MuscleMeat

Expeditie Robinson 2013

Misschien moet je dan maar rapper worden, net zoals rapper sjors xD

Je kunt beter de amerikaanse Survivor kijken dan ER imo, meer lekkere wijven, meer actie, meer complotten

Gaat dan ook om een miljoen voor de winnaar en omdat het onbekende mensen zijn hebben ze iig schijt aan de kijkers

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel bekijken: 19 gebruiker(s) (1 leden en 18 gasten) dit topic

???

met een groepje aan t rukken op de foto's?

Ik volg ook :D

Vond het wel zielig voor die judoka dat ze in het vrouwen team bleef..nu vliegt ze er sws de volgende keer uit..

haha, wel mooi dat ze mocht blijven, lekker awkward

Ja wel leuk voor haar, zegmaar nog een kans..maar toch klote, want zij ligt er toch wel uit.
Vind het sowieso achterlijk dat ze op haar gestemd hadden. Super sterke vrouw, daar win je proeven mee..Daar gaat het toch om?

Ben dit keer wel blij dat er geen Belgen bij zijn. Niks tegen hen hoor, maar er ontstaan van die groepjes ''belgen tegen de nederlanders'' en dat vind ik jammer.

Ja wel leuk voor haar, zegmaar nog een kans..maar toch klote, want zij ligt er toch wel uit.
Vind het sowieso achterlijk dat ze op haar gestemd hadden. Super sterke vrouw, daar win je proeven mee..Daar gaat het toch om?

Ben dit keer wel blij dat er geen Belgen bij zijn. Niks tegen hen hoor, maar er ontstaan van die groepjes ''belgen tegen de nederlanders'' en dat vind ik jammer.

Ze werken ieder jaar de sterke er zo snel mogelijk uit, zodat de samensmelting makkelijker voor ze is.

Ze werken ieder jaar de sterke er zo snel mogelijk uit, zodat de samensmelting makkelijker voor ze is.

Nja uiteindelijk wel, omdat het een sterke kandidaat is. Maar niet met de eerste stemronde (hoe heet dat ookalweer?).
Nu graven ze hun eigen graf door de sterkste vrouw weg te spelen. Nouja, zij weten niet dat de teams weer anders worden, maar toch.

Ik zag die n*ger vuur maken......ik dacht: aiii! go n**ga!!
Oppens komt zijn naam tevoorschijn -> Nega

AWKWARD!! :o

Nja uiteindelijk wel, omdat het een sterke kandidaat is. Maar niet met de eerste stemronde (hoe heet dat ookalweer?).
Nu graven ze hun eigen graf door de sterkste vrouw weg te spelen. Nouja, zij weten niet dat de teams weer anders worden, maar toch.

Eilandraad :D

Is t serieus een bn-er versie?

Ik dacht dat t playmate met random mensen was

rrrrr ik blijf kijken

edith is een bazin hoor, buffer dan 90% van dbb

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zimra

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven