Fitness Seller

even testen yelow tops

Nee hoor dat zeg ik niet,maar kan gewoon zijn dat er generiek inzit. Zoals met alle mooie doosjes. Maar er kan ook Albumine inzitten,zoals tijd terug getest,deze soort was nog giftig ook.
Dat waren hyges die we zoals je ook hebt kunnen lezen op de site,hebben getest (niet ik maar een gerespecteerd lid met contancten in Scandinavien) daar bllek een giftig soort albumine inte zitten.

Lees je maar ff in op BOS voldoende topics over Hyge. Kijk naar commentaar van Ronnie T ''de man'' op HGH kunde

Nee hoor dat zeg ik niet,maar kan gewoon zijn dat er generiek inzit. Zoals met alle mooie doosjes. Maar er kan ook Albumine inzitten,zoals tijd terug getest,deze soort was nog giftig ook.
Dat waren hyges die we zoals je ook hebt kunnen lezen op de site,hebben getest (niet ik maar een gerespecteerd lid met contancten in Scandinavien) daar bllek een giftig soort albumine inte zitten.

Lees je maar ff in op BOS voldoende topics over Hyge. Kijk naar commentaar van Ronnie T ''de man'' op HGH kunde

Ben jij ondertussen al mod op BOS?

Ja idd kerel,ik zorg wel dat ik erben als jij weer eens voor de 16de x per jaar op vakantie gaat.

Ja idd kerel,ik zorg wel dat ik erben als jij weer eens voor de 16de x per jaar op vakantie gaat.

Wel verdomme!!
Dit was de 2e keer!

En de 1e keer was een weekendje Duitschland.

Ik kan niet op tegen al die ''zaken''reisjes die jij van je baas opgelegd krijgt.

En dat nog los van de gangbare vakanties die je er ook nog naast hebt.

Bos? wat is dat?

We verwachten wel wat meer dedicatie en serieusatie van een mod hoor!

Tis de bedoeling dat je forumleden informeert, of ben je alweer aan vakantie toe?

Ja Rene,die muizepoot smeert het iedere x als het te heet onder de voeten wordt.

Maar mij maakt het niet uit,ik vertrek straks voor lange tijd naar Azie.....voor velen een opluchting hahahahah,maar voor sommige....die zullen me missen

Ja Rene,die muizepoot smeert het iedere x als het te heet onder de voeten wordt.

Maar mij maakt het niet uit,ik vertrek straks voor lange tijd naar Azie.....voor velen een opluchting hahahahah,maar voor sommige....die zullen me missen

Daar hebben ze ook internet hoor...maarja ook veel mossel, dus dan heb je geen tijd meer voor ons..
Hoe lang ga je dan?

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Maarre...als ik het verdomme moet koekelen! Dannuh, schrap ik jullie uit m'n vriendenlijst!

Meen je!
Ik breng je persoonlijk naar Schiphol!

Nee dat barrel van jou stopt er toch weer mee.....trouwes volvo is beneden mijn stand.

Deal.....goed voor die brakke rug

Terug
Naar boven