XXL Nutrition

eventjes voorstellen

Stroepiemans

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
hallo bodybuilders....

ik ben Rene ben 26 jaar 1.83mtr lang en heb een vetpercentage van 18%

ben nu 4 maanden serieus bezig met trainen, op dit moment train ik elke dag van de week (aangezien ik de mogelijkheid heb om thuis te trainen). heb zelf een schema opgesteld zo dat mij spieren de benodigde rust krijgen om goed te kunnen herstellen.

dit is de indeling van het schema,

borst en triceps
rug en biceps
benen en schouders
buik en hardlopen
elke dag bestaat uit 5-6 oefeningen die weer bestaan uit 4 setjes van 10-8-6-3 herhalingen

ben op dit moment bezig om een voedingsschema op te stellen aangezien ik hier nog niet mee werk en hier nog veel profijt uit kan halen aangezien ik een beginner ben.

ben wel al bezig met supplementen die ik rond om te training gebruik

unleash als pre workout
essential amino stack tijdens de training
megagrow als post workout
muscle fusion protein shakes er nog bij

dit was even snel wie ik ben en waar ik mee bezig ben.

opmerkingen en tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Welkom

Welkom en succes!

hallo bodybuilders....

ik ben Rene ben 26 jaar 1.83mtr lang en heb een vetpercentage van 18%

ben nu 4 maanden serieus bezig met trainen, op dit moment train ik elke dag van de week (aangezien ik de mogelijkheid heb om thuis te trainen). heb zelf een schema opgesteld zo dat mij spieren de benodigde rust krijgen om goed te kunnen herstellen.

dit is de indeling van het schema,

borst en triceps
rug en biceps
benen en schouders
buik en hardlopen
elke dag bestaat uit 5-6 oefeningen die weer bestaan uit 4 setjes van 10-8-6-3 herhalingen

ben op dit moment bezig om een voedingsschema op te stellen aangezien ik hier nog niet mee werk en hier nog veel profijt uit kan halen aangezien ik een beginner ben.

ben wel al bezig met supplementen die ik rond om te training gebruik

unleash als pre workout
essential amino stack tijdens de training
megagrow als post workout
muscle fusion protein shakes er nog bij

dit was even snel wie ik ben en waar ik mee bezig ben.

opmerkingen en tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Dus je hebt geen voedingsschema maar je neemt al wel allerlei soorten supplementen?

Dat slaat echt helemaal nergens op, beter fl**ker je die rotzooi weg en ga je fatsoenlijk eten.

Succes

Dus je hebt geen voedingsschema maar je neemt al wel allerlei soorten supplementen?

Dat slaat echt helemaal nergens op, beter fl**ker je die rotzooi weg en ga je fatsoenlijk eten.

Succes

:roflol: heerlijk om elke keer te lezen hoe anti-supps je bent.

Hebt wel gelijk though

Welkom

Terug
Naar boven