XXL Nutrition

Ervaringen met "niet-bulken" tijdens de kuur....

Big'r zei:
Even voor de duidelijkheid: Bedoel je 10-12% lichaamsvet waarboven je niet meer moet bulken of bedoel je een stijging in kcal. van 10-12% boven onderhoud tijdens het bulken?

Bedoel 10 - 12 % BF!

Intressant, maar vocht zal je progressie enigzins een beetje vaag doen lijken. Als je nu spieren wint, vet verliest maar toch een hoop vocht bijkomt lijkt het ook dat je vet wint ofniet? Mss dat een lagere KH inname toch een pak scheelt qua vocht en wss ook sneller verlies van vet.

krieltje zei:
Ikzelf geloof het meest in niet bulken tijdens de kuur.
Het is inderdaad persoonsgebonden hoe het uitpakt.

Vorige week begonnen met een cutting cycle.Persoonlijk geloof ik ook niet in die vreselijk hoge hoeveelheden as die ik hier wel eens voorbij zie schuiven.

zit momenteel op 300mg tren ac p/w (is wel van med request,volgens de test van onze vrienden van necedo,op 149mg per ml)
40mg turniabol ed,200mg boldone p/w en 100mg(ja je leest het goed) test prop p/w
Mijn calorie iname is beperkt tot 9 boterhammen,wat kwark,blikje tonijn en rijst met kip,verdeelt over 6a7 maaltijden p/d.

Ik ben vorige week begonnen met 103 kilo,nu 6 dagen later weeg ik 105kg vol en hard (neem per 2 dagen 0,5mg liqidex).BF 10,8%

Veel mensen zullen zeggen,die gast spoort niet.Je moet vreten,voor mij gaat dit gewoon niet op.Als ik op onderhoud eet en mijn as relatief laag hou,gaat het bij mij als een speer.Vorig jaar pakte ik met 300mg test prop en 200 deca per week 15 kilo.Nogmaal dit is gewoon per individu verschillend.

toen ik 20 jaar geleden met de as begon,begon ik ook met kleine hoeveelheden.

Ik ben maar 1.65m,dus die kiloos tonen wel.Nu ben ik 40 en nog steeds hou ik mijn iname met kal en as zo laag mogelijk.Een maatje van mij moet beginnen met onbijt met 20 boterhammen met kipperagout (braak) om een paar kilo te pakken op 50mg dianabol p/d............iedereen reageert anders

Wow , super genen volgens mij.
Dit zou voor mij niet zo werken, helaas.
Dit is dus gewoon het verschil tussen de recreanten en de pro's! AANLEG!

ach man hou op,als ik in de spiegel kijk schieten af en toe nog steeds de tranen in mijn ogen.Op sommige dagen denk je shit ben IK dat,en sommige dagen denk je k*t ben ik dat.Na 20 jaar trainen had ik wel ff een andere voorstelling gehad.

Gister een gozer in de gym,keiharde fysiek,denk 30 kilo lichter dan ik.Zou zo met hem ruilen (ok hij had dan wel een heerlijk chickie bij hem)
Het is nu eenmaal zo dat je nooit tevreden bent(ik eigenlijk nooit)Ik denk dat jullie dat allemaal wel herkennen.Als ik te zwaar wordt dan ben ik bang dat ik te vet wordt en schiet ik onder de 100 dan klaag ik dat ik een anorexia builder bent.....zucht

FF een ander vraagie. Was jij het niet die een keer in het ziekenhuis met een hartslag van 200 na het gebruik van Clen? Greetz

krieltje zei:
ach man hou op,als ik in de spiegel kijk schieten af en toe nog steeds de tranen in mijn ogen.Op sommige dagen denk je shit ben IK dat,en sommige dagen denk je k*t ben ik dat.Na 20 jaar trainen had ik wel ff een andere voorstelling gehad.

Gister een gozer in de gym,keiharde fysiek,denk 30 kilo lichter dan ik.Zou zo met hem ruilen (ok hij had dan wel een heerlijk chickie bij hem)
Het is nu eenmaal zo dat je nooit tevreden bent(ik eigenlijk nooit)Ik denk dat jullie dat allemaal wel herkennen.Als ik te zwaar wordt dan ben ik bang dat ik te vet wordt en schiet ik onder de 100 dan klaag ik dat ik een anorexia builder bent.....zucht

jahaha,de bijna aan clen overlede bb met een beschadiging door as.Had vast zo in de krant gestaan.

Ff of topic elmo,je advies ivm tren,turina,testprop,etc is toppie,3 kilootjes erbij,nog 8 wk te gaan

Terug
Naar boven