MuscleMeat

even testen yelow tops

Ik merk allesinds niet echt een vershil tussen de greens en blues.

Een ervaren Goos op dit gebied heeft me verteld dat er evenveel in Blues als in alle andere doppies zitten.

8 ù dus.

Ook niet helemaal correct, ken een leverancier die er maar 2,14 iu in propt

De enige manier om dit te weten is dus je igf waardes te laten testen?

Kan je dit trouwens bij de dokter ook laten doen?

Ff kitje bestellen

en waar kan je die dingen bestellen?

Als je de meeste symptonen hebt zoals,Gladdere huid,beter slaap,vlugger herstel,de kaakpijn,de pijnlijke gewrichten etc,als je dit allemaal hebt tijdens je gh cycle,kan je toch al zeggen of je gear goed is of niet?

wat moeilijk allemaal zeg mat dat GH, bijna niks is meer te vertrouwen.

de hyge's zijn sowieso al afgeschreven, andere HG spullen luup je ook een flink risc mee. dan blijven er dus yellow's, blue's en greens over?? of heb ik dat mis?

Er is meer dan zat goede handel te krijgen. Das echt het probleem niet. Je moet alleen je huiswerk doen.

Ik heb zelf nu ( afgelopen 3 jaar)4 verschillende blue's gehad, de laatse die ik nu heb merk ik dat ik een betere vetverbranding heb

Ja maar dat komt doordat jj pita gyros dieet geschrapt heb David

dat was kriel zijn dieeet meen ik op vakantie:D

Bwarffff ja man met dat Griekse bier en retsina, zit nu aan de dnp om dat eraf te fikken

Lang leve de DNP :)
en de goede GH om maar OT te blijven.

Even een bump van dit topic...

Ik kreeg van mijn supplier Hyge voorgesteld, die blijkbaar kunnen gecontroleerd worden op de site van hyge via een batchnummer of code of zoiets...

Mijn vraag aan de experts hier: zijn deze te vertrouwen,of geef ik beter minder geld uit aan blue tops ?

Zal van onze ruski vriend Vladimir zijn. Hij bezit meerdere sides van Hyge en Genshi,lijkt dan net of het echt van hun is,maar zou eens die vraag op BOS plaatsen,denk dat je hetzelfde antwoord krijgt.

Juist Vladimir heeft het product helemaal uitontwikkeld incl de nepcodes.......kijk dan doe je het van begin af aan gewoon goed

Terug
Naar boven