AndroidHealthClinic

EricR & Klaaswitz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Op wie moeten wij, halve garen, stemmen op 9 juni? Op Geert en Rita mogen we niet stemmen van jullie. Op wie dan wel? Verlos ons, kiesvee, met jullie advies :D

Gewoon Geertje jo, die klaaswitz begrijpt het leven nog steeds niet met zijn 34 volle jaren "verstand"

Je vraagt advies aan twee mensen, die weliswaar een hoop algemene kennis hebben, maar verder niets noemenswaardigs hebben bereikt?

Waarom zou je advies van hun willen?

ib4tl :popcorn:

Geen idee.

Nee geintje natuurlijk, ik weet alles. Doe maar iets waarvan je denkt dat het resultaat Paars gaat worden!

Je vraagt advies aan twee mensen, die weliswaar een hoop algemene kennis hebben, maar verder niets noemenswaardigs hebben bereikt?

Ik ben blij dat jij wel iets gaat bereiken :roflol: Op je 40ste was je toch miljonair of zo?

EricR heeft een van de grootste privé collecties aan objectieven in heel Nederland verzameld.

Geert Wilders natuurlijk.

Ik ben blij dat jij wel iets gaat bereiken :roflol: Op je 40ste was je toch miljonair of zo?

Ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken. :) Tenzij ik voortijdig sterf.

Het was trouwens niet bedoeld als haat, maar het is toch zo? Het geeft niets, want heel veel mensen bereiken niets noemenswaardigs. Ik vraag mij alleen af waarom de TS advies van jullie wil hebben?

Spoedig zal ik strijden voor Henk en Ingrid, death before dishonour.

Wat ik nu nooit zo goed begrepen heb Eric: Jij hebt ook blanco of niet gestemd in Den Haag is het niet? Terwijl je zo opgewonden deed over de plannen van de PVV op met name het gebied van cultuursubsidies, care to elaborate?

Anyways, ik ben even een tijdje offline dus moet helaas even wat geduld hebben voordat ik mag reageren op de genadeloze electronische zuurklappen van Baskruis! :D

Ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken. :) Tenzij ik voortijdig sterf.

Het was trouwens niet bedoeld als haat, maar het is toch zo? Het geeft niets, want heel veel mensen bereiken niets noemenswaardigs. Ik vraag mij alleen af waarom de TS advies van jullie wil hebben?

Ach je kan blijven dromen, spreek je over een jaar of 15 wel. Hoe vlot het inmiddels?

Wat ik nu nooit zo goed begrepen heb Eric: Jij hebt ook blanco of niet gestemd in Den Haag is het niet? Terwijl je zo opgewonden deed over de plannen van de PVV op met name het gebied van cultuursubsidies, care to elaborate?

Anyways, ik ben even een tijdje offline dus moet helaas even wat geduld hebben voordat ik mag reageren op de genadeloze electronische zuurklappen van Baskruis! :D

Yep blanco gestemd, puinzooi hier qua partijen waren mijn stem niet waard. Voor 1 standpunt dat cultuur bevordert ga ik niet op een partij stemmen.

Landelijk is blanco nog niet helemaal zeker en verder moet iedereen vooral PVV of wat dan ook stemmen. In je reet wordt je toch wel gepakt de komende jaren, linksom of rechtsom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven