Fitness Seller

EricR & Klaaswitz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat zo net weer eens je postinghistorie door te nemen tussen het snikken door (ja is een slechte gewoonte van me) en het valt me tegen dat je nog steeds dezelfde emotionele halve zool bent als je destijds al bewees te zijn. Is je kind al uit huis geplaatst of heb je een partner die dat op miraculeuze wijze compenseert of zo?

Als je kijkt hoe lowball je dit speelt dan kan iedereen zien dat je zielig bent.

het enige wat ik heb gezegd is dat mensen je niet te hoog in moeten schatten en dat is toch gewoon zo, je doet heel hooghartig en interesant maar ieder die een beetje na kan denken kijkt daar zo doorheen.
Maar dan ga je helemaal jankerig doen en dat op jouw leeftijd :roflol:

Kijk maar naar wat je hier zegt:
Is je kind al uit huis geplaatst of heb je een partner die dat op miraculeuze wijze compenseert of zo?

Ik kan er wel om lachen maar je gaat wel te ver naar mijn mening.
Snap het wel dat als je het in een discussie niet kunt winnen dat je dan bijvoorbeeld over iemand zijn kinderen begint en in mijn geval mijn kind die een geestelijke handicap heeft en waar ik dag in dag uit voor klaar sta en voor knok.
Bravo man wat ben jij een held!!!

En wat betreft mijn postinghistorie waar je over wil beginnen, als je mijn postinghistorie bekijkt kan je zien dat ik best Low key ben, hier nooit zoveel ben en geen ruzie met anderen zoek.

Laatst bewerkt:
Ik mag dan van mening zijn dat sommige mensen hun recht op voortplanting dienen af te staan maar wat jij doet is eigenlijk nog veel gruwelijker, je probeert mij een schuldgevoel aan te praten over de rug van je gehandicapte kind. Alsof ik dat zou kunnen weten, het enige dat ik een tijdje terug waarnam was dat je overkwam als een instabiele malloot, en ja, ik ben het type dat van mening is dat instabiele malloten niet dergelijke verantwoordelijkheden mogen dragen. In de niet al te verre toekomst, edoch een toekomst die wij niet meer gaan meemaken, zal dit onder meer vanwege overbevolking realiteit zijn.

Verder wil ik het hier liever bij laten. Lijkt mij onverstandig om dit soort internet degenkruiserij voort te zetten als één van de partijen bereid is om zijn gehandicapte kind in te zetten om de ander een digitale hak te zetten. Sterker nog, "El Hombre", ik geef me gewonnen, tegen dat soort ammunitie kan en wil ik niet op.

Verder wil ik het hier liever bij laten. Lijkt mij onverstandig om dit soort internet degenkruiserij voort te zetten als één van de partijen bereid is om zijn gehandicapte kind in te zetten om de ander een digitale hak te zetten. Sterker nog, "El Hombre", ik geef me gewonnen, tegen dat soort ammunitie kan en wil ik niet op.

Zo zie je dat je jezelf weer tegenspreekt.
Dit heb ik gezegd in mijn eerste post in dit topic.
En nu goed opletten!!! In jouw reactie begon jij over mijn kind/gooide jij mijn kind in de strijd om mij een digitale hak te zetten.
Het Topic is Eric R en Klaaswitz, Ik geef mijn mening over Eric R en Jou, gewoon omdat het topic erom vraagt en omdat het kan maar jij begint dan helemaal raar te doen.

Ergens zit gewoon een steekje los bij jou want je haalt de werkelijkheid en je eigen waanideën door elkaar:

Ik mag dan van mening zijn dat sommige mensen hun recht op voortplanting dienen af te staan maar wat jij doet is eigenlijk nog veel gruwelijker, je probeert mij een schuldgevoel aan te praten over de rug van je gehandicapte kind. Alsof ik dat zou kunnen weten, het enige dat ik een tijdje terug waarnam was dat je overkwam als een instabiele malloot, en ja, ik ben het type dat van mening is dat instabiele malloten niet dergelijke verantwoordelijkheden mogen dragen. In de niet al te verre toekomst, edoch een toekomst die wij niet meer gaan meemaken, zal dit onder meer vanwege overbevolking realiteit zijn.

Waar baseer je dit allemaal op?
Ken je mij persoonlijk?, heb je mij wel eens een half jaar meegemaakt?
Volgens mij weet je echt niet wat je wilt als ik kijk naar alle onzin die je uitkraamt.
Ik blijf gewoon bij mijn standpunt en wat ik in dit topic heb gepost en dat is dat sommige op het forum je veel te hoog inschatten en dat je jezelf steeds tegenspreekt en dat heb je in dit topic zelf weer aangetoond.
Jij lijkt mij geknipt voor de politiek en zie het als een compliment ;)

Laatst bewerkt:
Ik ken je alleen zoals je jezelf hier presenteert en hier kom je op mij over als een instabiele malloot die daarbij ook nog in staat is om zijn gehandicapte kind in de strijd te werpen om op die manier schuldgevoel en sympathie op te roepen. Waarschijnlijk gaan beide gedragskenmerken hand in hand bij types als jij, je bevestigd alleen maar wat ik al zag op basis van je incoherente geraaskal hier dacht te herkennen; dat je een instabiele malloot bent. Je schrijft als een 15 jarig hysterisch meisje en denkt daarnaast weg te kunnen komen om iemand ongefundeerd te bekritiseren. Ik vind dat prima, persoonlijk ben ik daar ook niet altijd vies van maar verwacht dan niet van mij dat ik dan ook niet mijn woordje doe. En ja, dat is allemaal puur op basis van de manier waarop jij je pixels op het beeldscherm laat toveren en laat zien aan de boze enge digitale wereld.

Genoeg geflamed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven