XXL Nutrition

Exact 2 maanden terug bezig

Moen

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Na bijna 3 jaar blessureleed :p
Kwaliteit is niet zo geweldig maar men fototoestel is dat ook niet dus ja
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

V zit er al goed in! Hoe ga je die vet randjes wegwerken? Want ik heb die dus ook.. alleen daar..

Ben je er trouwens zelf tevreden over? want ik weet niet hoe je er 2 maanden terug uit zag..

• Topic Starter Topic Starter
Doe ik nog speciaal geen klassieke lat spread om commentaren over vetrandjes verbergen te vermijden en dan zeg jij er iets van ! :D
Valt best mee hoor die vetrandjes, ben niet superdroog maar ben overal nog vrij vasculair dus ik wil de komende maanden weer gewoon bouwen :)

Hebben jullie geen licht thuis?

Moen zei:
Doe ik nog speciaal geen klassieke lat spread om commentaren over vetrandjes verbergen te vermijden en dan zeg jij er iets van ! :D
Valt best mee hoor die vetrandjes, ben niet superdroog maar ben overal nog vrij vasculair dus ik wil de komende maanden weer gewoon bouwen :)
hahaha ja valt idd wel mee hoor, alleen die dingen zijn k*t, moeilijk weg te krijgen, vandaar..

3 jaar blessureleed??? wat heb je allemaal gehad man :S

Paar schouderblessures, tbc en cholera en een virale kuitontsteking

Je hebt cholera, geen licht thuis en je er mankeert iets aan je kuiten. Ben je soms een n*ger?

Moen laat ze maar doen , niet reageren op die nutteloze commentaar want dan willen ze nou net dat je daarop gaat reageren ;) gewoon negeren die handel ! btw ik vind het om te beginnen al top dat je een foto post . de meeste die commentaar hebben die durve zelfs geen foto te tonen van hun lijfje :D vind het best grappig whaha !

@ topic : je hebt idd een goeie V vorm , blijf je rug maar goed trainen en dan zal je zien wat er van komt ;) veel succes man

Ze bedoelden het wel om te lachen hoor ;)

ik zie niet in wat een n*ger met cholera of virale kuitblessure te maken heeft. n*gers hebben meer met testosteron, aanleg voor spieren en een groot machientje te maken. juist de zaken waar wij jaloers op zijn.

Terug
Naar boven