- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Nu durf ik op eerdergestelde vraag toch geen antwoord meer te geven![]()
Bij welke bank?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu durf ik op eerdergestelde vraag toch geen antwoord meer te geven![]()

kan van die halfgare Klaas echt niet zeggen want die spreekt zichzelf zo vaak tegen.

Allemachtig, nog zo boos over die keer dat ik je vertelde en aantoonde dat je een emotionele halve zool was. Dat is een jaar geleden of zo man, ik was je al helemaal vergeten![]()

Zat zo net weer eens je postinghistorie door te nemen
potverdomme.Toch mooi om te lezen dat zelfs tegenwoordig een bankier nog aangemerkt wordt voor het toonbeeld van een succesvol persoon.
Allemachtig, nog zo boos over die keer dat ik je vertelde en aantoonde dat je een emotionele halve zool was. Dat is een jaar geleden of zo man, ik was je al helemaal vergeten![]()
.True, en rechtse mensen huilen om strafpunten die ze gekregen hebben op een internetforum. Feit!
Nee ik vroeg me alleen af wie dat nou was.. Dat was mijn vraag dat puntje ken me geen zak scheleToch heeft die gelijk, je spreekt je zelf ook tegen. D'r is jou ook niks wijs te maken. Jij bent "het verstand" jij kan alles. Je heb volgens mij alleen geen werk, dat je altijd op dbb zit. Is aan je stemgedrag misschien ook wel te zien. Dat linkse gedoe van je. Maar pik bedankt voor de "huilie, huilie" karma.