XXL Nutrition

Even voorstellen

Joweki

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Hoi allemaal,

Na vele uren als lezer op dit forum, ben ik dan ook eindelijk lid geworden van DBB. Ik ben 37 jaar en train al een aantal jaartjes. De afgelopen 3 a 4 jaar trainde ik vrij onregelmatig (en zonder schema). Natuurlijk zie je voor jezelf wat lichte vorderingen, maar dat is hier het vermelden niet waard, zeker niet over een lengte van ruim 3 jaar gezien :). Achteraf baal ik hier wel van en zie ik deze jaren als verloren tijd. Ik hoef geen bodybuilder meer te worden, maar ga ik absoluut wel voor wat meer spiermassa en een droger lichaam.

Sinds januari ben ik daarmee begonnen. Ben veel meer op mijn voeding gaan letten, minder koffie gaan drinken en daarnaast ben ik mij wat meer gaan verdiepen in wat er allemaal op de markt te verkrijgen is aan aanvullende voedingsuplementen.

Tot nu is het gebleven bij 3 á 4 keer training per week van ca. 1,5 uur (volgens vast schema), een betere voeding en daarnaast vul ik dit aan met Dextrose, BSN Syntha 6 en Amino 1500 van De Tuinen. Begin dit jaar heb ik ook een paar weken de Creatine van De Tuinen geprobeerd. Ik voelde wel een krachttoename en kreeg steeds meer zin om te gaan trainen (placebo effect of echt? ;)) .

Vanaf deze week ruil ik BSN in voor de Whey Perfection (Cookies&cream), nadat ik op positieve wijze (mede door al jullie zeer nuttige reacties) kennis heb gemaakt met Body & Fit.

Eerst staat mijn vakantie voor de deur, waarin ik dagelijks wel wat in beweging zal blijven :D ;) , daarna pak ik absoluut de draad weer op en start ik met "Total Muscle Solution". Ben erg benieuwd, de reacties op dit forum over dit product zijn overweldigend. Alle tips die jullie voor mij hebben zijn ook van harte welkom natuurlijk.

Via deze weg dan ook allemaal alvast superbedankt voor jullie leerzame tips en bijdragen tot nu toe, we houden contact :thumbs:

Laatst bewerkt:
fijne vakantie alvast..

Welkom en geniet van je vakantie! en erna knalle met je TMS/whey perfection combo!

welkom hier en hoop dat je hier veel op zult pikken.
en tis nooit te laat om je lichaam te veranderen.

Verloren tijd is het nooit (die jaren dat je zonder schema trainde)
Je lichaam is vast in die tijd ook gaan groeien en gaan wennen aan de gewichten.
Het is dus altijd beter als 3 jaar niets doen.
Welkom hier en veel succes

Terug
Naar boven