XXL Nutrition

ervaringen kuur stack's zonder test

Ik lees laatste tijd ook veel over low test high tren, moet goeie zijn. Ben nu ook bezig met test en tren en de doseringen zijn ongeveer gelijk en zelfs nu heb ik al last van me libido, is niet helemaal weg maar ook niet super ofzo.

opzich toch niet zo erg als die tijdelijk wat minder is. Als ie het maar gewoon doet als hjet moet :P

Ja dat is verder ook geen probleem maar ben gewend als ik on ben om ALTIJD geil te zijn:p

Ik heb zelf 250/400 test/tren gedaan, vond de sides itt 500/200 test tren veel minder...

Ik geloof wel datje er hard van staat. Maar pak je er ook echt wat massa op?
Ik denk niet dat je veel mensen zult vinden die gebulkt hebben op masteron only, hehe. Ik heb in het voorjaar 6 weken 150mg drost prop om de dag gezet, verder alleen hCG erbij. Bijna 2000kcal onder onderhoud gegeten zonder spierverlies, heb nog nooit zo snel vet verloren met behoud van m'n VVM.

@HerBaszdmeg

Ja ben ik ook benieuwd naar lage test-hoge tren hoor/lees je steeds meer. Is mij nog steeds niet helemaal duidelijk waarom dit nou beter zou zijn dan hoge test en lagere tren.

Heb zowiezo nooit last van Gyno, maar ik wou het gewoon een keer proberen.
Libido was zwaar facked up, en kan hem nu nog steeds niet lang stijf houden haha. Maar aan de andere kant waren de andere sides naast gyno veel en veel minder.

Terug
Naar boven