Fitness Seller

even testen yelow tops

Crap verhaal ADH verhoging zorgt voor sites zoals pijnlijke vingers.

Je moet je pas zorgen gaan maken als je dat niet hebt.......iedereen laat zich gek maken door lawaaipapagaai verhalen. Als jj leverancier kan vertrouwen dan is het ok,HGH van een of andere site bestellen is crap.

191-192 zal een huiduitslag geven op de injectieplaats die pijnlijk is...been there done that.Ziet eruit als een wespesteek,zo voelt het ook,plek blijft echt dagen zitten.
een antal dingen waar je op moet letten...hoe is je vacuum,hoe snel kom je kiloos aan.

AHD verhoging heeft nix met zuiverheid te maken,WEL met of je echte gear hebt

Duidelijk.

Crap verhaal ADH verhoging zorgt voor sites zoals pijnlijke vingers.

Je moet je pas zorgen gaan maken als je dat niet hebt.......iedereen laat zich gek maken door lawaaipapagaai verhalen. Als jj leverancier kan vertrouwen dan is het ok,HGH van een of andere site bestellen is crap.

191-192 zal een huiduitslag geven op de injectieplaats die pijnlijk is...been there done that.Ziet eruit als een wespesteek,zo voelt het ook,plek blijft echt dagen zitten.
een antal dingen waar je op moet letten...hoe is je vacuum,hoe snel kom je kiloos aan.

AHD verhoging heeft nix met zuiverheid te maken,WEL met of je echte gear hebt

Hey Kriel, je lichaam hersteld toch je vochtbalans na een aantal weken?

Ik heb namelijk geen last meer van de bijwerkingen. Ik had er een maand pause ingelast, waarna ik vervolgens weer de zelfde dosis 4iu e.d zet.

Ja het hersteld weer, maar kan ook andere hgh zijn. Ik heb met staken en aanvang altijd weer last

• Topic Starter Topic Starter
zo heb gisteravond de eerste 10 iu gezet moet zegen dat ik goed geslapen heb .ben niet wakker geworden met pijn in de handen .maar is vaak zo na een off weekend kijken wat het deze nacht doet .

10iu en dan geen last?...vallen meteen mijn ogen uit mijn kassen

blue tops neem ik nooit meer, pijnelijke schouder gewrichten kreeg ik er van wat trainen onmogelijk maakt, voor mij is het nu alleen maar somatrope

somatropin.gif

dondeju ze werken hoor heheheh had weer vlink last vanacht .
kan ik nog weinig over zegen wat het resultaat is zet net 3 weken 10 iu per dag .
wat wel een is feit is dat ik groei na ongever 5 maanden hgh te zeten .
nee zet er geen slin naast heb wel 3 weken terug 4 weken igf-1 gezet om de dag dat wil ik er wel weer bij doen of een week of 2 a 3 maar dan elkedag .

blue tops neem ik nooit meer, pijnelijke schouder gewrichten kreeg ik er van wat trainen onmogelijk maakt, voor mij is het nu alleen maar somatrope

Tja tis maar wat je gelooft.
Mail ze maar eens,PC maakt geen HGH,heb het zelf gevraagd

Zoeken is erg moeilijk,meningen zijn verdeelt.Op BOS doen ze ook geen uitspraak,60% zegt nep,20% zegt echt,de rest twijfelt. De een zegt fake troep uit Bulgarije,anders zegt echt. Te weinig info omtrent deze soort van HGH,imo is het gewoon omgelabelde chinees in fancy verpakking,lijkt mij persoonlijk niet iets wat ik zou nemen.

zo heb het nu 5 dagen gebruikt moet zegen dat het te doen is .me handen zijn wel dik en tintellen ook .maar de bleu was erger. slaap goed door word nu nog maar 1 of 2 keer wakker om even door de gang te lopen totdan het weg is .wel vremt dat het alleen als je slaaapt zo is .heb ook maar even wat t4 toegevoegt ben zo lui als een hond door de dag heen hahahaahh me handen zijn wel erg dik eigelijk kan ze bijna niet een vuist maken in de loop van de dag trekt dat weg en ook tijdens het trainen word het minder

Laatst bewerkt:
Gewoon generiek sjienees in mooi flessie

weinig mooi aan hoor wit doosie met blanko flesje net als bleu

Tja tis maar wat je gelooft.
Mail ze maar eens,PC maakt geen HGH,heb het zelf gevraagd

Zoeken is erg moeilijk,meningen zijn verdeelt.Op BOS doen ze ook geen uitspraak,60% zegt nep,20% zegt echt,de rest twijfelt. De een zegt fake troep uit Bulgarije,anders zegt echt. Te weinig info omtrent deze soort van HGH,imo is het gewoon omgelabelde chinees in fancy verpakking,lijkt mij persoonlijk niet iets wat ik zou nemen.

haha ja idd is maar net waar je in gelooft en het werkt ZEKER, ik merk zeker duidelijk verschil zweten, huid wordt gladder en glanst meer, denk dat jij te veel op bos kijkt, kan je 1 ding vertellen deze werken en goed ook. vele malen beter dan green tops want die had ik laatst ook en werking was stukken minder. had met blue mega zere scouder gewrichten, paar injecties met die soma en de pijn was vedwenen. dus dat zegt al genoeg deze is gewoon goed en werkt super.

ja sure kerel....denk dat ik niet alleen teveel op BOS kijk,maar ook heel erg goed weet wat er in HGH land gebeurd,..alle in en outs. Weet dat er een zeer grote hoeveelheid troep verkocht word.Heb redelijk inzage in raporten ,kan zeggen dat er niet alles goud is wat er blinkt.

ja sure kerel....denk dat ik niet alleen teveel op BOS kijk,maar ook heel erg goed weet wat er in HGH land gebeurd,..alle in en outs. Weet dat er een zeer grote hoeveelheid troep verkocht word.Heb redelijk inzage in raporten ,kan zeggen dat er niet alles goud is wat er blinkt.

ow nou laatst was je erg vol lof over die soma op een ander forum, en nu kraakt je het af door te zeggen dat het nep is, die soma zijn echt enwerkt perfect, en die hygen die is veel voorkomende nep op de markt. dus ja keuze snel gemaakt dan he g een hyge in elke geval al veel fakes van gezien.

SOMA VOL LOF.....linkje wil ik wel eens zien kerel...stuur maar op,denk dat je de boel niet in context ziet...maar kan me vergissen,ook al lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk....zet maar neer

Hyge is getest op albumine en geen spoor van hgh whatsoever kerel,testraporten heb ik zelf in mijn handen gehad. Daar moet je nu gewoon van afblijven.

Maare stuur die link ff als je wilt,wil ik wel ff zien

toch wel sterk spul die yelow had zelfs in het weekend last van handen en dan zet ik niet .kwam gisteren een kenis tegen en die zij hey wat is er met je gezicht geburt lijkt wel straker .ik huh even een foto er bij en ja hoor zie er jonger uit hhahaha yaehhhhhhh

Terug
Naar boven