MuscleMeat

Eventueel een winstrolkuur

Basje1981

Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Ik ben 33j, en train nu zowat 8 a 9 jaar.
Ik zie mensen rondom mij groeien, als kolen uit de grond.
Een injectie zie ik niet direct zitten, maar kan iemand mij vertellen of een winstrol kuur enigzins de moeite is?
Ik kan een kuur online kopen voor 35 (45 verzending in), zou dit mij helpen te groeien?
Of is het allemaal zever?

Groeten,

Bas

250/500 test e per week. Spuitjes zetten dus..Oral only zou ik niet doen ! Kan wel! Maar Gaat je weinig brengen.
En als je het helemaal goed wil doen dan moet je even Het topic van @Cools doorlezen Het Anabole/androgene/oestrogene/ Dilemma .. staat vol met allerlei kuurtjes en info naar keuze.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de info!!

• Like
Waarderingen: REJ
Graag gedaan.

Je zal heus wel 1 kilo pakken
Maar je zou wel iets van een nakuur doen 20 mg nova of 25 mg clomid
2 a 3 weken
Wat je pakt is minimaal
Beter wat hier boven al vermeld is 250 a 500 test e ew met een goede nakuur

Dan is een 5 heel realistisch mischien nog iets meer als je alles goed doet

Hallo allemaal,

Ik ben 33j, en train nu zowat 8 a 9 jaar.
Ik zie mensen rondom mij groeien, als kolen uit de grond.
Een injectie zie ik niet direct zitten, maar kan iemand mij vertellen of een winstrol kuur enigzins de moeite is?
Ik kan een kuur online kopen voor 35 (45 verzending in), zou dit mij helpen te groeien?
Of is het allemaal zever?

Groeten,

Bas

Je kunt goed kennismaken met Aas dmv een winny kuur

Eerste kuur winstrol kun je wel 3:5 kg mee pakken.

Als jij online voor 35 een kuur kan kopen, koop je of te weinig om van een winnie only kuur te spreken waarmee je netjes 6wk kan volmaken op minimaal 40mg elke dag, of je koopt veelste dure zoetjes. Voor in de koffie weet je wel. Marktprijzen mogen niet besproken worden, maar je bebt ongeveer 2x zo duur uit normaliter, maar doorgaans wat duurder omdat het per X tabs met Y mg/tab wordt verkocht. Vergeet idd de nolvadex niet om even een paar weekjes mee 20mg elke dag mee na te kuren.

Maar nee, winnie only is geinige eerste ervaring maar absoluut niet de moeite waard als je echt naar wat kwaliteitskilo's op zoek bent. Winstrol geeft een tijdelijke hardheid en definitie die vrij snel doorgaans weer wegtrekt als je eenmaal klaar bent met je kuurtje. Als je per se nog geen injects wil doen, test op 250mg of 500mg per week is het beste, zou ik kijken naar een oral stack van turinabol met anavar; dat levert je behoorlijk wat meer kilo's op dan een winnie only, en de var maakt je mooi hard en verbrand je wat meer/makkelijker vet mee, ook zijn de resultaten van var wat beter te behouden. Tbol is dan echt het massapakkende component. Een kg of 3.5-4kg overhouden als dit je eerste kuurtje is, is heel goed mogelijk, heb ik genoeg om mij heen gezien. Zou dan ooteren voor 40mg elke dag van zowel var als tbol voor 6 weekjes, en dan nakuren met nolvadex weekje of 2-3 op 20mg elke dag.

Hoop wel dat je internet adresje legit is.

• Like
Als jij online voor 35 een kuur kan kopen, koop je of te weinig om van een winnie only kuur te spreken waarmee je netjes 6wk kan volmaken op minimaal 40mg elke dag, of je koopt veelste dure zoetjes. Voor in de koffie weet je wel. Marktprijzen mogen niet besproken worden, maar je bebt ongeveer 2x zo duur uit normaliter, maar doorgaans wat duurder omdat het per X tabs met Y mg/tab wordt verkocht. Vergeet idd de nolvadex niet om even een paar weekjes mee 20mg elke dag mee na te kuren.

Maar nee, winnie only is geinige eerste ervaring maar absoluut niet de moeite waard als je echt naar wat kwaliteitskilo's op zoek bent. Winstrol geeft een tijdelijke hardheid en definitie die vrij snel doorgaans weer wegtrekt als je eenmaal klaar bent met je kuurtje. Als je per se nog geen injects wil doen, test op 250mg of 500mg per week is het beste, zou ik kijken naar een oral stack van turinabol met anavar; dat levert je behoorlijk wat meer kilo's op dan een winnie only, en de var maakt je mooi hard en verbrand je wat meer/makkelijker vet mee, ook zijn de resultaten van var wat beter te behouden. Tbol is dan echt het massapakkende component. Een kg of 3.5-4kg overhouden als dit je eerste kuurtje is, is heel goed mogelijk, heb ik genoeg om mij heen gezien. Zou dan ooteren voor 40mg elke dag van zowel var als tbol voor 6 weekjes, en dan nakuren met nolvadex weekje of 2-3 op 20mg elke dag.

Hij heeft vast ook wel al een aantal pm'metjes gehad ;)

Var en Tbol is zeker een goede combo als je het alleen bij orals wil houden zoals Patjeh zegt. Als je absoluut geen injects wil zou ik ook daarvoor gaan.
Maar zou het dan alleen niet via internet kopen en zeker de anavar niet want de kans is erg groot dat je namaak, neppe, dbol of ondergedoseerde troep krijgt.

Winny kan zeker wat opbrengen. Ik heb goeie ervaringen met 40 of 50mg per dag gedurende 6 weken. En nooit last gehad door niet na te kuren. Ik spreek uit eigen ervaring en niet zoals de meesten door te schrijven wat ze gelezen hebben maar zelf nooit een winny only gedaan hebben. Maar met één potje van 35 euro kom je niet toe. Ik weet nog van vroeger dat ik minstens anderhalf potje nodig had.

Ik ga je eens eerlijk vragen. Heb je ooit een winny ony gedaan en spreek je uit eigen ervaring?

Je zal heus wel 1 kilo pakken
Maar je zou wel iets van een nakuur doen 20 mg nova of 25 mg clomid
2 a 3 weken
Wat je pakt is minimaal
Beter wat hier boven al vermeld is 250 a 500 test e ew met een goede nakuur

Dan is een 5 heel realistisch mischien nog iets meer als je alles goed doet
Met 250mg test meer pakken dan een winny. Laat mij niet lachen. 250mg test daar pak je ook niets mee.

Als je per se nog geen injects wil doen, test op 250mg of 500mg per week is het beste, zou ik kijken naar een oral stack van turinabol met anavar; dat levert je behoorlijk wat meer kilo's op dan een winnie only, en de var maakt je mooi hard en verbrand je wat meer/makkelijker vet mee, ook zijn de resultaten van var wat beter te behouden
Met anavar bouw je helemaal niet meer kilo's op dan een winny. Nog zoiets dat uit de lucht gegrepen is. Anavar en winny kun je zowat vergelijken wat kuur betreft. Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik met een winnykuur meer kracht won dan 250mg test per week. De meesten nemen winny terwijl ze cutten en dat zorgt er ook voor dat er niet veel massa bijkomt.

250/500 test e per week. Spuitjes zetten dus..Oral only zou ik niet doen ! Kan wel! Maar Gaat je weinig brengen.
En als je het helemaal goed wil doen dan moet je even Het topic van @Cools doorlezen Het Anabole/androgene/oestrogene/ Dilemma .. staat vol met allerlei kuurtjes en info naar keuze.
Cools zijn kuurtjes zullen ook niet veel opbrengen. Dat zijn ook kuurtjes waar je in de spiegel niet veel van moet verwachten. Goed als eerste kuurtje en vergelijkbaar met winny only of winny met een beetje testosteron. Wil je veel winst moet je zwaar kuren en dat zijn dan stacks van testosteron, trenbolone en nog een derde middel. En dan spreken we ook niet over 250mg maar minstens 500mg van elk middel per week.

35/50 euro is gewoon te goedkoop voor goede kwaliteit winstrol.. dan is het sowieso flut.
Maar je kan wel met goede winstrol wat leuks behalen als dat je eerste kuurtje is.
Het is niet de beste keuze, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ie meteen fullblown test gaat zetten de eerste keer.
Ik zelf heb een erg goede ervaring gehad op winstrol only voor 2,5 week, niet lang na een flinke blast en cruise periode.
Dus zelfs voor iemand die al flink wat gebruikt heeft kan het nog wel wat doen.
Je moet alleen wel denken aan 60 a 80 euro als je echt goede winstrol wil hebben.
Ik heb zelf een keer 40 euro betaald en een keer 70, en het verschil was echt bizar.

Laatst bewerkt:

Waarom turinabol en niet dianabol? bijv 30 dbol 60 var. Dan heb je nog een beetje oestrogene activiteit erbij. Wat is anders het verschil met alleen var?

Ik ga je eens eerlijk vragen. Heb je ooit een winny ony gedaan en spreek je uit eigen ervaring?
Alles wat ik ooit al eerder heb aangehaald over orals is op basis van objectieve literatuur (onderzoeksresultaten etc.) en genoeg eigen ervaring ja. Geloof me als ik zeg dat je aan mijn mening/advies hieromtrent niet hoeft te twijfelen.

Met 250mg test meer pakken dan een winny. Laat mij niet lachen. 250mg test daar pak je ook niets mee.
Ehhh... en dat baseer jij op JOUW eigen ervaring? Of...? De dosis maakt mogelijk het verschil, maar ik ken een paar gasten persoonlijk die ooit eens zijn begonnen met Winstrol only, en later ook nog eens een test 250 kuurtje hebben gedaan als eerste injectie. Dan heb je dus al de meeste gains voor het eerst gepakt met je winnie kuurtje. Gains met test 250mg EW zijn bij gelijke omstandigheden tov een winstrol 50mg ED absoluut beter, en daar houd je makkelijker meer van over. Winstrol heeft zeker qua hoe het oogt gewoon een behoorlijk tijdelijk karakter wat betreft hardheid en definitie.

Met anavar bouw je helemaal niet meer kilo's op dan een winny. Nog zoiets dat uit de lucht gegrepen is. Anavar en winny kun je zowat vergelijken wat kuur betreft. Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik met een winnykuur meer kracht won dan 250mg test per week. De meesten nemen winny terwijl ze cutten en dat zorgt er ook voor dat er niet veel massa bijkomt.
Met anavar is aangetoond dat gemaakte gains relatief beter behoudbaar zijn dan met winstrol. Alleen al het feit dat je door hoe pure/kwaliteits-anavar werkt herstel je na je kuur vele malen sneller (test onderdrukking + 0 oestrogeen = max je eigen lichaam rebooten, vandaar dat er soms ook wel wordt gezegd dat je met var geen nakuur nodig hebt). Anavar is inderdaad wel wat milder qua resultaten, maar die zijn herhaaldelijk onderstreept als beter te behouden. Ook zou Anavar relatief het meeste doen voor het vet%. Met Winstrol ga je iets sneller misschien gains maken en hardheid/definitie krijgen, met name die typische winnie pomp is natuurlijk geinig, maar de ervaring hier leert ondubbelzinnig dat winstrol eigenlijk een beetje mehmeh is, omdat je gewoon vrij snel na je kuurtje weer je hardheid en definitie verliest. Met var kun je ongeveer hetzelfde gainen (wordt iets minder potent overal geschat), maar doet meer voor je vet% en met een blijvender karakter. Dan concludeer ik iig naar mijn maatstaven dat je aan var meer hebt. Ik definieer 'gains' inderdaad iets ruimer dan enkel het getalletje in kilo's, dat moet ik wel gezegd hebben.

De enige orals die ik niet per definitie afraad eigenlijk is de combinatie van een anavar-tbol stack. Daarmee pak je gewoon echt het beste van twee werelden. Tbol is ook echt in gevoel behoorlijk karakteristiek. Duidelijk hardere erecties en relatief een hoger libido tov andere orals, hele erectieverhaal gaat eigenlijk alleen op voor tbol van de orals. De massa die je met tbol kan pakken tov andere orals is gewoon heel fraai, en heeft gewoon duidelijk wat minder bloat. Als je het dan combineert met winstrol verhoog je de kans op bloat omdat het allebei dus (licht) aromatiseert, met var echter houd je dat weg als je tbol daarbij hebt en krijg je echt relatief veel massa met een behoorlijk effect op je vet% zonder dat je je hardheid weer verliest na een maandje als je eenmaal off bent, en daarbij pak je dus beduidend meer tov var only of winnie only.

Ik ga jou nu heel eerlijk vragen, heb jij ook met dit alles zelf ervaring? Of is het van horen/zeggen? Of is jou ervaring gewoon anders? (dat kan natuurlijk ook).

• Like
Terug
Naar boven