XXL Nutrition

EricR & Klaaswitz

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan van die halfgare Klaas echt niet zeggen want die spreekt zichzelf zo vaak tegen.

Allemachtig, nog zo boos over die keer dat ik je vertelde en aantoonde dat je een emotionele halve zool was. Dat is een jaar geleden of zo man, ik was je al helemaal vergeten :roflol:

Laatst bewerkt:
Allemachtig, nog zo boos over die keer dat ik je vertelde en aantoonde dat je een emotionele halve zool was. Dat is een jaar geleden of zo man, ik was je al helemaal vergeten :roflol:

Boos op jou? Ik een halve gare emotionele halve zool?? En je zegt dat je het ook nog eens aangetoond hebt.
:roflol:
Kijk daar ga je weer, daarom ben je gewoon niet geloofwaardig.
Wat een sukkel ben jij toch.

Jeetje wat nu, ik ga mezelf maar eens in slaap huilen.

Zat zo net weer eens je postinghistorie door te nemen tussen het snikken door (ja is een slechte gewoonte van me) en het valt me tegen dat je nog steeds dezelfde emotionele halve zool bent als je destijds al bewees te zijn. Is je kind al uit huis geplaatst of heb je een partner die dat op miraculeuze wijze compenseert of zo?

Klaas, leer jezelf eens de gewoonte aan om je hijgerige opponenten met discretie naar een pad te leiden waar je ze laconiek pootje kunt lichten in plaats van een opvliegende reflectie de ether in te slingeren die twee verliezers achterlaat en tevens de eigen innerlijke verbittering als open kaart toont. Fort met de geit, je bent al bijna 40 en dan moet er bij alles in het leven onderhand toch wel een lach met kuiltjes in de wangen verschijnen.

Ik leef om te haten man. Er is niets lekkerder dan zwelgen in eigen zuur.

Ik ben gewoon in Nederland geboren hoor :mad:

Toch heeft die gelijk, je spreekt je zelf ook tegen. D'r is jou ook niks wijs te maken. Jij bent "het verstand" jij kan alles. Je heb volgens mij alleen geen werk, dat je altijd op dbb zit. Is aan je stemgedrag misschien ook wel te zien. Dat linkse gedoe van je. Maar pik bedankt voor de "huilie, huilie" karma:rolleyes:.

Linkse mensen werken niet!11!!

True, en rechtse mensen huilen om strafpunten die ze gekregen hebben op een internetforum. Feit!

Toch heeft die gelijk, je spreekt je zelf ook tegen. D'r is jou ook niks wijs te maken. Jij bent "het verstand" jij kan alles. Je heb volgens mij alleen geen werk, dat je altijd op dbb zit. Is aan je stemgedrag misschien ook wel te zien. Dat linkse gedoe van je. Maar pik bedankt voor de "huilie, huilie" karma:rolleyes:.

Er is mij genoeg wijs te maken hoor kereltje, ik sta open voor ieder zijn mening indien goed onderbouwd.

Overigens werk ik 4 dagen in de week om mijn hypotheek af te lossen en studeer ik volledig op eigen kosten in mijn vrije tijd. Kom trouwens net thuis van een paar uur overwerk. In ieder geval, dat 'volgens jou' mankeert weer eens wat aan, zoals eigenlijk altijd het geval is.

"Dat linkse gedoe van je", met dat soort holle opmerkingen kom je niet bepaald deskundig over "BVE", excuseer mij dat ik jou in ieder geval inderdaad niet in staat acht mij iets wijs te maken. Vooral veel geroep met uitroeptekens en geroflol maar verder weinig inhoud.

Als ik mezelf tegenspreek moet je me daarop wijzen, dan kan ik het verklaren of toegeven dat mijn standpunten zijn gewijzigd, dat is namelijk heel gezond. Mensen die nooit een mening herzien vertrouw ik voor geen meter. Dat doen namelijk alleen psychopaten, autisten en andere verstandelijk gehandicapten.

nu we je leren kennen;

ben je vader klaas?
komen ze nog?

Laatst bewerkt:
Ik ben een soort internet vader, ja.

Niet zo bescheiden, Klaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven