AndroidHealthClinic

Euro pharmaceuticals

GILA

Novice
Waardering
0
Ik heb bij mijn dealer methenolone enanthate(primobolan) gekocht van euro pharmaceuticals.
Ik zag net staan dat allen gs te vertrouwen is met primo.
Heeft iemand ervaring met met deze variant? Is het te vertrouwen????

euro.jpg

EP is prima hoor!

Geen zorgen, hebben een leuk assortiment met goede shizzle :)

• Topic Starter Topic Starter
Oke dat is heel fijn om te horen maar ik kan echt heel weinig vinden over euro pharmaceuticals. En lees op dit forum dat primo niet meer of heel moeilijk te verkrijgen is en dat er veel fake's in omloop zijn.
Dus wou vragen of iemand ervaring heeft met dezelfde primo???

ik heb ervaring met de primo van EP en die is goed, net hetzelfde met die van GG. ken nog paar mensen die er hard op gaan.

en over jouw vials: ziet er goed uit! knallen maar!

ben er ook net mee bezig, 4 dagen geleden gestart dus is moeilijk te zeggen of ze ok zijn.
Ik had hiervoor 'van een ander merk..' en werkte voor geen reet (al jaren primo fan, dus ik weet wat ik kan verwachten). Deze had ook geen geur (weet dat het geen al te betrouwbare indicator is) in tegensteling tot die van EP. Ik heb hier nog wat gebruikte spuitjes liggen met restjes van de ECHTE HG primo, en die ruikt net hetzelfde als die van EP, ze hebben beide een doordringende geur, dus op het eerste zich lijkt die van EP wel ok, ik hou je op de hoogte!!

ik weet niet of je al gemerkt hebt dat het boldenone vials zijn op de foto, en geen primo vials?

alijtd verdacht, 1st post met een uitgesproken mening over UGL kwaliteit ;)

maar waar gaat het nou over, hij heeft primo gekocht, maar op de foto staat bold?
of heeft zijn dealert hem verkeerd geinfoot.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen foto's kunnen maken van de primo, maar dit zijn precies dezelfde vials.
Bedankt voor jullie informatie ik heb er nu wel vertrouwen in en ga mandag beginnen;)

Terug
Naar boven