Dankjewel je reactie heeft me wel gerust gesteld alles lijkt weer langzaam normaal te worden,Dat zeg ik toch ook lieverd🤗 ze moet het even aanzien nog, gaat vanzelf weer over….🤗
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel je reactie heeft me wel gerust gesteld alles lijkt weer langzaam normaal te worden,Dat zeg ik toch ook lieverd🤗 ze moet het even aanzien nog, gaat vanzelf weer over….🤗
Dat zeg ik toch ook lieverd🤗 ze moet het even aanzien nog, gaat vanzelf weer over….🤗
deze topic was puur voor de serieuze reactie die ik wel heb gekregen niet om hier een heel gesprek op te beginnen. Denk dat veel vrouwen vaak de verkeerde informatie krijgen over het gebruik van anavar in tegenstelling tot andere anabolen, waardoor er dus weinig zinvols over te vinden is.Alleen beetje typisch dat "ze" nog niet gereageerd heeft...
Misschien toch een troll?
Hi Lisa,deze topic was puur voor de serieuze reactie die ik wel heb gekregen niet om hier een heel gesprek op te beginnen. Denk dat veel vrouwen vaak de verkeerde informatie krijgen over het gebruik van anavar in tegenstelling tot andere anabolen, waardoor er dus weinig zinvols over te vinden is.
Fijn om te horen! Hoe beviel jou de anavar trouwens? Heb je er mee bereikt wat je er van verwacht had?Dankjewel je reactie heeft me wel gerust gesteld alles lijkt weer langzaam normaal te worden,
Geef mij maar weer de schuld

Ja die twijfel heb ik ook altijd bij ug spulletjes ondanks de testresultatenHet zou ook nog ns zo kunnen zijn dat de "Anavar" geen oxandrolone was maar een ander androgeen goedje...
Dus..
Tegenwoordig is de gear echt beter. Dit was @lisa2024 ervaart komt gewoon door wat ik eerder schreef, meer niet.Het zou ook nog ns zo kunnen zijn dat de "Anavar" geen oxandrolone was maar een ander androgeen goedje...
Dus..
Hoelang duurt dit ongeveer?Het komt omdat langzaam je DHT gehalte weer afneemt, en je eigen hormoonaanmaak zich hersteld. dus het laatste wat je denkt
Kun je weinig van zeggen. de één reageert anders dan de ander op anabolica, en ook de mogelijke sides
Gaat het al beter?
Denk dat het zeg maar gerust obsessief in de gaten houden ook voor wat irritatie heeft gezorgd 😁
Heb ondertussen door de pil heen ook wat bloed verloren dus dat me hormonen over hoop liggen is in iedergeval een feit dus dat is een goed teken lijkt meDenk dat het zeg maar gerust obsessief in de gaten houden ook voor wat irritatie heeft gezorgd 😁
Juist niet, want dat werkt virilisatie tegen.daar kan je sowieso beter mee stoppen met de pil zeker als je kuurt![]()
Ik ga nooit maar dan ook NOOIT van me leven meer kuren ben blij als ik hier zelf om kan lachen straksdaar kan je sowieso beter mee stoppen met de pil zeker als je kuurt![]()
Hoe hoog was je dosis per dag dan eigenlijk?Ik ga nooit maar dan ook NOOIT van me leven meer kuren ben blij als ik hier zelf om kan lachen straks
Begon met 5, heel langzaam omhoog 1 week 20 mg dus ook niet heel hoog maar ik probeer me nu gewoon even gerust te stellen met het idee dat het minder word en ik andere veranderingen merk die aantonen dat me hormoonhuishouding bezig is.
Ook niet heel hoog? 20 mg is zowat de maximale dosis voor de gemiddelde vrouw als je geen problemen wilBegon met 5, heel langzaam omhoog 1 week 20 mg dus ook niet heel hoog maar ik probeer me nu gewoon even gerust te stellen met het idee dat het minder word en ik andere veranderingen merk die aantonen dat me hormoonhuishouding bezig is.