XXL Nutrition

Even wat commentaar op schema graag

skld

Advanced Bodybuilder
Waardering
117
Vetpercentage
10%
Maandag:
- Benchpress
- Incline press
- Fly (pecs, machine)
- Inverted fly (rug, machine)
- Upright rows
- Dragonflies

Woensdag:
- Chin-ups (semi-supinated grip)
- Lat pulley
- Bicep curls
- Tricep extensions
- Dips
- Rows
- Hanging leg raises

Vrijdag:
- Squats
- Squats
- Squats
- Squats
- Squats
- Hip abductors
- Hip adductors

ja oder nein? :sd: waarschijnlijk kunnen de rows beter ergens anders maar dunno

Je doet maandag dus borst + schouders, woensdag rug + biceps + triceps + abs en vrijdag benen? Als je toch 3 dagen per week traint kun je dat veel beter onderverdelen. Bijvoorbeeld borst + triceps, rug + biceps, benen + schouders, en nog ergens je abs erbij als je dat fijn vindt.

Verder zou ik meer variatie in je been oefeningen brengen, nu pak je grotendeels alleen je quads mee. Geldt ook nog voor je andere oefeningen. Denk aan 3 verschillende oefeningen voor de wat kleinere spiergroepen, en 4 tot 5 oefeningen voor de grotere spiergroepen, met een juist aantal sets per oefening uiteraard.

Waarom moet dat beter verdeeld worden? Zijn beentraining is waarschijnlijk zo intensief dat het de schoudertraining niet ten goede komt.

Ik vind dat het schema prima kan. Ik mis nog wel een deadlift en evt. shoulder/overhead press???

Laatst bewerkt:
Vind het ook fijner om benen om een apparte dag te trainen, want ben daarna helemaal op

• Topic Starter Topic Starter
Waarom moet dat beter verdeeld worden? Zijn beentraining is waarschijnlijk zo intensief dat het de schoudertraining niet ten goede komt.

Vind het ook fijner om benen om een apparte dag te trainen, want ben daarna helemaal op

Dit dus idd, ik ga echt niet veel meer uit m'n training halen wanneer ik benen train. Misschien nog iets voor de hamstrings idd...

Ik mis nog wel een deadlift en evt. shoulder/overhead press

Klopt, ik heb net gewisseld van schema en in mijn vorige schema zaten deadlifts/military presses. Nu zitten in al mijn schema's de squat en benchpress, is het verstandig om ook in alles deadlifts te gooien? Ik realiseer me dat die zo'n beetje the big three zijn.

En waar kan ik die het beste introduceren? Op been-dag (en dan wat minder squats)?

ik zelf train geen borst en triceps meer op 1 dag, natuurlijk je gebruikt je triceps ook wel by je borst training maar alsnog,vroeger deed ik dat wel, en sindsdien ik dat verschoof, ik doe nu ma: Rug,Schouders,Triceps en wo: Borst,Biceps. Toen had ik ongeveer 40%meer power in me triceps, en meer power = meer groei;) ik voer de oefeningen wel correct uit natuurlijk;)

Even wat commentaar op schema graag

OK, volgende keer in de juiste sectie graag.

Terug
Naar boven