XXL Nutrition

ervaringen zelf injecten in glutes?

• Topic Starter Topic Starter
laatst had ik ook been geprikt idd makkelijk maar kon 1 week niks doen dus echt not done voor mij

jongens net zelf geprikt in me glutes, stelde werkelijk geen reet voor wel met een blauwe naald geprikt t*ring wat gaat ging olie er moeilijk doorheen moest echt hard duwen.

ben slapen nu

Ik zal eerder in me glutes injecteren dan in me benen...
Ik hou altijd spotinections en het is zo gedaan...

Doe zelf liever delts en tri's dan glutes. Benen ook okay, maar aspireren met spuit in glutes vind ik lastig.

PS: neem de volgende keer gewoon een groene naald. Dat spuit veel makkelijker.

nou hoe kleiner de naald hoe beter man, dan maar wat langer.

Ben net wakker en voel werkelijk geen pijn ongekend dit, hopen dat het zo de rest van de dag blijft.

ps: heb ook gister na het injecten tijgerbalsem gesmeerd misschien dat dit goed heeft geholpen?

Laatst bewerkt:
Doe zelf liever delts en tri's dan glutes. Benen ook okay, maar aspireren met spuit in glutes vind ik lastig.

Aspireren is echt niet moeilijker in glutes (gewoon met 1 hand)

Groene naald spuit misschien makkelijker maar is dikker dan bv zwarte - die even lang is - en dus meer kans op pijn

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 10:45 ----------

Welke naald gebruik je hiervoor en hoeveel ml?

Aspireren is echt niet moeilijker in glutes (gewoon met 1 hand)

Groene naald spuit misschien makkelijker maar is dikker dan bv zwarte - die even lang is - en dus meer kans op pijn

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 10:45 ----------

Welke naald gebruik je hiervoor en hoeveel ml?

Die naald is hol en de wand even dik, dus meer pijn is onwaarschijnlijk. Verder heb ik gezegd dat ik het lastiger vind.

0.6x25mm voor tri's en delts tot 4ml per inject.

Laatst bewerkt:
wat laat maar bon... :-)

Groene naald voel je echt niets van. En in je glutes injecteren is een kwestie van gewoonte. Iedereen zal de eerste malen wel wat onhandig geweest zijn maar eens je het gewoon bent gaat het vanzelf. Aspireren kan je makkelijk met 1 hand (hou je wijsvinger op 1 van de 2 uitstekende plastieken randen en met je middelvinger en je duim trek je om te aspireren). Zo vind ik het persoonlijk het makkelijkst...

Succes...

gewoon voor de spiegel in de glutes niks aan
je moet de kant waar je in de glutes spuit niet op staan maar leun op het andere been
heel rustig injecteren
ik doe over 2 ml ongeveer 1 minuut daarna de naald nog even laten zitten 15 seconde
en dan snel uithalen
en ja ook ik was heel erg bang de eerste keer maar jevoelt er echt niks van
kortom zelf heeel goed te doen

ff een vraagje, hoe groot is de kans dat je in een ader zit in je glutes niet zo groot tog??? bij mij gaat aspireren ook zo moeizaam, soms komt er bubbeltjes en soms komt er helemaal niks heel vaag

ff een vraagje, hoe groot is de kans dat je in een ader zit in je glutes niet zo groot tog??? bij mij gaat aspireren ook zo moeizaam, soms komt er bubbeltjes en soms komt er helemaal niks heel vaag

als er bubeltjes komen dan zit je goed die heb ik ook altijd en soms ook niks
de kans dat je in een ader prikt in de glutes is klein als je jezelf aan de juiste injectiespot houd

ik prik gewoon rechts of links bovenin daar in de buurt

Kans is niet zo groot. herinner me hoogstens 2 of 3 maal dat ik een te pakken had...

Terug
Naar boven