XXL Nutrition

Nieuws Hoofd in emmer mortel als straf

Bezoekers in dit topic

Ik heb ooit Engelse les gegeven op een middelbare school.
Daar zat ook zo'n gast die iedere keer te laat kwam, geen boeken bij had, alleen etteren, nou ja, je kent het wel.
Geen enkele berisping of straf hielp, dus toen hij op een dag weer 10 minuten te laat binnen kwam lopen moest ie van mij 20x opdrukken voor de hele klas. Dat haalde hij niet en dat vond ie vreselijk, de hele klas lachen natuurlijk en hij is nooit meer te laat gekomen.
Wel kreeg ik dezelfde dag zijn boze vader aan de lijn hoe ik het in mijn hoofd haalde om zijn zoon te laten opdrukken, het was toch geen militair kamp?

Als ik dan deze foto's zie, dan was ik nog best aardig.:D

Dat zijn de echte!;)
 
Ik heb ooit Engelse les gegeven op een middelbare school.
Daar zat ook zo'n gast die iedere keer te laat kwam, geen boeken bij had, alleen etteren, nou ja, je kent het wel.
Geen enkele berisping of straf hielp, dus toen hij op een dag weer 10 minuten te laat binnen kwam lopen moest ie van mij 20x opdrukken voor de hele klas. Dat haalde hij niet en dat vond ie vreselijk, de hele klas lachen natuurlijk en hij is nooit meer te laat gekomen.
Wel kreeg ik dezelfde dag zijn boze vader aan de lijn hoe ik het in mijn hoofd haalde om zijn zoon te laten opdrukken, het was toch geen militair kamp?

Als ik dan deze foto's zie, dan was ik nog best aardig.:D

Tenzij het met een zak cement van 50kg op z'n rug was.
 
In het artikel staat natuurlijk niet hoezeer die jongen eerder al het bloed van onder de nagels gehaald had van de leerkracht ...

moet ik ook altijd aan denken..
 
zijn frustraties even afreageren op een zwakere, vrij triest.
 
Ik vind het best wel verkeert dat hij zijn kop in een kuip mortel duwt.
Maar hij kuist zen kop nadien toch ook onder de kraan weer af, zo slecht is ie dan ook weer niet.
 
In het artikel staat natuurlijk niet hoezeer die jongen eerder al het bloed van onder de nagels gehaald had van de leerkracht ...

Damn hierbij een nominatie voor de grootste dbb debiel 2009. Denk dat je een goede kans maakt op de award........
 
Damn hierbij een nominatie voor de grootste dbb debiel 2009. Denk dat je een goede kans maakt op de award........

Inderdaad maar ik heb volgens mij nog wel gekkere dingen gezien :D
 
Ik vind dit niet kunnen, ook niet als de leerling niet gehandicapt zou zijn. Op de technische scholen was er vroeger vaak fysiek geweld door de leerkrachten! Het is triest dat dit nog steeds bestaat. Het is als leerling heel moeilijk om dit aan te klagen bij directie omdat de leerkracht in zo'n scholen gewoon heel sterk staat en zelden gestrafd wordt. Hard aanpakken zulke klootzakken zeg ik. Het argument dat leerlingen het bloed onder de nagels vandaan halen is geen reden om fysiek geweld te gaan goedpraten.
 
Ik vraag me af hoezeer de jongen gehandicapt was, aangezien marokkaanse jongeren ook als gehandicapt worden gezien. Het kan natuurlijk niet op een school, maar iedereen heeft wel een grens waarbij hij flipt.
 
Wat is nu het probleem? Eerst gaan we met zijn allen lopen mekkeren dat alles maar soft is geworden en als er dan een leraar is die het woord van het volk serieus neemt, dan gaan we ineens lopen mekkeren dat hij te ver is gegaan.

Het is maar mortel hoor....tjeez
 
ik heb een donkerbruin vermoeden, moest dit niet op het nieuws komen ed, dat de school het wel in de doofpot ging steken bij de rest. Want ik denk niet dat dit het eerste geval is.

Not done van de leerkracht idd. Maar waar ze de jongens voor opvoeden(metsers/bouw) das ook niet voor de gevoeligere jongens.
 
Wat is nu het probleem? Eerst gaan we met zijn allen lopen mekkeren dat alles maar soft is geworden en als er dan een leraar is die het woord van het volk serieus neemt, dan gaan we ineens lopen mekkeren dat hij te ver is gegaan.

Het is maar mortel hoor....tjeez
het blijft een gehandicapte jongen van 14.



Ot:
zo iemand verdient minimaal een paar jaar celstraf en moet eigenlijk ook schade vergoeding betalen aan die jongen.

en ohja,wat betekent mortel ???
 
Wat is nu het probleem? Eerst gaan we met zijn allen lopen mekkeren dat alles maar soft is geworden en als er dan een leraar is die het woord van het volk serieus neemt, dan gaan we ineens lopen mekkeren dat hij te ver is gegaan.

Het is maar mortel hoor....tjeez

het is maar mortel... moest het jouw kind zijn je bloed zou wel koken. als je dit normaal opvoeden noemt scheelt er wat in jouw bovenkamer vriend. een vuile smeerlap is het, zich uitwerken op iemand die nog niet eens van zijn kaliber is, zwak.
 
het is maar mortel... moest het jouw kind zijn je bloed zou wel koken. als je dit normaal opvoeden noemt scheelt er wat in jouw bovenkamer vriend. een vuile smeerlap is het, zich uitwerken op iemand die nog niet eens van zijn kaliber is, zwak.

Iemand van je eigen kaliber omhoog houden en met hoofd in de mortel proppen zou wel petje af zijn btw.
 
Er mag nog veel vooraf gebeurd zijn, je steekt toch niemand ondersteboven in een ketel cement. :rolleyes: Van zo'n leraar krijg ik dus het schijt, zo'n leraars moeten onmiddellijk de deur gewezen zijn of een flinke les opvoeding krijgen!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven