XXL Nutrition

ervaring mix products

Tom1985

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
82kg
Beste,

iemand ervaring van een mix product van een bekend niet genoemd
merk, het betreft:

40mg tren
90mg deca
120mg test C

en dan iedere 5 dagen 2ml voor een juiste werking?
Graag jullie ervaringen.

Ik ken het product.
Ben er alleen niet zo kapot van ivm de doseringen je weet niet wat er precies inzit.
En zou tren pas paar weken later na test deca zetten.
Maar voor een goedkoop klein kuurtje zou het kunnen.
Voeding op orde?
Succes

Zou zelf niet snel Tren en Deca mixen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken het product.
Ben er alleen niet zo kapot van ivm de doseringen je weet niet wat er precies inzit.
En zou tren pas paar weken later na test deca zetten.
Maar voor een goedkoop klein kuurtje zou het kunnen.
Voeding op orde?
Succes

nee dat klopt is mij bekend om tren normaal later dan test en deca te zetten, net zoals test wat langer doortrekken dan deca, mja in deze combi met die doseringen is het miss geen probleem. ( als de doseringen idd kloppen)
Ben wel benieuw hoe mijn lichaam erop zou reageren op 10 wken, mja dan twijfel ik over de dosering van 2ml iedere 5 dagen of dat niet wat weinig is?

voeding is ook wel in orde, dat staat nou ook niet ter discussie meer benieuw naar ervaringen met dit spul etc.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 13:39 ----------

Zou zelf niet snel Tren en Deca mixen.

Dit niet mixen ivm met?

omdat het geen goeie combi is hoog en laag androgeen in 1.
maar ik zou zeggen probeer het gewoon je heb het nou toch liggen.

waarom zou je tren met deca willen nemen. Slaat nergens op, is niet onderbouwd, tegenstrijdig blablabla. Links laten liggen wat mij betreft.

Tren plus deca??? is niet goed man ofwel tren ofwel deca maar niet

beiden gebruiken,is trouwens beide 19-nor:cool:

Tren plus deca??? is niet goed man ofwel tren ofwel deca maar niet

beiden gebruiken,is trouwens beide 19-nor:cool:

jij lult altijd zoveel maar geeft nooit ergens een redenatie voor? Ik lees ook heel veel post dat je gewoon mensen na praat of als je zelf iets typt is het niet altijd juist wat je meld.

jij lult altijd zoveel maar geeft nooit ergens een redenatie voor? Ik lees ook heel veel post dat je gewoon mensen na praat of als je zelf iets typt is het niet altijd juist wat je meld.

Jongen heb ik je iets gevraagd? neen toch hou dan je bek!!!

TREN+DECA is géén goede combo!!!

Niet altijd juist!? ik kan ook wel eens mis zijn hoor!

Deca en Tren lijken erg op elkaar. Tren is een versleutelde deca . Velen malen sterker (in theorie) Tren zou zo versleuteld zijn dat deze een veel sterkere androgene werking heeft en minder zou omzetten naar oestrogeen ! Beide zijn dus een 19nor. Je kan deze middelen dus wel stacken. Alleen versterken ze elkaar niet. (geen synergie)

Voila,nu goed mr. van hout?

Laatst bewerkt:
Jongen heb ik je iets gevraagd? neen toch hou dan je bek!!!

TREN+DECA is géén goede combo!!!

Niet altijd juist!? ik kan ook wel eens mis zijn hoor!

Deca en Tren lijken erg op elkaar. Tren is een versleutelde deca . Velen malen sterker (in theorie) Tren zou zo versleuteld zijn dat deze een veel sterkere androgene werking heeft en minder zou omzetten naar oestrogeen ! Beide zijn dus een 19nor. Je kan deze middelen dus wel stacken. Alleen versterken ze elkaar niet. (geen synergie)

Voila,nu goed mr. van hout?
nou is het idd een beetje beter ja, probeer het vaker misschien leert iemand nog wat van je.

jullie worden nog vrienden, j4ck. hahhahaha

jullie worden nog vrienden, j4ck. hahhahaha

Vrienden wat is dat? Heb géén 1 goede meer,vroeger altijd alles weggegeven

en iedereen geholpen waar ik kon,en nu zie ik niemand meer,profiteurs!!!

En toch help ik de mensen hier op het forum graag,jah je bent zo of je

bent zo niet;)

Tren is een bloedverdikker
Deca is een bloedverdikker

Bloed wat dik word ..

Je vult de rest zelf maar in

Tren is een bloedverdikker
Deca is een bloedverdikker

Bloed wat dik word ..

Je vult de rest zelf maar in

Ik doe bloedtesten en mijn hematocriet blijft altijd in de goede range wat ik ook neem. Heb deca en tren ook gecombineerd zonder dat mijn bloed zogenaamd dikker zou worden.

• Topic Starter Topic Starter
Adviezen zijn al duidelijk, allen dank hiervoor!!

Kan dicht!!

Ik doe bloedtesten en mijn hematocriet blijft altijd in de goede range wat ik ook neem. Heb deca en tren ook gecombineerd zonder dat mijn bloed zogenaamd dikker zou worden.

Niet persoonlijk nemen .. Maar ik zou je gear dan in dat geval eens laten testen ;)

EDIT: Lange tijd gebruiken zou dit echt moeten gebeuren

Terug
Naar boven