XXL Nutrition

Even voorstellen, opnieuw begonnen

!Bataat!

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
66kg
Hoi bbers!

Na een aantal jaren gestopt te zijn met trainen, ben ik sinds twee weken weer volop bezig met trainen.

Vooral de motivatie terug vinden vond ik erg moeilijk. Ben zoon 4 jaar geleden gestopt doordat mijn long inklapte na te zwaar bankdrukken op zo'n machinepressapparaat.

Nu begon ik mij toch weer enorm te ergeren aan mijn niet al te grote bouw. Jaren geleden van 57 kg naar zo'n 76kg. Twee weken geleden was ik weer 59. Weer begonnen met het rippetoeschema waardoor de teller nu op 66 staat.

Ik hoop mijn motivatie, die nu nog meer is als toen, vast te houden.

Tips en trucs zijn meer dan welkom. Vindt vooral de voeding icm mijn onregelmatige diensten het moeilijkst.

Hoop op een leuke en leerzame tijd hier!

Groeten bataat

Hey Bataat.

Beetje late reactie maar een tip die ik voor je heb is je routines simpel te houden, kort en intens. Zo houd je het het langste vol.

Ook je training elke dag bijhouden werkt motiverend. Als je elke week ietsje zwaarder kan of een herhaling meer of iets simpels wat aanduid dat je progressie boekt helpt de moed er in te houden.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi shawn90.

Dank voor je reactie, toch nog iemand die het leest haha.

Doe nu rippetoe, dus idd simpele routine met alleen compounds. En je hebt gelijk, werkt voor mij (snelle stofwisseling) een stuk beter dan de splits met nog isolatie erbij.

Nog elke training gaan de gewichten omhoog en merk dat het al aardig zwaar begint te worden. Gelukkig stijgt mijn lichaamsgewicht ook nog steeds mee.

Terug
Naar boven