rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb echt een hekel aan die figuren die zich man noemen daar. Die fat **** oftewel kees verdoet een opdracht en dan stemmen ze everon eruit. Makes no sense als je het mij vraagt. En die gayza.
Ik heb echt een hekel aan die figuren die zich man noemen daar. Die fat **** oftewel kees verdoet een opdracht en dan stemmen ze everon eruit. Makes no sense als je het mij vraagt. En die gayza.
dat was echt super lelijk, everon was ook de meest eerlijke van het zooitje daar.
Dat sloeg werkelijk waar nergens op. Omdat "hij de eerste dag twijfel toonde". Vrij zwak excuus, want daarna deed hij al het werk, terwijl de rest plannetjes aan het maken was hem eruit te mieteren.
Ja best wel jammer idd want bij de volgende eilandraad zou hij toch in een andere groep zitten, maar dat wist hij niet.Super zonde dat hij niet iemand anders eruit stemde met zijn stemmen
Nu is er niemand meer om naar te kijkenIk weet het voor veel hier is Zimra er nog, maar die vind ik weer niks
![]()
)
En is natuurlijk ook een geinig programma!Blijf ook wel kijken hoor, sowieso al omdat mijn vriendin het wilt zienEn is natuurlijk ook een geinig programma!
Alleen het team wordt wat zwakker nu, Veronica kan bijna niks meer of die gaat vrijwillig nog weg. Ze zeiden dat ze dat maatje van Geraldine eruit gingen stemmen (naam even kwijt), maar of dit ook gebeurd geen idee.
Nu is er niemand meer om naar te kijkenIk weet het voor veel hier is Zimra er nog, maar die vind ik weer niks
![]()
Er komt nog een duel tussen Geraldine en Zimra toch?
Er is geen voorstukje van geweest toch, van het duel?
Ik denk toch dat er ergens iets zodanig veranderd wordt dat Veronica alsnog naar huis gaat.
Of beiden, dat kan ook.
Ben benieuwd haha