AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Euro Muscle Show 2025 - We're Back Baby!

De Bijlmer zou ik je afraden, daar heb ik een tijdje verbleven en het is ghetto as f**k daar

Aardige open deur.
In de Bijlmer kom je alleen om beroofd te worden, drugs te halen of verkracht te worden door een groep donkere mannen …. oh wacht :roflol:

De stad is wel prima, @apfelstrudel kan je wel wat meer vertellen erover

Ik zou bij Kronenburg gaan zitten. Prima wijk, naast de tram, ben je zo bij Rai. Om de hoek bij de grootste studentencampus van Nederland (Uilenstede). Zit ook een prima gym op die campus met genoeg vrouwelijk schoon. (3,5k studenten wonen op die campus.

Kzou hier ergens zitten.

Ik zou bij Kronenburg gaan zitten. Prima wijk, naast de tram, ben je zo bij Rai. Om de hoek bij de grootste studentencampus van Nederland (Uilenstede). Zit ook een prima gym op die campus met genoeg vrouwelijk schoon. (3,5k studenten wonen op die campus.

Kzou hier ergens zitten.
Ideale ligging qua afstand tot de tramhalte. Vanaf daar ben je zo bij Zuid- WTC en dan 1 halte tot Rai.

Dat ronde fletcher hotel net voor amsterdam natuurlijk waar in de midden het de kamer de douche staat en je tegen het raam aan vieze dingen kan doen.

Mooi hotel.

Understand The Good Doctor GIF by ABC Network

Dat ronde fletcher hotel net voor amsterdam natuurlijk waar in de midden het de kamer de douche staat en je tegen het raam aan vieze dingen kan doen.

Mooi hotel.
Dat zeg je ook alleen maar omdat die op 100m van de foodstrip ligt!

KFC buckets eten terwijl je naar buiten kijkt zeker.

Wat zijn de programma's per dag? Dus welke klasses komen er op zaterdag en welke op zondag?

Terug
Naar boven