- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
ik heb je ook gemist angelusje
werk, school, prive...was drukk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geld lenen kost geld, maar dat boeit jou als vermogend man natuurlijk niet. Goed verhaal. Of was die thread waar je jezelf uitgeeft voor armlastige en geld lenende student een beetje gelogen?
Sorry Kraft, je topic wordt een beetje gekaapt.
.Mooie draai geef je er aan, maar dat boem is aardig misplaatst. Je geeft dus in feite dat je gewoon uit je nek lult in diverse topics en nu moeten we geloven dat een geld lenende student van 20 jaar een succesvolle entrepreneur is. Klinkt logisch.
We zitten hier op een forum, wie lult hier niet uit zijn nek?
Ben blij dat ik af en toe discussie topics aanmaak.. De gemiddelde topics in allerlei zijn nou niet het je van het.
Op je 40e pas? Wel laat man, you're not a true banker![]()

Toch mooi om te lezen dat zelfs tegenwoordig een bankier nog aangemerkt wordt voor het toonbeeld van een succesvol persoon.
Bij sommigen wel ja en gelet op de teruggekeerde bonuscultuur zal het financieel ook wel het geval zijn. Het blijven ratten verder natuurlijk.

Nu durf ik op eerdergestelde vraag toch geen antwoord meer te geven![]()
Rat!Rat!
Iets teveel gegeneraliseerd maar nuance is ook niet altijd leuk. Bankiers zullen prima werk doen in veel gevallen maar zoals altijd zal de omgang met veel geld ook zorgen voor gecorrumpeerde figuren die alleen maar denken aan eigenbelang. Zo goed genuanceerd weer?