AndroidHealthClinic

Ervaring met kuren en haarverlies

Poshbrah

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Ik zal ten eerste zeggen dit is een persoonlijke topic, wie serieus wilt reageren hierop kan dat doen. Wie heeft er last van haaruitval met kuren (welke middelen) en wat doe je eraan. Reacties als als het uitvalt valt het toch uit of als je bang bent voor haaruitval met kuren moet je niet kuren heeft niemand wat aan. specifiek voor mensen die willen kuren en hun haar toch wel willen behouden

Waarom heeft niemand wat aan die reacties? Dat is de enige goeie reactie.. Aas versnelt alleen de haaruitval, als t uitvalt valt t uit.. Doe je verder niks aan.

Waarom heeft niemand wat aan die reacties? Dat is de enige goeie reactie.. Aas versnelt alleen de haaruitval, als t uitvalt valt t uit.. Doe je verder niks aan.

+1

Ik weet al wel wie in dit topic gast reageren. Mister bang voor mijn haartjes :D

Ik heb af en toe wat last van haaruitval. Voornamelijk tijdens de grootste schommelingen in de hormonen. (Dus bij ingang blast/cruise).

Middelen waarop ik nauwelijks last heb;
- Test
- Tren

Middelen waarop ik meer last heb;
- Provi
- Mast

HorusV eens vragen

Ik heb enkel ervaring met winstrol & test, op beide 0,0 last gehad van haaruitval, haargroei op borst daarintegen.. Een maatje, die tegelijkertijd dezelfde kuur deed eindigde met lichte inhammen. Erg persoonsgebonden denk ik ;)

ik geloof niet dat AAS oorzaak kan zijn van haaruitval, dat het een boost zou geven oke. Zoals stunna al zei als je kaal word dan word je kaal of je nou aas gebruikt of niet. its all about the genetics brah.

ik geloof niet dat AAS oorzaak kan zijn van haaruitval, dat het een boost zou geven oke. Zoals stunna al zei als je kaal word dan word je kaal of je nou aas gebruikt of niet. its all about the genetics brah.

AAS kan wel degelijk de (indirecte) oorzaak zijn van vervroegd haarverlies.

Mannen met veel testosteron (natty) hebben vaak eerder grote inhammen en kale plek op de achterkant van hun hoofd. Om even een voorbeeld te noemen.. Deze mannen hebben over het algemeen gezien ook veel meer lichaamshaar..

Als je genetisch gezien aanleg hebt haren te verliezen, dan zal je deze verliezen met een kuur. Bij sterk androgene midden zal de haaruitval het ergst zijn. Ik ben helaas voorbestemd kaal te worden en het kuren heeft dit proces wel in een bepaalde mate versneld. Grappig genoeg verlies ik de meeste haren tijdens de nakuur. Dit zal mogelijk komen door lage oestrogene waarden, aangezien oestrogeen ook een rol speelt in het behoud van je haar. Kortom wat je ook doet/neemt tijdens je kuur je zal altijd in een bepaalde mate haren verliezen als je daar de genetische aanleg voor hebt. Het is aan jou om te beslissen of dat het je waard is.

Not this shit again! :p Als je een slechte genenpool hebt zorgen álle AAS ervoor dat je sneller haar verliest dan dat dat zou zijn gebeurd zonder het gebruik van AAS. Als je er erg mee zit, zou ik simpelweg niet beginnen aan AAS, zodat je wat langer van je haar kunt genieten. Sommigen daarentegen hebben nergens last van. Ik zou zelf overigens niet kuren als ik last zou hebben van haaruitval. Groot zijn is ook niet alles als een kaal koppie je niet staat :p

Tegenwoordig heb je ook pruiken van echt haar Alain :D

AAS kan wel degelijk de (indirecte) oorzaak zijn van vervroegd haarverlies.

Mannen met veel testosteron (natty) hebben vaak eerder grote inhammen en kale plek op de achterkant van hun hoofd. Om even een voorbeeld te noemen.. Deze mannen hebben over het algemeen gezien ook veel meer lichaamshaar..

:(:(:(:(:(:(:(:(

ik heb van mezelf veel testosteron speelt in mijn voordeel ( qua gains ) maar ben ook extreem behaard en ik wil niet kaal worden :( heb echt kapot dik haar, ik hoop dat ik niet bald word :(

:(:(:(:(:(:(:(:( ik heb van mezelf veel testosteron speelt in mijn voordeel ( qua gains ) maar ben ook extreem behaard en ik wil niet kaal worden :( heb echt kapot dik haar, ik hoop dat ik niet bald word :(

Je denkt dat je veel testosteron hebt, komt omdat je een midget bent. :D

doordat*

ik ben bijna gemiddelde lengte :(

nee ik woon in zeeland gekkie

Op test tren (nog) nergens last van! Het lijkt op m'n hoofd alleen maar dikker en stugger te worden met de jaren.
Neemt niet weg dat ik het zelf afscheer, maar het is nog steeds een keuze :P

En voordat ik kuurde had ik amper een buiksnor, dat is nu wel anders :P Borsthaar is nog steeds een verdwaalde haar hier en daar...

Terug
Naar boven