XXL Nutrition

Ervaringen met tren in eerste kuur

Boca

Competitive Bodybuilder
Waardering
989
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Tren word ontraden in de eerste kuur.
Toch ben ik benieuwd wie het wel gebruikt heeft in de eerste kuur.
Hoe waren je ervaringen er mee?

Gr,

Zelf geen ervaring mee maar het zal er op neerkomen dat de resultaten goed waren. Maar mentaal miss iets te zwaar vooor sommige? +als je bijwerkingen krijgt weet je niet aan welke compound het ligt. Stel je krijgt last van erge acne. Dan ga je toch wel afvragen of je dat ook al had gekregen van een test only bijv. Waarom meteen stacken? Je hebt nog tijd zat om andere middelen uit te proberen

Tren in een eerste kuur kan maar waarom als vanaf het begin met de zwaarste middelen starten....

Ik ken iemand die dat gedaan heeft en hij was heel goed voorbereid maar wist niet hoe zijn lichaam op AS reageert.... Gevolg is dat hij 10 jaar later nog steeds met littekens op zijn rug rondloopt van de acne, allez acne kon je dat niet meer noemen.

Maar dit zijn extremen uiteraard, voor hetzelfde geld heb je er helemaal geen last van.

Ik ken alleen "een vriend van een vriend" die zijn vriendin en job is verloren. Was wel een kl***zak geworden dervan ook. Zolang je jezelf onder controle kunt houden best... maar dat is zelden...

Ik had 100mg tren a ed en 100mg mast p ed in mn eerste kuur, ging er goed op en sindsdien elke blast met tren.

Ik ken alleen "een vriend van een vriend" die zijn vriendin en job is verloren. Was wel een kl***zak geworden dervan ook. Zolang je jezelf onder controle kunt houden best... maar dat is zelden...

ik stond vrij dicht bij die "vriend". Met zijn ouders heb ik nadien ook een goed gesprek gehad want ik werd mee aanzien door hun als de schuldige van die "rommel". Ik was gdv diegene die hem 10 keer gewaarschuwd heeft of rustig te beginnen...
Maar zijn eerste kuur moest een knaller worden... en ja hoor het heeft geknald!

don't do it.

Vriend van mij heeft test p met tren a als eerder kuur gedaan 8 weekjes. 9 kg aangekomen, daarna 10 kg verloren. Niks voor beginners.. Had ook met zijn enorme dip te maken.

Mijn eerste en enige kuur was week 1-6 500 test e met frontload en daarna 7-12 250 test e 350 tren a (50 ed). Ik ben er super op gegaan! Goede gains, keiharde look, dikke vascularity, volle schouders en traps en geen last van echte mentale sides, wel slecht slapen en bloedheet. De sex en sporten was een groot zweetbad :p. Wel bewust gekozen voor tren a zodat ik snel kom stoppen als de sides te erg waren.
Dit is zoals ik het gedaan heb, maar dat betekent niet dat ik het ook zoo aanraad! leest genoeg verhalen van mensen die slecht erop gaan, maar ik vind het ook eens goed om te laten zien dat het niet altijd zo extreem slecht is als iedereen zegt.
Voor mij geen kuur meer zonder tren.

tren als 1e kuur is.... alles neuken wat je ziet. bij elke discussie iemand zijn kop eraf willen sleuren. dikke acne.... ongecontroleerde roid rage... hmmm best leuk maar voor 1e kuur redelijk dom.... wat gaje na tren nog doen om bij te komen? beter basic beginnen....

• Like
Waarderingen: REJ
tren als 1e kuur is.... alles neuken wat je ziet. bij elke discussie iemand zijn kop eraf willen sleuren. dikke acne.... ongecontroleerde roid rage... hmmm best leuk maar voor 1e kuur redelijk dom.... wat gaje na tren nog doen om bij te komen? beter basic beginnen....
Libido inderdaad skyhigh, ik begrijp niet waarom dat slecht zou zijn...
Iedereen de kop af willen rukken en ongecontroleerde roid rage ligt volgens mij toch echt bij jezelf.
Acne paar bultjes op mijn rug tijdens de kuur en toen ik of ging iets meer maar nog steeds heel erg licht, wat ook zo weg was met benzolperoxide gel.
Omdat jij toevallig zo erop reageert, betekent dat niet dat het bij iedereen zo is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerste kuur 500 test 400 deca was 8 klio
Die 10 weken alleen niet echt hard toen gelijk 75 mg tren a met 250 sust eod er achter aan 6 weken geen kilo erbij maar een definitie al de aders op dikke sixpack
Herstel was wel pittig daarna 7 jaar niet gekeurd wegens privé omstandigheden

Zou het niet als eerste kuur aan raden van wegen zwaar herstel

Devewattes?

Definitie
f**k man ben net wakker

Oh dat hehehe:D

Tren eerste kurr kan prima, maar je kan ook gewoon lekker een test only kuurtje doen. Once you did tren..

Let's be honest, als je van te voren weet dat je in de toekomst tren wilt proberen kan je net zo goed gelijk beginnen.
M'n eerste kuur was 250mg test, 200mg tren. Vijf kilo winst, en werd droger.

Terug
Naar boven