XXL Nutrition

Ervaringen met tren in eerste kuur

Let's be honest, als je van te voren weet dat je in de toekomst tren wilt proberen kan je net zo goed gelijk beginnen.
M'n eerste kuur was 250mg test, 200mg tren. Vijf kilo winst, en werd droger.

Klopt, mijn eerste kuurtje was ook gelijk tren. 250mg test-prop met 400mg tren-a.

Vind het altijd zo'n onzin dat mensen hier zeggen "test als eerste kuur, zodat je weet hoe je op AAS reageert". Wat heeft dat met andere stoffen te maken?

Als je met test begint weet je alleen hoe je op test reageert. Niks meer, niks minder. Zodra je gaat stacken veranderd het plaatje compleet.

Begrijp me niet verkeerd, test only als eerste kuur is prima, ik vind alleen dat het niet veel zegt over hoe je op volgende kuurtjes reageert.

Laatst bewerkt:
Tren werkt goed voor mij alleen de bijwerkingen die ik er van kreeg waren wel hoger dan het positieven , veel rugacne , enorme agressie wat soms in slechte situaties voorkwam, heel erg veel zweten zelfs bij het wachten in de rij in supermarkt bijvoorbeeld . Slecht slapen en zeer vreemde dromen soms leuke soms minder leuke , rare gedachtes en mensen die me kenden vertelde me dat ik ben veranderd en minder sociaal ben . Ben er nu z'n 1.5 maand van off , voel me stukken beter en besef ik ook hoe agressief ik was op tren. Toch heeft het me hele goeie gains gegeven , met name schouder gains . De kracht die je van tren krijgt is wel iets wat je weinig terug ziet in andere aas , als je het kunt verdragen doe het maar niet te lang , max 10 weken per kuur imo

Vind het altijd zo'n onzin dat mensen hier zeggen "test als eerste kuur, zodat je weet hoe je op AAS reageert". Wat heeft dat met andere stoffen te maken?

Als je met test begint weet je alleen hoe je op test reageert. Niks meer, niks minder. Zodra je gaat stacken veranderd het plaatje compleet.

Begrijp me niet verkeerd, test only als eerste kuur is prima, ik vind alleen dat het niet veel zegt over hoe je op volgende kuurtjes reageert.
Hahaha mijn 1e kuurtje was 1.7gr aas hahahah
700mg tren a
700mg mast p
350mg test p perweek

Gainde toen wel hard en was knaldroog.

Hahaha mijn 1e kuurtje was 1.7gr aas hahahah
700mg tren a
700mg mast p
350mg test p perweek

Gainde toen wel hard en was knaldroog.
Was dit ook echt een bewuste keuze om je eerste kuur zo zwaar te pakken? Of was dit je aangeraden door iemand en had je zelf de kennis nog niet om te bepalen of het zo een heftige kuur is.
Ik geloof wel dat je daar keihard op ging ja haha

Was dit ook echt een bewuste keuze om je eerste kuur zo zwaar te pakken? Of was dit je aangeraden door iemand en had je zelf de kennis nog niet om te bepalen of het zo een heftige kuur is.
Ik geloof wel dat je daar keihard op ging ja haha
Nee had em zelf besloten, ging na paar weken test verlagen op 50mg eod en kwam toen snoeihard te staan, dieet was toen nog niet eens clean.

De blast erop was t precies dezelfde alleen met 1gr bold erbij

Dat vind ik zeker niet slim , en zelf weet jij dat dat ook gewoon dom is . Denk maar niet dat je nu kan kuren met lagere doseringen en er een bal van gaat merken, je zult hoger en hoger moeten gaan op een gegeven moment , en ook gewoon onnodig om zoveel te doen zeker als 1e kuur , laat ons maar zien wat jou resultaat was als je Before en after pics had , want je bent er zo tevreden over dus ben benieuwd . Geloof me , met alles de helft van wat jij hebt gedaan als 1e kuur had je zelfde resultaten gehad. Meer is niet beter , ik heb primo op 1 gram omdat primo op 400-600 Mg gewoon weinig doet en een mild aas is . Maar met tren kom je makkelijk weg met 75 Mg eod , wat neer komt op 300 Mg ew is meer dan voldoende om super resultaten te halen . Gewoon stom sorry , dit vind ik stom omdat je het als 1e kuur zo deed .

Primo op 1 gram? Is dat het waard (financieel)?

Ben er nu z'n 3 weken mee bezig , samen met test 250 en var op 70. Gaat wel lekker, merk elke week vooruitgang in me fysiek zelfs met een dieet van 2500 kcals momenteel. is indd een duur kuurtje , primo ga ik voor 16 weken doen samen met test , en var 8 weken . Geen bijwerkingen tot nu toe , ben dik tevreden en benieuwd wat het komende weken gaat doen

Dat vind ik zeker niet slim , en zelf weet jij dat dat ook gewoon dom is . Denk maar niet dat je nu kan kuren met lagere doseringen en er een bal van gaat merken, je zult hoger en hoger moeten gaan op een gegeven moment , en ook gewoon onnodig om zoveel te doen zeker als 1e kuur , laat ons maar zien wat jou resultaat was als je Before en after pics had , want je bent er zo tevreden over dus ben benieuwd . Geloof me , met alles de helft van wat jij hebt gedaan als 1e kuur had je zelfde resultaten gehad. Meer is niet beter , ik heb primo op 1 gram omdat primo op 400-600 Mg gewoon weinig doet en een mild aas is . Maar met tren kom je makkelijk weg met 75 Mg eod , wat neer komt op 300 Mg ew is meer dan voldoende om super resultaten te halen . Gewoon stom sorry , dit vind ik stom omdat je het als 1e kuur zo deed .

Hahaha lol, mensen denken echt dat je lichaam eraan gewend en dat je steeds meer nodig hebt.

Als jij met 75mg eod makkelijk weg komt moet je misschien es bij je zelf achter de oren krabben waar dat aan zou liggen.

Ik zit nu op minder gear als mn 1e blast, en groei nog steeds, dus blijf jij maar lekker op je 75mg eod tren ace en 8 weken anavar hahaha

Lol je doet zo stoer en zo bijdehand he , post maar pics dan laat zien hoe bijdehand je bent met je 2 gram aas per week , misschien heb ik wel goed gedoseerde tren en jij ondergedoseerde troep waarvan je 2 vials per week Moet zetten om iets te zien , lol wat een mannetje ben je

Lol je doet zo stoer en zo bijdehand he , post maar pics dan laat zien hoe bijdehand je bent met je 2 gram aas per week , misschien heb ik wel goed gedoseerde tren en jij ondergedoseerde troep waarvan je 2 vials per week Moet zetten om iets te zien , lol wat een mannetje ben je

Haha lol snel op je pikje getrapt zie ik? Ga je bezig houden met je 8 weken anavar hahaha klein wijf.

Kerel praat normaal , jij bent hier degene die kinderachtig doet niet ik .ik gaf mij mening dat ik vind dat het stom is om als 1e kuur zoveel aas te zetten en ben zeker dat menig mens het hier mee eens zal zijn , maar ja je doet maar . En let op je woorden , serieus je bent typisch een grote bek internet figuurtje he . Doe zo voort .

Kerel praat normaal , jij bent hier degene die kinderachtig doet niet ik .ik gaf mij mening dat ik vind dat het stom is om als 1e kuur zoveel aas te zetten en ben zeker dat menig mens het hier mee eens zal zijn , maar ja je doet maar . En let op je woorden , serieus je bent typisch een grote bek internet figuurtje he . Doe zo voort .

denk dat tren te veel voor jou is, hou t voortaan op anavar only.

Jij vind t stom om zoveel aas in 1x te zetten en ik vind het stom om 8 weken op anavar te gaan.

zelf zit je op 70gr anavar ed; 7x70=490mg
250mg test
1gr primo

doe de som= 490+250+1000= 1740gr aan aas, dat je uit belgie komt wilt niet zeggen dat je niet kan rekenen.

verder wat milder is en wat niet is een ongein, na de blast bloed geprikt en alles was in orde.

tren is niet teveel voor mij , ik ben 1.86 m en 101 kg 9% , ik weet wel wat teveel voor mij zou zijn of niet beter dan jij . En overigens ik heb ook tren a op 100 Mg ed gezet , dit was niet iig mijn eerste kuur . Dit was nadat ik al eerder tren had gekuurd op 100 Mg eod , en moet zeggen ik had niet het dubbele gains als op 100 Mg eod. Dat is wat ik hier bedoel , meer is niet beter . Zeker met een sterke aas als tren meer betekent vaker meer bijwerkingen en niet meer gains of te weinig in contrast met de bijwerkingen . Als jij elke keer zoveel tren wilt zetten doe maar , niemand houd je tegen toch . Experimenteer alleen eerst met lage doseringen in plaats van gelijk zoveel te zetten , kan je geld besparen en ook je gezondheid

Gewoon doen, f**k die anavar/winstrol only oral kuurtjes.

Lekker knallen, test+tren injecten en vlammen toch

• Topic Starter Topic Starter
Die agressie is voor in de sportschool ideaal.
Als je je vrouw gaat slaan is het minder.

Ik word juist lekker rustig in mijn hoofd van tren

Ik zit nu in week 3 van mijn kuur en ervaar amper sides van de tren. Het gaat om tren-e (400mg) + test-e (250mg).

Het enige waar ik last van heb is wat haarverlies en slapeloosheid. Maar voor de rest ben ik niet agressief ofzo. Ook geen last van acne. Heb zoveel negatieve dingen over tren sides gelezen maar heb tot nu toe nergens last van gehad. Sommige mensen kunnen ook erg overdrijven als het om side effects gaat.

of gewoon kut gedoseerd?

Terug
Naar boven