Bumfluff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m82
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Zat zo net weer eens je postinghistorie door te nemen tussen het snikken door (ja is een slechte gewoonte van me) en het valt me tegen dat je nog steeds dezelfde emotionele halve zool bent als je destijds al bewees te zijn. Is je kind al uit huis geplaatst of heb je een partner die dat op miraculeuze wijze compenseert of zo?

Is je kind al uit huis geplaatst of heb je een partner die dat op miraculeuze wijze compenseert of zo?
nu we je leren kennen;
ben je vader klaas?
komen ze nog?
Verder wil ik het hier liever bij laten. Lijkt mij onverstandig om dit soort internet degenkruiserij voort te zetten als één van de partijen bereid is om zijn gehandicapte kind in te zetten om de ander een digitale hak te zetten. Sterker nog, "El Hombre", ik geef me gewonnen, tegen dat soort ammunitie kan en wil ik niet op.
Ik mag dan van mening zijn dat sommige mensen hun recht op voortplanting dienen af te staan maar wat jij doet is eigenlijk nog veel gruwelijker, je probeert mij een schuldgevoel aan te praten over de rug van je gehandicapte kind. Alsof ik dat zou kunnen weten, het enige dat ik een tijdje terug waarnam was dat je overkwam als een instabiele malloot, en ja, ik ben het type dat van mening is dat instabiele malloten niet dergelijke verantwoordelijkheden mogen dragen. In de niet al te verre toekomst, edoch een toekomst die wij niet meer gaan meemaken, zal dit onder meer vanwege overbevolking realiteit zijn.