XXL Nutrition

Anavar

• Topic Starter Topic Starter
Dat zeg ik toch ook lieverd🤗 ze moet het even aanzien nog, gaat vanzelf weer over….🤗

Alleen beetje typisch dat "ze" nog niet gereageerd heeft...

Misschien toch een troll?
deze topic was puur voor de serieuze reactie die ik wel heb gekregen niet om hier een heel gesprek op te beginnen. Denk dat veel vrouwen vaak de verkeerde informatie krijgen over het gebruik van anavar in tegenstelling tot andere anabolen, waardoor er dus weinig zinvols over te vinden is.

deze topic was puur voor de serieuze reactie die ik wel heb gekregen niet om hier een heel gesprek op te beginnen. Denk dat veel vrouwen vaak de verkeerde informatie krijgen over het gebruik van anavar in tegenstelling tot andere anabolen, waardoor er dus weinig zinvols over te vinden is.
Hi Lisa,

Er is behoorlijk wat informatie te vinden over vrouwen die Anavar gebruikt hebben of nog steeds gebruiken, de bijwerkingen en doseringen zijn immers ook bekend.
Natuurlijk is het wel een beetje persoonsgebonden, de één krijgt nagenoeg geen bijwerkingen terwijl de ander maar naar een Anavar tablet hoeft te kijken of het begint "daar beneden" al te kriebelen.

Op dit forum is er ook een vrouwnsectie te vinden waar je ook informatie vindt over Anavar gebruikt bij vrouwen. Daarnaast zijn er op Youtube ook video's over vrouwen die Anavar en andere AAS gebruiken en je daar ook alles over vertellen.

Maar wat was je dosering per dag dan en hoe lang heb je dit gebruikt?

Het zou ook nog ns zo kunnen zijn dat de "Anavar" geen oxandrolone was maar een ander androgeen goedje...

Dus..

Het zou ook nog ns zo kunnen zijn dat de "Anavar" geen oxandrolone was maar een ander androgeen goedje...

Dus..
Tegenwoordig is de gear echt beter. Dit was @lisa2024 ervaart komt gewoon door wat ik eerder schreef, meer niet.
Ladingen blind testen gezien, met gewoon goed resultaat.

Lijkt een kleine vooruitgang in te zitten

daar kan je sowieso beter mee stoppen met de pil zeker als je kuurt ;)

• Like
Waarderingen: K82
Begon met 5, heel langzaam omhoog 1 week 20 mg dus ook niet heel hoog maar ik probeer me nu gewoon even gerust te stellen met het idee dat het minder word en ik andere veranderingen merk die aantonen dat me hormoonhuishouding bezig is.
Ook niet heel hoog? 20 mg is zowat de maximale dosis voor de gemiddelde vrouw als je geen problemen wil :o
Waarom zou je ook steeds blijven verhogen als je gewoon progressie boekt met 5?

Dan heb je jezelf toch totaal niet geïnformeerd voordat je hieraan begon..

Terug
Naar boven