ShaqAttack
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor dat zeg ik niet,maar kan gewoon zijn dat er generiek inzit. Zoals met alle mooie doosjes. Maar er kan ook Albumine inzitten,zoals tijd terug getest,deze soort was nog giftig ook.
Dat waren hyges die we zoals je ook hebt kunnen lezen op de site,hebben getest (niet ik maar een gerespecteerd lid met contancten in Scandinavien) daar bllek een giftig soort albumine inte zitten.
Lees je maar ff in op BOS voldoende topics over Hyge. Kijk naar commentaar van Ronnie T ''de man'' op HGH kunde
Hij zou hier wel wat goed werk kunnen verrichten, Mods in de AS sectie op DBB laten zeer sterk te wensen over. Zeker op reply, 1 keertje in de 6 weken inloggen vind ik toch iets TE WEINIG.

Ja idd kerel,ik zorg wel dat ik erben als jij weer eens voor de 16de x per jaar op vakantie gaat.
We verwachten wel wat meer dedicatie en serieusatie van een mod hoor!
Tis de bedoeling dat je forumleden informeert, of ben je alweer aan vakantie toe?
Ja Rene,die muizepoot smeert het iedere x als het te heet onder de voeten wordt.
Maar mij maakt het niet uit,ik vertrek straks voor lange tijd naar Azie.....voor velen een opluchting hahahahah,maar voor sommige....die zullen me missen

Ja Rene,die muizepoot smeert het iedere x als het te heet onder de voeten wordt.
Maar mij maakt het niet uit,ik vertrek straks voor lange tijd naar Azie.....voor velen een opluchting hahahahah,maar voor sommige....die zullen me missen
Nee dat barrel van jou stopt er toch weer mee.....trouwes volvo is beneden mijn stand.