- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Och, alsof het zo gezond is wat wij in Nederland doen. Lekker alles verbieden, zodat mensen van alles en nog wat gaan opkroppen. En dit uiten op manieren. Bijv. NSB gedrag of je terug trekken in gewelddadige videogames. Nederland maakt mensen gefrustreerd. In landen zoals Syrie en NK, kun je lekker je frustraties kwijt knallen met een dikke AK-47![]()
Ik zeg niet eens dat je er iets aan kan/moet doen. Maar de hypocrisie is toch opvallend. Dat volk moet idd enorm gehersenspoeld zijn, anders blijf je dat niet pikken. Hoe sterk een leger ook is, als een hele bevolking in opstand komt dan zal een regime op termijn toch moeten veranderen. Een erg vreemd en ziek land is het.wat wil je er aan doen dan? als je binnen valt heb je de kans dat je een leuke atoom bom op je dak krijgt. en die mensen weten niet beter, ik denk dat je zo ongeveer het hele volk moet vermoorden wil je er wat aan doen.
Ik kom de keuring niet doorMeld je hier maar aan, kijk maar op hun site ze staan ook al bij de grenzen van Syrie om binnen te vallen. misschien kun je nog mee.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zeg niet eens dat je er iets aan kan/moet doen. Maar de hypocrisie is toch opvallend. Dat volk moet idd enorm gehersenspoeld zijn, anders blijf je dat niet pikken. Hoe sterk een leger ook is, als een hele bevolking in opstand komt dan zal een regime op termijn toch moeten veranderen. Een erg vreemd en ziek land is het.
omdat ze weten dat het daar beter is, het hele regime word bij elkaar gehouden door angst. daarom durven de meeste niet te vluchten, als je gepakt word ga je dood en ook je familie. maar er zijn er altijd een paar die het er op wagen en meestal worden ze afgeschoten en een enkeling komt er doorheen
IK denk dat je Noord-en Zuid-Korea met elkaar verward.
Na de executie werden de familieleden naar een concentratiekamp gestuurd
geniaal dit, zo onrealistisch dat het gewoon droog is

Na de executie werden de familieleden naar een concentratiekamp gestuurd
geniaal dit, zo onrealistisch dat het gewoon droog is

Ze zijn niet gehersenspoeld, het is de extreemste politiestaat aller tijden. Dat valt niet zomaar van binnenuit omver te werpen.
Ik zou niet weten hoe je het anders noemt. Zo'n regime kan echt niet zomaar blijven bestaan puur door dwang, een volk is uiteindelijk altijd sterker dan haar leiders/overheid, gewoon door de aantallen. Nee, zij hebben van kindsbeen af geleerd dat er een leider is die ze moeten verafgoden, net zoals moslims of christenen dat doen met hun god. Opstand daar denken ze niet eens aan. Dit zijn individuen die mentaal echt kapot zijn gemaakt, nooit normaal zijn opgegroeid. Daarom is de hele situatie daar ook zo hopeloos. Misschien wil de meerderheid niet eens bevrijd worden van het regime.Ze zijn niet gehersenspoeld, het is de extreemste politiestaat aller tijden. Dat valt niet zomaar van binnenuit omver te werpen.
wat wil je er aan doen dan? als je binnen valt heb je de kans dat je een leuke atoom bom op je dak krijgt. en die mensen weten niet beter, ik denk dat je zo ongeveer het hele volk moet vermoorden wil je er wat aan doen.
Het komt wel goed schatje