet aan voldoet?
De leraar of directeru vant school had goede argumenten: je neemt toch ook geen leerkracht aan die niet in God gelooft?
![]()
ik leef volgens de Bijbel omdat het voor mij een goede handleiding voor het leven is, ik neem het niet letterlijk over maar volgens de 10 geboden en je eigen interpretatie moet je een eind kunnen komen zoals Jezus het bedoeld heeft!
ik heb GOD ook in mijn hart zitten en bid dagelijks of hij mijn hart wil vullen met de Heilige Geest, opdat ik niet zelf domme dingen ga doen.........want je weet: het vlees is en blijft zwak!
lees 1 Johannes 5: .......het liefhebben van GOD's kinderen........, daarmee worden volgens mij geen homo's bedoeld!
![]()

dat klopt..............maar wel op afstand!
in de Bijbel staat verder ook geschreven dat GOD de mens heeft geschapen: Adam & Eva..................dus niet 2* Adam!!
in de natuur zie je volgens mij ook vrij weinig homofiele diersoorten, of heb ik het mis??
![]()
Je hebt het mis, homofilie komt voor bij veel diersoorten hoor. En dan nog, wat is dat voor een argument dan?
![]()
statenvertaling zei:Romeinen 1:24-32
24Daarom heeft God hen ook overgegeven in de begeerlijkheden hunner harten tot onreinigheid, om hun lichamen onder elkander te onteren; 25Als die de waarheid Gods veranderd hebben in de leugen, en het schepsel geeerd en gediend hebben boven den Schepper, Die te prijzen is in der eeuwigheid, amen. 26Daarom heeft God hen overgegeven tot oneerlijke bewegingen; want ook hun vrouwen hebben het natuurlijk gebruik veranderd in het gebruik tegen nature; 27En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende. 28En gelijk het hun niet goed gedacht heeft God in erkentenis te houden, zo heeft God hen overgegeven in een verkeerden zin, om te doen dingen, die niet betamen; 29Vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, boosheid, gierigheid, kwaadheid, vol van nijdigheid, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid; 30Oorblazers, achterklappers, haters Gods, smaders, hovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam; 31Onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen; 32Dewelken, daar zij het recht Gods weten,, namelijk, dat degenen, die zulke dingen doen, des doods waardig zijn) niet alleen dezelve doen, maar ook mede een welgevallen hebben in degenen, die ze doen.
)[COLOR=#222222 zei:Johannes 3:16-17[/color]] God’s ultieme bewijs voor Zijn liefde is de vergeving van de zonden die elk van ons heeft begaan. “Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden
Ik vind het hoog tijd dat we het godsdienstonderwijs maar eens gaan verbieden. Mensen mogen van mij geloven wat ze willen, maar het is immoreel om kinderen dingen te leren die nergens op zijn gebaseerd. Het is gewoon misdadig om kinderen wijs te maken dat ze in God of Allah moeten geloven omdat ze anders naar de hel gaan. Dat is toch te gek voor woorden? Als ouders dat hun kinderen per se willen aandoen moeten ze dat maar in hun eigen tijd doen imo.
Maar goed, de kans dat CDA en CU dat gaan invoeren is niet echt héél groot.![]()
Agree met Cyan, wat mij betreft doet de directeur van die school niets verkeerd. De bijbel maakt onderscheid tussen homocoïtusuelen en hetercoïtusuelen, dus doet deze directeur dat ook. Hoe moet hij anders een school leiden waarbij de Bijbel het uitgangspunt is?
ik leef volgens de Bijbel omdat het voor mij een goede handleiding voor het leven is, ik neem het niet letterlijk over maar volgens de 10 geboden en je eigen interpretatie moet je een eind kunnen komen zoals Jezus het bedoeld heeft!
ik heb GOD ook in mijn hart zitten en bid dagelijks of hij mijn hart wil vullen met de Heilige Geest, opdat ik niet zelf domme dingen ga doen.........want je weet: het vlees is en blijft zwak!
lees 1 Johannes 5: .......het liefhebben van GOD's kinderen........, daarmee worden volgens mij geen homo's bedoeld!
![]()