Pim1982
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
Hallo ik ben Pim, 34 jaar.
Ben de laatste 22 weken 16 kilo afgevallen van 96 kilo naar 80 kilo.
En ben de laatste 3 weken 3x in de week thuis aan het trainen met Dumbbells, voorafgaand aan elke training begin ik op de hometrainer met 15 a 20 min fietsen.
hoop ik zo de laatste vetjes eraf te trainen en wat spiermassa aan te komen
.
Ik train thuis omdat ik Autistisch ben en moeite heb om onder de mensen te komen dus is de gym niks voor mij, maar thuis trainen gaat prima zo
.
ook ben ik zwaar allergisch voor pollen, schimmels, Huisstofmijt, meeste dieren (honden gelukkig niet). Daarom was trainen ook moeilijk te doen voor mij. Omdat ik hierdoor steeds ontstekingen in me hoofd holtes had, nu ben ik sinds een jaar aan Grazax een immunotherapie tegen pollen.
Dit slaat nog niet echt aan maar de kuur duurt 3-5 jaar. nu had de huisarts dit jaar tegen de ontstekingen Corticosteroïden injecties voorgeschreven 3x per jaar over 3 maanden tijd,
heb net gisteren me 3e gehad en merk zeker dat dit werkt daardoor kon ik 3 weken geleden weer gaan Trainen
. volgend jaar krijg ik de injecties eerder rond feb/maart.
Zo dat was mijn verhaal ik zeker zo af en toe zeken een vraag hebben (als ik het niet kan vinden met de zoekfunctie) en hoop met de tijd ook andere te kunnen helpen met info.
Ben de laatste 22 weken 16 kilo afgevallen van 96 kilo naar 80 kilo.
En ben de laatste 3 weken 3x in de week thuis aan het trainen met Dumbbells, voorafgaand aan elke training begin ik op de hometrainer met 15 a 20 min fietsen.
hoop ik zo de laatste vetjes eraf te trainen en wat spiermassa aan te komen
.Ik train thuis omdat ik Autistisch ben en moeite heb om onder de mensen te komen dus is de gym niks voor mij, maar thuis trainen gaat prima zo
.ook ben ik zwaar allergisch voor pollen, schimmels, Huisstofmijt, meeste dieren (honden gelukkig niet). Daarom was trainen ook moeilijk te doen voor mij. Omdat ik hierdoor steeds ontstekingen in me hoofd holtes had, nu ben ik sinds een jaar aan Grazax een immunotherapie tegen pollen.
Dit slaat nog niet echt aan maar de kuur duurt 3-5 jaar. nu had de huisarts dit jaar tegen de ontstekingen Corticosteroïden injecties voorgeschreven 3x per jaar over 3 maanden tijd,
heb net gisteren me 3e gehad en merk zeker dat dit werkt daardoor kon ik 3 weken geleden weer gaan Trainen
. volgend jaar krijg ik de injecties eerder rond feb/maart.Zo dat was mijn verhaal ik zeker zo af en toe zeken een vraag hebben (als ik het niet kan vinden met de zoekfunctie) en hoop met de tijd ook andere te kunnen helpen met info.
Laatst bewerkt: