AndroidHealthClinic

Nieuws Ex-vriendin Kim Jong-un geëxecuteerd om sekstape

en jij hebt zeker de film The Purge gezien

Och, alsof het zo gezond is wat wij in Nederland doen. Lekker alles verbieden, zodat mensen van alles en nog wat gaan opkroppen. En dit uiten op manieren. Bijv. NSB gedrag of je terug trekken in gewelddadige videogames. Nederland maakt mensen gefrustreerd. In landen zoals Syrie en NK, kun je lekker je frustraties kwijt knallen met een dikke AK-47:wanker:

Meld je hier maar aan, kijk maar op hun site ze staan ook al bij de grenzen van Syrie om binnen te vallen. misschien kun je nog mee.

[Link niet meer beschikbaar]

wat wil je er aan doen dan? als je binnen valt heb je de kans dat je een leuke atoom bom op je dak krijgt. en die mensen weten niet beter, ik denk dat je zo ongeveer het hele volk moet vermoorden wil je er wat aan doen.
Ik zeg niet eens dat je er iets aan kan/moet doen. Maar de hypocrisie is toch opvallend. Dat volk moet idd enorm gehersenspoeld zijn, anders blijf je dat niet pikken. Hoe sterk een leger ook is, als een hele bevolking in opstand komt dan zal een regime op termijn toch moeten veranderen. Een erg vreemd en ziek land is het.

Ik zeg niet eens dat je er iets aan kan/moet doen. Maar de hypocrisie is toch opvallend. Dat volk moet idd enorm gehersenspoeld zijn, anders blijf je dat niet pikken. Hoe sterk een leger ook is, als een hele bevolking in opstand komt dan zal een regime op termijn toch moeten veranderen. Een erg vreemd en ziek land is het.

klopt, het regime zou ooit wel een keer vallen, maar wanneer is de grootte vraag. ik heb een aangetrouwd nichtje uit ZUID-Korea, die heeft vlak bij de grens gewoon van dat NOORD-Korea. die heeft wel eens verteld dat er vluchtelingen uit NOORD-Korea bij hun overnachten en die mensen waren zo gehersenspoeld, als je doorbel ging zaten ze als bij wijze van spreken te shaken onder het bed van angst. en gigantisch uitgehongerd. ze durven amper alleen over staat, echt bizar

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 20:13 ----------

ga dan in ieder geval alleen man, of PM killy

Laatst bewerkt:
waarom zouden ze vluchten naar noord korea?

Ze zijn niet gehersenspoeld, het is de extreemste politiestaat aller tijden. Dat valt niet zomaar van binnenuit omver te werpen.

waarom zouden ze vluchten naar noord korea?

omdat ze weten dat het daar beter is, het hele regime word bij elkaar gehouden door angst. daarom durven de meeste niet te vluchten, als je gepakt word ga je dood en ook je familie. maar er zijn er altijd een paar die het er op wagen en meestal worden ze afgeschoten en een enkeling komt er doorheen

omdat ze weten dat het daar beter is, het hele regime word bij elkaar gehouden door angst. daarom durven de meeste niet te vluchten, als je gepakt word ga je dood en ook je familie. maar er zijn er altijd een paar die het er op wagen en meestal worden ze afgeschoten en een enkeling komt er doorheen

IK denk dat je Noord-en Zuid-Korea met elkaar verward.

The Aquariums of Pyongyang en Escape From Camp 14 zijn aanraders.

ik dacht al, zuid koreanen die naar noord korea gaan omdat het daar beter is. wut

valt me echt ****ing tegen van dbb dat we die vid nog niet hebben.

Ze zijn niet gehersenspoeld, het is de extreemste politiestaat aller tijden. Dat valt niet zomaar van binnenuit omver te werpen.
Ik zou niet weten hoe je het anders noemt. Zo'n regime kan echt niet zomaar blijven bestaan puur door dwang, een volk is uiteindelijk altijd sterker dan haar leiders/overheid, gewoon door de aantallen. Nee, zij hebben van kindsbeen af geleerd dat er een leider is die ze moeten verafgoden, net zoals moslims of christenen dat doen met hun god. Opstand daar denken ze niet eens aan. Dit zijn individuen die mentaal echt kapot zijn gemaakt, nooit normaal zijn opgegroeid. Daarom is de hele situatie daar ook zo hopeloos. Misschien wil de meerderheid niet eens bevrijd worden van het regime.

wat wil je er aan doen dan? als je binnen valt heb je de kans dat je een leuke atoom bom op je dak krijgt. en die mensen weten niet beter, ik denk dat je zo ongeveer het hele volk moet vermoorden wil je er wat aan doen.

Gewoon ze als eerste nuken. Wie gaat ze missen?

nuke it from orbit

Terug
Naar boven