AndroidHealthClinic

EricR & Klaaswitz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klaas for president, ik hou van je.

Nee helaas, mijn stem gaat nog steeds naar de PVV. Of ze gaan het goed doen mocht het de grootste partij worden. Of ze maken alles naar de klote, sowieso win-win situatie voor mij want ik vermaak me dan toch. :D

Ik moet wel zo eerlijk zijn om toe te geven dat Klaaswitz en EricR twee van de weinige zijn die hun mening fatsoenlijk kunnen onderbouwen, maar om ze nou stemadvies te vragen??? Je bent toch zeker wel capabel genoeg om bepaalde zaken tegen elkaar af te wegen, wat is belangrijk voor mij en wat niet.

ik stem niet zolang het onmogelijk blijft vanachter mijn pc

een ware e-held

Jouw neo-liberalistische hyperkapitalistische mening is toch al erg bekend hoor:D

Overigens die van Klaas en Eric ook wel. Nou niet bepaald de mensen die ik om advies zou vragen wat betreft mijn kiesgedrag.

Dan weet ik je misschien toch te verbazen met een D66 stem(advies)? Of anders VVD natuurlijk ;)

Ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken. :) Tenzij ik voortijdig sterf.

Het was trouwens niet bedoeld als haat, maar het is toch zo? Het geeft niets, want heel veel mensen bereiken niets noemenswaardigs. Ik vraag mij alleen af waarom de TS advies van jullie wil hebben?

Op je 40e pas? Wel laat man, you're not a true banker :D

OT:
Kan je niet voor jezelf nadenken:rolleyes:. Ik heb geld dus stem VVD. Zou ik geen geld hebben stemde ik SP/GL, de 21e eeuw versie van het communisme. Vooral GL, wat een grafpartij zeg, zelfs de studiefinanciering willen ze met een schijvenbelasting terughalen. Dus in principe bovenop dat ze toptarief willen verhogen een EXTRA stufi-belastingtarief, rofl. What's next? Apart BTW-tarief voor mensen die 100K+ veridenen? Vervolgens willen ze ook nog eens NIET het begrotingstekort tot 0 reduceren binnen afzienbare tijd. Oh brother, wat een partij :rolleyes:

Laatst bewerkt:
de partijen die voor belasting op vlees zijn vallen voor mij al af.

Dit is echt noob.

meer dan advies over welke aambeiencrème het best werkt moet ik van deze 2 echt niet hebben

Moet dat niet zijn 'mijn ouders hebben geld en daar profiteer ik nu van'. Of ben je als 20 jarige student nu al zo succesvol dat je je eigen boontjes dopt?

Nee meneer cynisme, sommige mensen zijn zelf succesvol. Pronken met niet zelf verdient geld is corporaal (lees; triest).

Nee meneer cynisme, sommige mensen zijn zelf succesvol. Pronken met niet zelf verdient geld is corporaal (lees; triest).

Punt van discussie met een hele goede vriend.. Vader doet mee aan een soort actie voor artsen zonder grenzen, en organiseert dus allerlei leuke "mini-evenementen" zoals spinnen en een avondje eten. Kortom, ik wordt ook voor ALLES uitgenodigd. 10 euro voor een uurtje spinnen, 20 euro voor het etentje incl drank bij hun thuis. Daarna komt haar broer (met wie ik het niet echt goed kan vinden) ook nog met een uitnodiging voor een etentje voor een project in afrika (25,-). Eten is wel goed, maar voor hetzelfde geld kan ik beter eten in een restaurant. Wat ik overigens bijna nooit doe.

Ik ben student dus ik zeg, wel leuk allemaal maar ik vind het gewoon te duur. "Ja, maar het is voor een goed doel" is het tegenargument. Ja dus? Ik ben student, ik LEEN geld om mijzelf te onderhouden, en vervolgens zou ik het uitgeven aan goede doelen? That doesn't make any sense.

Voor de (oud-)studenten: geven/gaven jullie aan goede doelen en wat is jullie standpunt betreffende deze kwestie.

Ok, Isnogood. Daarom vind je sommige zaken als student dus te duur. Je bent zo succesvol dat je al moeite hebt met 25 euro voor een etentje. Of zo succesvol dat je toch geld moet lenen. Goed topic.

Laatst bewerkt:
Ok, Isnogood. Daarom vind je sommige zaken als student dus te duur. Je bent zo succesvol dat je al moeite hebt met 25 euro voor een etentje. Of zo succesvol dat je toch geld moet lenen. Goed topic.

Het gaat me om het principe, daarnaast heb ik een hekel aan geld weggeven aan goede doelen. Ik heb geen moeite met 25 euro neertellen in een restaurant voor een maaltijd, maar wel 25 euro voor een of andere maaltijd die ik zelf voor 5 euro in elkaar kan flansen onder het mom van "wat een goed doel".

Ik heb altijd nog online bankrekeningen waar ik een prt screen van kan maken als je zo graag wil haten.

edit: Ik vind belasting betalen al een goed doel op zich

Het gaat me om het principe, daarnaast heb ik een hekel aan geld weggeven aan goede doelen. Ik heb geen moeite met 25 euro neertellen in een restaurant voor een maaltijd, maar wel 25 euro voor een of andere maaltijd die ik zelf voor 5 euro in elkaar kan flansen onder het mom van "wat een goed doel".

Ik heb altijd nog online bankrekeningen waar ik een prt screen van kan maken als je zo graag wil haten.

laat maar zien die bankrekening, want ik geloof je niet.

goed topic trouwens:)

Kom op met je bankrekening.

maak ook gelijk een foto van je piem0l, zijn we de discussie al voor.

Geld lenen kost geld, maar dat boeit jou als vermogend man natuurlijk niet. Goed verhaal. Of was die thread waar je jezelf uitgeeft voor armlastige en geld lenende student een beetje gelogen?

Sorry Kraft, je topic wordt een beetje gekaapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven