XXL Nutrition

Even benieuwd

KennethXy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Ik ben 17 jaar en heb een (ontspannen) borstomtrek van 99cm en opgespannen armomtrek van 35cm
dit alles koud
is dit goed voor mijn leeftijd?

Voor 1m81 en 75kg?:sd:

Beenomtrek?

De vraag is, wat wil je bereiken qua fysiek?
Beachboy?
Bodybuilder?
Powerlifter/

Ga eten en trainen, kom dan maar terug.

Neem aan dat jij dat bent op je avatarpic..
ga niet zitten omtrekken, meten en doen. Gewoon massa knallen voorlopig.

lengte van je derde been?
lengte van je binnenbeen?
lengte binnenbeen - lengte derde been = E-peen

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 1m82 en weeg 78kg
ik train al 2 jaar en wil gewoon een goed uiterlijk hebben (atletisch)

Matig voor 2 jaar trainen. (van uitgaande dat jij dat bent @ avatar)

• Topic Starter Topic Starter
http://www.google.be/imgres?imgurl=...ndsp=45&ved=1t:429,r:15,s:46&biw=1920&bih=947
dat is ongeveer wat ik zou willen bereiken, maar daar ben ik nog niet helemaal ;D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 22:30 ----------

Mijn avatar is al wel redelijk oud, bijna een jaar dus...

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 22:30 ----------

ik zal hem maar eens vervangen :D

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 22:38 ----------

58cm beenomtrek

58cm? tandenstokerts voor je lengte dus

58 cm depends of het flexed of niet flexed it. En hoe de definitie op z'n benen is. maar voor z'n gewicht is het allemaal wel redelijk schraal want ik heb ook

182

been omtrek same, borst en bicep groter, met 6kg minder. Net zolang getrained lol

Maar viper jij bent een topsporter met buitenlandse beurs, das niet eerlijk vergelijken :p

whahaha killy shut your pothole! geen topsporter en wel buitenlandse beurs nou steek deze jonge geen veren in de kont die ie niet verdiend, mag pas complimentjes krijgen als ik met me ecto 55kg naar de 80-85kg droog kom. ;)

whahaha killy shut your pothole! geen topsporter en wel buitenlandse beurs nou steek deze jonge geen veren in de kont die ie niet verdiend, mag pas complimentjes krijgen als ik met me ecto 55kg naar de 80-85kg droog kom. ;)

Komt vanzelf in america, genoeg groei- en prohormonen die je in de winkel kan kopen :D

Komt ie weer met z'n groei hormonen. Gewoon genoeg cheeseburgers en pasta eten jonge. Ik doe niet aan die zooi, whey & creatine meer niet...af en toe wat extra aminozuren voor sneller herstel na zware endurance training maar daarna haak ik ook af van sups :) 85 is goed te halen naturel

Wil niet weten hoeveel hgh er zit in die hamburgers daar :trollface:

Terug
Naar boven