Fitness Seller

EricR & Klaaswitz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ericr ziet zichzelf graag in een machtspositie en is daarvoor bereid zijn ziel te verkopen aan de hoogste bieder. BigT bijvoorbeeld; een man met een fundamenteel verschillende visie op mens en wereld met wie hij een duivels pact gesloten heeft om te kunnen beschikken over een banknopje. Zo'n man kan je moeilijk vertrouwen. Klaaswitz met zijn ietwat scherpere kantjes daarentegen, is keeping it real.

Ericr ziet zichzelf graag in een machtspositie en is daarvoor bereid zijn ziel te verkopen aan de hoogste bieder. BigT bijvoorbeeld; een man met een fundamenteel verschillende visie op mens en wereld met wie hij een duivels pact gesloten heeft om te kunnen beschikken over een banknopje. Zo'n man kan je moeilijk vertrouwen. Klaaswitz met zijn ietwat scherpere kantjes daarentegen, is keeping it real.

Klopt, voor het ban-knopje zou ik 1.000 homofiele n*gers met aids ppen. No problemo. Je hebt me door.

Stemp de Tegenpartij!

media_xl_114723.jpg

Eric als sociaal democraat en hobby wijk coach op schoot bij Job en Klaas als democraat die met wat biertjes op de eerste contouren van united globalization al kan zien op schoot bij Alexander.

EricR en Klaaswitz.

Wie moeten er spelen in het Nederlands eftal op het WK?

Eric als sociaal democraat en hobby wijk coach op schoot bij Job en Klaas als democraat die met wat biertjes op de eerste contouren van united globalization al kan zien op schoot bij Alexander.

Mooi. Jaren van forumbezoek stellen een bezoeker in staat tot dergelijke deductieve antwoorden te komen.

Jammer dat mijn mening underrated is :D (kom er maar terug in, Marky)

Ik stem op geen van beiden. Ik vind prettig als mensen ook luisteren naar een mening van een ander. En ik heb het idee dat deze twee figuren dat niet doen en hun eigen mening willen door drammen.

Ik stem op geen van beiden. Ik vind prettig als mensen ook luisteren naar een mening van een ander. En ik heb het idee dat deze twee figuren dat niet doen en hun eigen mening willen door drammen.
Als je zou proberen elke r*tard die zijn tijd op dit forum verdoet van serieuze repliek te dienen heb je binnen de kortste keren een burn-out te pakken.

GroenLinks!!

Klaaswitz en Ericr, tjah wat moet je er van zeggen..

Rechtvaardige mensen met af en toe een ietwat rare gedachtegang.
Klaaswitz die iedere onzinkramer de mond snoert, heerlijk!

Kansloos topic.

Mooi. Jaren van forumbezoek stellen een bezoeker in staat tot dergelijke deductieve antwoorden te komen.

Jammer dat mijn mening underrated is :D (kom er maar terug in, Marky)

Jouw neo-liberalistische hyperkapitalistische mening is toch al erg bekend hoor:D

Overigens die van Klaas en Eric ook wel. Nou niet bepaald de mensen die ik om advies zou vragen wat betreft mijn kiesgedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven