XXL Nutrition

Ervaring verschillen AS

Bezoekers in dit topic

De samenstelling is precies hetzelfde. Eigen test of test wat geproduceerd is. Daarom brige de mensen vaak. Zelfde stof geen dip geen tussentijdse nakuur.
250 mg test e is alleen nog wel een flink stuk meer dan je natuurlijk aanmaakt. En je blijft zo langer onderdrukt
 
250 mg test e is alleen nog wel een flink stuk meer dan je natuurlijk aanmaakt. En je blijft zo langer onderdrukt

Klopt 7 a 10 dagen ligt aan je bouw, ook ivm spier afbraak 04.40
 
Ik zou je huidige kuur gewoon doorpakken.
Je kunt 'm ook gaan brige op 250, je lichaam zit verschil niet tussen eigen aanmaak test of inject test. Als je dat te lang vind dan zou ik nu stoppen. Maar dan heb je wel kans op die vakantie dip.

Uhm...excuse me? Vandaar dat heel je hormoonproductie om zeep geholpen word zodra je het injecteert. Er zitten meer hormonen in je lijf dan alleen testosteron he?
 
Uhm...excuse me? Vandaar dat heel je hormoonproductie om zeep geholpen word zodra je het injecteert. Er zitten meer hormonen in je lijf dan alleen testosteron he?
Volgens mij lees je niet goed. Ik heb het over alleen test.
En check het filmpje.
 
Volgens mij lees je niet goed. Ik heb het over alleen test.
En check het filmpje.
Dit soort antwoorden maken het niet echt beter. Dat filmpje is echt basiskennis. Wie denk je dat je voor je hebt lol
 
T3 toevoegen aan kuur

Huidige kuur iedere 6 dagen

500mg test e
400mg mast e
400mg tren e

Om het vet een extra zetje te geven zou T3 hierbij helpen en is dit verstandig tijdens de kuur??
 
T3 toevoegen aan kuur

Huidige kuur iedere 6 dagen

500mg test e
400mg mast e
400mg tren e

Om het vet een extra zetje te geven zou T3 hierbij helpen en is dit verstandig tijdens de kuur??
Bij gezond eten en dikke punt met tren zou je korreltje droog moeten worden..njet echt nodig
 
Nog 2 weken en dan zit de kuur erop,

500 test
400 mast
400 tren

Wat is wijs nog 2 weken doorgaan met de volledige kuur of eerder stoppen met de mast en de tran? Lees hier veel verschillende dingen over???
 
Doorgaan op test mast. Tren eruit.
 
@ts: ik hoop dat je ook aan hcg gedacht hebt aangezien je eerst 15 en nu zelfs 20 weken on blijft

Hcg?? Was da??

Ben ik nu serieus de enige die achter zijn oren krabt bij het lezen van dergelijke aas gerelateerde vragen van iemand die op 1,2 gram gear zit? Of zijn we het hier zo moe dat we gewoon de andere kant opkijken :rolleyes:
 
Hcg?? Was da??

Ben ik nu serieus de enige die achter zijn oren krabt bij het lezen van dergelijke aas gerelateerde vragen van iemand die op 1,2 gram gear zit? Of zijn we het hier zo moe dat we gewoon de andere kant opkijken :rolleyes:

Tja de maatschappij van vandaag moet je iedereen maar naar de mond praten en knikken dat het goed is.

2e kuur en dan al op 1.2gr en idd dan nog die vragen. Zou niet mogen. Maar dit begint hier precies de norm te worden.
 
Hcg?? Was da??

Ben ik nu serieus de enige die achter zijn oren krabt bij het lezen van dergelijke aas gerelateerde vragen van iemand die op 1,2 gram gear zit? Of zijn we het hier zo moe dat we gewoon de andere kant opkijken :rolleyes:

Weet niet welke ouwe koe boven komt maar is er ooit gezegd dat dit niet gebruikt wordt of mis ik iets?
 
Je mist veel denk ik.
Hier hebben we wat aan slinger het maar weer aan.
Weet niet wat er mis is op dit forum maar vele hier ....laat maar heb hier geeneens zin in stelletje kleuters
 
Back
Naar boven