XXL Nutrition

Evan Centopani updates topic

TagTeamChest2_zps9f9beb65.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=leMURdxriSQ

Jammer dat die filmpjes (ook the ox part 1-4) allemaal een filter hebben

haha kijk m kotsen dan :roflol: zat net te eten verdomme. wel vreselijk intense training

Kan me niet inbeelden dan nog zin te hebben om voor te trainen haha. Mss lag z'n pre workout op de maag...

haha wat een straal komt uit z'n mond:eek:

Evan is cool!!

t*ring, wat ziet die Meadows er ongezond uit. High blood pressure much?

Altijd als ik dit soort filmpjes zie ben ik stiekem toch wel jaloers, zou ook wel in zo'n gym willen trainen:D

Hij ziet er toch altijd zo rood uit? Ik heb hem nog niet vaak anders gezien, of het gezond is dat is wat anders haha.

Altijd als ik dit soort filmpjes zie ben ik stiekem toch wel jaloers, zou ook wel in zo'n gym willen trainen:D

Hij ziet er toch altijd zo rood uit? Ik heb hem nog niet vaak anders gezien, of het gezond is dat is wat anders haha.

Had ergens gelezen dat hij zei dat hij een huidziekte had waardoor zijn huid altijd 'dun' lijkt o.i.d.

Ik heb die leg training met Evan & Mountain dog gedaan trouwens, good one!

Als ik zo trainde, zag ik minstens even rood :-)

Denk dat hij een van de meest slimme bodybuilders is die erg bezig is met zijn gezondheid. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij ook daadwerkelijk ongezond is.....het is gewoon niet de knapste :D

Denk dat hij een van de meest slimme bodybuilders is die erg bezig is met zijn gezondheid. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij ook daadwerkelijk ongezond is.....het is gewoon niet de knapste :D

Meadows is inderdaad een wandelende encyclopedie, ondanks dat en zijn streven om zo gezond mogelijk bezig te zijn ziet hij er echt slecht (vooral qua huid en gezicht) en lijkt me sterk dat dit alleen lelijkheid is :roflol: .

Je kan nog zo gezond en uitgebalanceerd eten, het is nou eenmaal geen gezonde sport en zeker niet op hun niveau.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JEB_9607_DCABWDGTXN.jpg

Hij is heus niet zo gezond met al die gear/diureticas in zijn zijn lichaam haha.
Wel ziet het eruit dat hij goed bewust is qua voeding en verzorging wat beter is dan die stims / party / vegas stijl van leven.

Terug
Naar boven