AndroidHealthClinic

even testen yelow tops

frieda

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
na een x aantal maanden op de bleu hebben te gezeten kreeg ik te veel last van de bijwerkingen met name me handen .
die staan gewoon bol van het vocht en tintelingen weert er gewoon een paar keer wakker van per nacht niet leuk .
heb net een kitje green op en dat ging heel goed veel minder last van de bijwerkingen .kon ik niet meer krijgen en heb nu yelow tops kon er hier weinig over vinden dus zet ik hier mijn bevindeing er over op .
maandag gaat de eerste 10 iu er in zet het voor het slapen gaan neem nu al drie weken 10 iu per dag en dat gaat wel oke nu nog even afwachten wat dit gaat doen .of zijn er mensen die ze al gehad hebben .gr

ik heb ze thuis ook wil er binnenkort aan beginnen.... zijn ze van een bepaald UG merk??

ik heb ze al een tijdje in gebruik en het zijn gewoon dezelfde als de bleutops alleen met een geel dekseltje .........volgens mijn leverancier zetten ze er gewoon een flipoff op in de kleur die je wil .

dat idee heb ik ook...

Niet helemaal,er is wel duidelijk verschil tussen de verschillende leveranciers.
Linden,Kefei,GENESCEINCE,Zhongshan,Mary, Etc.

Ze hebben idd allerlei kleuren doppies.De ene keer is het groen,blauw,geel.

Imo is dat marketing,er ontstaan ware hypes omdat nw kleur betekend BETER....das grootste onzin wat er bestaat.
Hetzelfde geldt voor alle prachtige doosjes...Trima,Geno,Alle Jin lookalikes and wannebees....komt allemaal uit een vd bovenstaande fabrieken vandaan HOOP JE.

Er zullen ook fabrieken zijn die troep verkopen,imo aan het vacuum af te lezen,en aan de bijwerkingen...bijwerkingen hoeven er niet altijd te zijn,maar ik vind het persoonlijk wel belangrijk.

Ik zit nu op Bleu ....heb daar sterkere bijwerkingen van dan van Green....Vacuum is zo achterlijk hoog dat het zonder dat ik de zuiger beweeg uit mijn slinnaald getrokken wordt.Normaal heb ik vacuum,maar dis extreem

Ik lees het effect af van mijn gewichttoename in korte tijd. Mijn handen etc.Zodra ik HGH zonder vacuum heb...verkoop ik ze door,dan is het imo crap.Tuurlijk zullen er mensen zijn die zeggen...das niet waar zo en zo...maar als er geen vacuum is zijn ze niet in onderdruk gefabriceert,dus das k*tfabriek,zonder knaken

duidelijke info!

Heb deze ook, nu al 7 weken mee bezig , nu aan 10iu EOD.

Behalve vermoeidheid, heb ik geen enkele bijwerking ondervonden, wat me me soms doet afvragen of deze wel degelijk OK zijn.

Heb nooit andere gebruikt , dus weet niet of ik hiervoor mss niet gevoelig ben.

Volgende setje ga ik toch is greens proberen vast te krijgen, just to be sure.

je eerste kuur me hgh en dan op 10 iu? hm.......

Heb deze ook, nu al 7 weken mee bezig , nu aan 10iu EOD.

Behalve vermoeidheid, heb ik geen enkele bijwerking ondervonden, wat me me soms doet afvragen of deze wel degelijk OK zijn.

Heb nooit andere gebruikt , dus weet niet of ik hiervoor mss niet gevoelig ben.

Volgende setje ga ik toch is greens proberen vast te krijgen, just to be sure.

Je kan het toch nog aan meerdere dingen merken of je wel real gh hebt,betere nachtrust,je huid die gladder wordt,herstel.
Dit waren de dingen die ik kon waarnemen en uiteraard de vermoeidheid.
Oja en in het begin net of ik een xtra kaak kweekte:D

Heb nu toevallig een kitje Blue's,zal zien hoe ik hierbij de sides evenaar.
En idd. zoals Krieltje al aangaf deze blues dat ik heb zijn ook heftig vacuum,slinnaaldje erin en loslaten.

waarom word er hier altijd gegist naar de kwaliteit van een bepaald merk of kleur dopje van "hgh". het is hier altijd vol van veilig kuren zus en veilig kuren zo,laat dan gewoon bloed prikken. test je igf-1 waarde en je weet het. het heeft mij persoonlijk altijd veel duidelijk gemaakt over waar ik me geld aan moet besteden.

ik maakte een keer een foutje en zette 5 iu in 1 keer... keek later in de spiegel en had een partij wallen onder mn ogen hangen niet normaal... moe dat ik was. dat waren zeker goeie... later was ik overgestapt op jintropin en merkte geen verschil

ik maakte een keer een foutje en zette 5 iu in 1 keer... keek later in de spiegel en had een partij wallen onder mn ogen hangen niet normaal... moe dat ik was. dat waren zeker goeie... later was ik overgestapt op jintropin en merkte geen verschil

Dus volgens jou zit er wel een verschil in de soorten tops?
Blues=veel sides.
Greens=veel minder.

Sides heeft toch met de zuiverheid van de hgh te maken en niet met de kwaliteit opzich?

Wat moet ik daar onder verstaan met de " zuiverheid "?

Wat moet ik daar onder verstaan met de " zuiverheid "?

Dit haal ik van een ander forum vandaan (naam mag hier niet worden genoemd maar is iets met body ;))

Is 'normaal' bij Bluetops. Aangezien Bluetops (en verder alle andere kleuren 'tops') 192-aa HGH is, worden adverse reacties sterker, zeker bij hoge(re) doseringen.

In Jip en Janneke taal: Blue tops hebben 1 aminootje teveel in het kettinkje en daardoor nemen bijwerkingen als huidirritatie na injecteren en het carpaal tunnel syndroom ('slapende handen') toe. Het 'hoort' eigenlijk niet bij zuivere HGH maar het is nu eenmaal zo.

Dit haal ik van een ander forum vandaan (naam mag hier niet worden genoemd maar is iets met body ;))

Dus de kwaliteit is hetzelfde,maar er hangen wat meer sides aan vast?

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Waar zit het grote verschil dan tussen Geno en de tops?

Dus de kwaliteit is hetzelfde,maar er hangen wat meer sides aan vast?

Volgens mij komt het daar op neer ja. Maar correct me if i'm wrong. Volgens mij hoef je dus ook niet persé iets van de sides te merken om zeker te weten dat je goed spul hebt.

Ik zit op miniquickjes van Pfizer, zijn 191, maar ontzettende last van gevoelloze, tindelende vingers / handen.

dus denk dat het CTS verhaal nergens op slaat, volgens mij kan je wel meer last krijgen van rode vlekjes bij 192 aa.

de 1 zegt 192 en de ander 192... wat is het nou?

Terug
Naar boven