MuscleMeat

ervaringen met clenbuterol

Zou me inderdaad als ik jou was in je voeding wat veranderen. Je hebt wel mooi haar ;) als jij dit bent :P.
Alles of niets mentaliteit is ook niet goed. Je kan beter eerst rustige aanpassingen maken bij je voeding / training en later kijken of clen überhaupt nodig is.

Er mogen geen merken besproken worden, maar als je een merk hebt dat uit 2 woorden bestaat beginnend met een M en een T dan heb je aan 1 tabje van 40 mcg zat, beginnen met 1/8 tab in dat geval

Kan dit beamen, dacht na hier wat gelezen te hebben wel met 1 tab (40ug) te kunnen beginnen, nou dat heb ik geweten. Halve dag als een Parkinson patiënt rondgelopen met aardige tachycardia. Daarna rustig opgebouwd vanaf 20ug en zit nu op de 9e dag op 80ug.

Denk dat mensen die binnen no time op 120+ ug zitten met amper sides toch echt onder gedoseerde clen hebben.

Maar goed die tijgers doen hun werk dus WEL goed.

ik zou dus graag in combinatie met een goed dieet en de bijhorende fitniss toch zo een 20 kg afvallen..
de motivatie is er zeker, maar wat ik in het verleden geleerd heb is dat ik echt wel resultaten (snel) wil wien om het te kunnen volhouden, hietbij raadde iemand me dit product aan,

ik heb het reeds gekocht, ik ga het dus ook gebruiken, maar had graag wat positieve ervaringen geweten..

hoeveel kan je afvallen ongeveer... is het resultaat snel te zien ? tuurlijk hanngt alles van persoon tot persoon af en de inzet, maar had het graag geweten uit jouw ervaring.

gr

Zo werkt 't gewoon allemaal niet meid, zoals de rest al aangeeft. Clen is geen wondermiddel waardoor je gaat afvallen. Het blijft allemaal 100% voeding. Zeker als het zo heftig is met je shape dat je 20 (!!!!) kilo moet afvallen dan heb je gewoon een drastische lifestyle change nodig en geen clen. En idd, de MT is echt heftig met sides.

Clen überhaubt onnodig en relatief gevaarlijk maar op zo'n hoog vp kun je makkelijk over een paar maanden er weer prima bijlopen. Wil je het heel snel doen? Gaat hem niet worden, wat iedere marketingtruc je ook verteld dus leg je er nou maar bij neer dat je pas rond de kerst je doelen behaalt hebt.

ok, dan zullen we een beetje afwachten en het proberen ..
ik verwacht ook niet dat dit een wondermiddel is, maar dat het me toch zal helpen zodat het me nog extra motiveert om verder te doen en vol te houden..

vroeger heb ik ooit reductiel genomen, waardoor ik 15 kg was afgevallen op een 8 weken..
jammer genoeg na het stoppen ( uit de handel gehaald )van de medicatie weer allemaal erbij.

idd dit zijn geen snoepjes.. en je mag er zeker van zijn dat ik de nodige research heb gedaan alvorens ik deze kocht..

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

ik wil er echt volledig voor gaan...
mijn lichaam van een paar jaar geleden wil ik terug

een 1000kcal in combinAtie met de pillen en een uurtje per dag fitness .. zal dit voldoende zijn?

(graag opbpuwende kritiek.. dit is allemaal nieuw voor me.. we zijn niet allemaal geboren als topsporters hihi )

1000 kcals... Dafuq?

Weet je... Je wil opbouwende kritiek dus bij deze... Clenbuterol is iets dat bij goede toepassing en een zeer exact samengesteld voedingsschema een klein duwtje in de laatste stapjes naar shredded kan geven. Maar jij hebt geen f**k verstand van wat je doet. En bijna shredded kwalicifeer je niet voor. "Beetje gezond eten kopen", 1000 kcals... Je weegt 93 (!!!), Meid, lieve meid, ga gewoon eens lekker een beetje afvallen, geniet van het proces, ga trainen, en tegen de tijd dat jij zoveel verstand hebt van voeding en wat daar allemaal bij komt kijken, en je zit ook tegen het randje van shredded aan, kom ons dan nog eens vragen om Clen advies.

Advies: pleur die clen van je in de prullenbak en ga aan je leven werken.

Toch koppig? Veel plezier met je clengebruik dan, je gaat 0,0 resultaat zien met toepassing zoals jij deze beschrijft en van plan bent, maar je neemt wel alle risico's op de koop toe. De snoepjes waar je mee speelt zijn middelen die wij als serieuze wedstrijdatleten weloverwogen inzetten als wij die nodig hebben. Wat jij nodig hebt is iemand die je een trap onder je reet geeft en je helpt met je voeding (plus het volhouden van genoemde voeding).

Dat dus.

Veel rotzooi van clen op de markt, zorg er wel voor dat je een goed merk hebt. Dan kan je beter iets meer betalen, dan dat je niet weet hoeveel mcg je nou echt neemt...

Kan dit beamen, dacht na hier wat gelezen te hebben wel met 1 tab (40ug) te kunnen beginnen, nou dat heb ik geweten. Halve dag als een Parkinson patiënt rondgelopen met aardige tachycardia. Daarna rustig opgebouwd vanaf 20ug en zit nu op de 9e dag op 80ug.

Denk dat mensen die binnen no time op 120+ ug zitten met amper sides toch echt onder gedoseerde clen hebben.

Maar goed die tijgers doen hun werk dus WEL goed.

Kan er van meespreken dacht dat ik dood ging de 1ste x toen ik 1 volle tab nam

55598595.jpg

Echt joh... Nam 'm om 23.00 nog effe... Ik was 'm vergeten en ik denk, die tijgershit is waarschijnlijk toch fake... Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo'n spannende nacht als die nacht heb gehad :lol: :fa: En ik lag me de hele nacht maar te bedenken, als ik morgen in m'n kist lig, wie zou er dan stiekem aan m'n t**ten zitten?

Echt joh... Nam 'm om 23.00 nog effe... Ik was 'm vergeten en ik denk, die tijgershit is waarschijnlijk toch fake... Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo'n spannende nacht als die nacht heb gehad :lol: :fa: En ik lag me de hele nacht maar te bedenken, als ik morgen in m'n kist lig, wie zou er dan stiekem aan m'n t**ten zitten?

Wie niet....

image.jpg

Ja die clen van MT is inderdaad ZIEK hard! Van andere merken nam ik 160mcg zonder sides.

Eerste dag inderdaad ook gewoon 1 tabje genomen, jeeeeezus. Stond de ganse dag te trillen op m'n benen. Zelfs mn kaken waren aan het trillen.

1000 kcals... Dafuq?

Weet je... Je wil opbouwende kritiek dus bij deze... Clenbuterol is iets dat bij goede toepassing en een zeer exact samengesteld voedingsschema een klein duwtje in de laatste stapjes naar shredded kan geven. Maar jij hebt geen f**k verstand van wat je doet. En bijna shredded kwalicifeer je niet voor. "Beetje gezond eten kopen", 1000 kcals... Je weegt 93 (!!!), Meid, lieve meid, ga gewoon eens lekker een beetje afvallen, geniet van het proces, ga trainen, en tegen de tijd dat jij zoveel verstand hebt van voeding en wat daar allemaal bij komt kijken, en je zit ook tegen het randje van shredded aan, kom ons dan nog eens vragen om Clen advies.

Advies: pleur die clen van je in de prullenbak en ga aan je leven werken.

Toch koppig? Veel plezier met je clengebruik dan, je gaat 0,0 resultaat zien met toepassing zoals jij deze beschrijft en van plan bent, maar je neemt wel alle risico's op de koop toe. De snoepjes waar je mee speelt zijn middelen die wij als serieuze wedstrijdatleten weloverwogen inzetten als wij die nodig hebben. Wat jij nodig hebt is iemand die je een trap onder je reet geeft en je helpt met je voeding (plus het volhouden van genoemde voeding).

Dit lijkt mij de lading te dekken.

Is alles van MT zo keihard als hun clen?

Als dat je echte stats zijn is mijn advies simpel, zorg dat je eerst op een natuurlijke stabiele manier afvalt. Je zegt dat je de nodige research hebt gedaan en dan moet je dus ook hebben gelezen dat iedereen die echt verstand van zaken heeft het afraad om met dit soort stats het al te gebruiken.

Als dat je echte stats zijn is mijn advies simpel, zorg dat je eerst op een natuurlijke stabiele manier afvalt. Je zegt dat je de nodige research hebt gedaan en dan moet je dus ook hebben gelezen dat iedereen die echt verstand van zaken heeft het afraad om met dit soort stats het al te gebruiken.
Waarom een oud topic bumpen?

Terug
Naar boven