AndroidHealthClinic

Evan Centopani updates topic

would hit

Vanaf 1m30 ongeveer, als ie begint over het overlijden van mike matarazzo, geeft ie nog net niet expliciet toe over zijn aas gebruik. Vond het wel opvallend aangezien de meeste pro's er nooit over uitweiden

http://www.youtube.com/watch?v=g9QanOvO0LM

Evan doet daar nooit zo moeilijk over ;) Hij heeft het wel steeds over "supplements" haha

Hier zegt ie echt steroids. Ik vind hem altijd erg sympathieke overkomen, lijkt me een chille gast

Is ook een chille gast. Ik heb samen met hem geluncht op de fibo 2013 :p

Of nouja, ik zat aan een tafel te eten en toen kwam hij erbij zitten met z'n bakje

Of nouja, ik zat aan een tafel te eten en toen kwam hij erbij zitten met z'n bakje

haha nice. Nog met hem gepraat of alleen awkward van een afstandje naar hem gekeken :p

Hier zegt ie echt steroids. Ik vind hem altijd erg sympathieke overkomen, lijkt me een chille gast

jep idd omdat het over Mike M. ging. Over zichzelf spreekt hij steeds over supplements als hij het over AS heeft.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Is een chille gast. Vroeger eens in de "cage" op FIBO mee gedaan met hun bench challenge (je kreeg free stuff dan) en daarna begon hij spontaan tegen me te praten over hoelang ik al trainde enz. :eek:

Down to earth kerel ;)

[Link niet meer beschikbaar]

t*ring die schouders en armen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven