- Waardering
- 22.094
Op wie moeten wij, halve garen, stemmen op 9 juni? Op Geert en Rita mogen we niet stemmen van jullie. Op wie dan wel? Verlos ons, kiesvee, met jullie advies 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je vraagt advies aan twee mensen, die weliswaar een hoop algemene kennis hebben, maar verder niets noemenswaardigs hebben bereikt?
Waarom zou je advies van hun willen?
Op je 40ste was je toch miljonair of zo?je vraagt advies aan twee mensen, die weliswaar een hoop algemene kennis hebben, maar verder niets noemenswaardigs hebben bereikt?
Wat zeg jij nuJe vraagt advies aan twee mensen, die weliswaar een hoop algemene kennis hebben, maar verder niets noemenswaardigs hebben bereikt?
ErickR is mod, wat wilt een mens nog meer?Je vraagt advies aan twee mensen, die weliswaar een hoop algemene kennis hebben, maar verder niets noemenswaardigs hebben bereikt?

Je vraagt advies aan twee mensen, die weliswaar een hoop algemene kennis hebben, maar verder niets noemenswaardigs hebben bereikt?
Ik ben blij dat jij wel iets gaat bereikenOp je 40ste was je toch miljonair of zo?

EricR heeft een van de grootste privé collecties aan objectieven in heel Nederland verzameld.

Ik ben blij dat jij wel iets gaat bereikenOp je 40ste was je toch miljonair of zo?
Tenzij ik voortijdig sterf.
Ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken.Tenzij ik voortijdig sterf.
Het was trouwens niet bedoeld als haat, maar het is toch zo? Het geeft niets, want heel veel mensen bereiken niets noemenswaardigs. Ik vraag mij alleen af waarom de TS advies van jullie wil hebben?
Ach je kan blijven dromen, spreek je over een jaar of 15 wel. Hoe vlot het inmiddels?

Wat ik nu nooit zo goed begrepen heb Eric: Jij hebt ook blanco of niet gestemd in Den Haag is het niet? Terwijl je zo opgewonden deed over de plannen van de PVV op met name het gebied van cultuursubsidies, care to elaborate?
Anyways, ik ben even een tijdje offline dus moet helaas even wat geduld hebben voordat ik mag reageren op de genadeloze electronische zuurklappen van Baskruis!![]()
Wat versta je onder noemenswaardig bereiken? Wallstreet?![]()