- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jongens net zelf geprikt in me glutes, stelde werkelijk geen reet voor wel met een blauwe naald geprikt t*ring wat gaat ging olie er moeilijk doorheen moest echt hard duwen.
ben slapen nu

Doe zelf liever delts en tri's dan glutes. Benen ook okay, maar aspireren met spuit in glutes vind ik lastig.
PS: neem de volgende keer gewoon een groene naald. Dat spuit veel makkelijker.
Doe zelf liever delts en tri's dan glutes. Benen ook okay, maar aspireren met spuit in glutes vind ik lastig.
PS: neem de volgende keer gewoon een groene naald. Dat spuit veel makkelijker.
Aspireren is echt niet moeilijker in glutes (gewoon met 1 hand)
Groene naald spuit misschien makkelijker maar is dikker dan bv zwarte - die even lang is - en dus meer kans op pijn
---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 10:45 ----------
Welke naald gebruik je hiervoor en hoeveel ml?
ff een vraagje, hoe groot is de kans dat je in een ader zit in je glutes niet zo groot togbij mij gaat aspireren ook zo moeizaam, soms komt er bubbeltjes en soms komt er helemaal niks heel vaag
ff een vraagje, hoe groot is de kans dat je in een ader zit in je glutes niet zo groot togbij mij gaat aspireren ook zo moeizaam, soms komt er bubbeltjes en soms komt er helemaal niks heel vaag
dan zit je op de goede plaatsik prik gewoon rechts of links bovenin daar in de buurt