AndroidHealthClinic

Expeditie Robinson 2013

• Topic Starter Topic Starter
Benieuwd Everon vs Zimra. Everon zag er klungelig uit in het voorstukje.

Die zimra kan waarschijnlijk niks :roflol:

Ik heb echt een hekel aan die figuren die zich man noemen daar. Die fat **** oftewel kees verdoet een opdracht en dan stemmen ze everon eruit. Makes no sense als je het mij vraagt. En die gayza:rolleyes:.

Ik heb echt een hekel aan die figuren die zich man noemen daar. Die fat **** oftewel kees verdoet een opdracht en dan stemmen ze everon eruit. Makes no sense als je het mij vraagt. En die gayza:rolleyes:.

dat was echt super lelijk, everon was ook de meest eerlijke van het zooitje daar.

dat was echt super lelijk, everon was ook de meest eerlijke van het zooitje daar.

Dat sloeg werkelijk waar nergens op. Omdat "hij de eerste dag twijfel toonde". Vrij zwak excuus, want daarna deed hij al het werk, terwijl de rest plannetjes aan het maken was hem eruit te mieteren.

Dat sloeg werkelijk waar nergens op. Omdat "hij de eerste dag twijfel toonde". Vrij zwak excuus, want daarna deed hij al het werk, terwijl de rest plannetjes aan het maken was hem eruit te mieteren.

Super zonde dat hij niet iemand anders eruit stemde met zijn stemmen

• Topic Starter Topic Starter
Geraldine werd keihard geflasht:roflol:

Gelukkig kon ze er wel om lachen

Nu is er niemand meer om naar te kijken :( Ik weet het voor veel hier is Zimra er nog, maar die vind ik weer niks ;)

Nu is er niemand meer om naar te kijken :( Ik weet het voor veel hier is Zimra er nog, maar die vind ik weer niks ;)

Ekte Robinson kijkers kijken voor het spel en niet voor de dames (of heren :p )
:engel:

Opzich hebben ze het wel slim gespeeld, door veronico erin te houden. Alleen was er nog niet echt bekend wat er nou verder zou gebeuren toch?..

Blijf ook wel kijken hoor, sowieso al omdat mijn vriendin het wilt zien :) En is natuurlijk ook een geinig programma!

Alleen het team wordt wat zwakker nu, Veronica kan bijna niks meer of die gaat vrijwillig nog weg. Ze zeiden dat ze dat maatje van Geraldine eruit gingen stemmen (naam even kwijt), maar of dit ook gebeurd geen idee.

Blijf ook wel kijken hoor, sowieso al omdat mijn vriendin het wilt zien :) En is natuurlijk ook een geinig programma!

Alleen het team wordt wat zwakker nu, Veronica kan bijna niks meer of die gaat vrijwillig nog weg. Ze zeiden dat ze dat maatje van Geraldine eruit gingen stemmen (naam even kwijt), maar of dit ook gebeurd geen idee.

Als het wel gebeurt is dat wel knap van ze. Opzich denk ik ook; dat was nu niet slim, ivm veronica die niet zelf wilt opgeven maar wel zwak ik en dus met een klein team zitten.
Andere kant, het gaat vrij snel..de samensmelting is niet zo heel ver weg meer en dan is het dus slim om met zwakke mensen over te blijven zodat de sterksten eerder kunnen winnen.

Blijft een gemeen spelletje; stemmen omdat iemand sterk is.

Laatst bewerkt:
Er is geen voorstukje van geweest toch, van het duel?
Ik denk toch dat er ergens iets zodanig veranderd wordt dat Veronica alsnog naar huis gaat.
Of beiden, dat kan ook.

Ben benieuwd haha

Volgens mij is het standaard dat je het moet opnemen tegen de persoon op Duivelseiland. Daardoor kwam Fajah Lourens vorig jaar in de samensmelting. Zou best kunnen zijn dat ze alles eens flink veranderen.

Terug
Naar boven