MuscleMeat

Expeditie Robinson 2013

chubby is goed soms.

ik begrijp wel dat die zimra naar dat duivelseiland ging, die heeft anders 2 maanden voor niks zitten bulken.

loool valentijn is gewoon een wandelende tak :roflol:

---------- Post added 13 September 2013 at 02:02 ----------

En everon is een labiel mongooltje omg

die poging tot huilen van veronica was het slechtste stukje acteerwerk dat ik in tijden heb gezien :roflol:

veronica is een sneaky b*ch.

Ik zag ergens eens een post voorbij komen (volgens mij op de ER-facebook pagina) over dat ER nu weer zo nodig "bekende mensen" moet gebruiken ipv random burgers, ben ik het wel zwaar mee eens.

Ik zag ergens eens een post voorbij komen (volgens mij op de ER-facebook pagina) over dat ER nu weer zo nodig "bekende mensen" moet gebruiken ipv random burgers, ben ik het wel zwaar mee eens.

Doen ze echt al jaaaaaren, maar de echt bekende mensen raken op, dus nu zijn het van die derde rangs bn'ers

maar genoeg lekkere wijven om t leuk te houden

maar genoeg lekkere wijven om t leuk te houden
Ja dat is sowieso een must, maar er zijn echt wel betere wijven als die er nu in zitten :rolleyes:

Hahah ik kende 75% van die gasten niet, als je het mij vraagt zijn het onbekende mensen.

Inderdaad, van die wannabee rappertjes, ex-judoka's met een BF van 30%, typisch rtl
Ja maar omdat ze semi-bekend zijn denk ik dat ze toch deels acteren, nu zou een random iemand dat ook wel een beetje doen voor tv maar ik verwacht toch minder :)

Ja dat is sowieso een must, maar er zijn echt wel betere wijven als die er nu in zitten :rolleyes:

Ja maar omdat ze semi-bekend zijn denk ik dat ze toch deels acteren, nu zou een random iemand dat ook wel een beetje doen voor tv maar ik verwacht toch minder :)

ik zou graag mee willen doen, lijkt me echt geweldig
Snel BN'er worden dan maar

Terug
Naar boven