MuscleMeat

Eten na je training als je pas om 22:00 klaar bent ?

hardcore17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Vaak ben ik pas om 22:00 uur klaar met trainen wat is jullie mening om dan nog te eten ? Op een 1/2 bak kwark na voor het slapen.

Shake erin gooien kan prima

Zelf zou ik er een shake bij doen, of een paar eieren..

Vaak ben ik pas om 22:00 uur klaar met trainen wat is jullie mening om dan nog te eten ? Op een 1/2 bak kwark na voor het slapen.

Na je training nog even lekker wat eten, voorkomt dat je s'nachts wakker wordt van de honger. Een halve bak kwark kan als je daar genoeg aan hebt. Ik vind het zelf wel lekker om daar nog wat fruit, noten en/of muesli aan toe te voegen, dan vult het wat meer. Ik heb zelf ook het idee dat ik sneller herstel wanneer ik kort na de training goed eet.
Uiteraard moet het wel passen in je voedingsschema.
En je moet je er goed bij voelen. Met een te volle pens, slaap ik niet lekker, Het eten moet bij mij eigenlijk nog wel even een uurtje zakken voor ik op bed ga liggen. Nog beter is even een kwartier twintig minuten met de hond naar buiten.

gewoon een maaltijd nemen man.
Je lichaam heeft dan juist voeding nodig, dus mocht je er niet beroerder van gaan slapen gewoon eten

ik neem altijd een flinke shake en daarna een halve bak kwark een appel en wat noten erdoorheen

ben ook pas 22:00 klaar en 23:00 alweer in me nest

gewoon een maaltijd nemen man.
Je lichaam heeft dan juist voeding nodig, dus mocht je er niet beroerder van gaan slapen gewoon eten

+1, als jij structureel laat traint dat kan je rustig nog een volwaardige maaltijd eten na je training. Dit heeft je lichaam simpelweg nodig.

Gewoon eten, met goed schema niks aan de hand!

Is wel aan te raden. Zelf eet ik altijd, na mijn wheyshake direct na de training, 100 gram rijst, 100 gram koolvis en 200 gram groente. Complexe carbs en dierlijke eiwitten.

Juist eten, ik heb een hekel als ik snachts wakker wordt en flinke honger heb.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor jullie advies, ga voortaan na me training nog een volwaardige maaltijd eten.

Kijk uit na 8 uur wordt alles vet enzo

Hoe zit dit dan met zomertijd ?

Terug
Naar boven