XXL Nutrition

Explosie!

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Hey fellaz! Ik stond vanochtend op en ik keek in de spiegel en ik heb gewoon 12 puisten gekregen op mijn gezicht in 1 nacht.. :rolleyes: ???

Nu zit ik in mijn 2e week van mijn Boldenone-only kuur en ik vraag me af of dit wel door de boldenone komt.. Boldenone komt toch pas na 4-5 weken uit de ester? Of kan ik er nu ook al last krijgen na 2 injecties? Voor zover ik weet heb ik mijn eiwitinname niet verhoogd. Ik vraag me echt af hoe dit komt, ik heb er al weken geen last van puisten meer gehad..

Dit is geen schoonheids kuurtje he hahahaha

Je wordt nu een echte kerel...die puisten zijn gewoon de laatste resten puberteit die eruit springen :D

Gebruik Vitamine B5. Werkt echt super.

Ik gebruik het nu een week en geen 1 nieuwe puist er bij. En de oude trekken super snel weg.

Zie je link: [Link niet meer beschikbaar]

Het smaakt wel smerig als je het mengt met iets maar het werkt wel. Echt super en kost geen drol :D

Je hebt het ook in pilvorm op de site. In NL ook verkrijgbaar maar dan betaal je 47 euro voor een pot van 200 pillen van 250 mg.

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
Gebruik Vitamine B5. Werkt echt super.

Ik gebruik het nu een week en geen 1 nieuwe puist er bij. En de oude trekken super snel weg.

Zie je link: [Link niet meer beschikbaar]

Het smaakt wel smerig als je het mengt met iets maar het werkt wel. Echt super en kost geen drol :D

Je hebt het ook in pilvorm op de site. In NL ook verkrijgbaar maar dan betaal je 47 euro voor een pot van 200 pillen van 250 mg.

Thnx bro!

Maar ik vroeg me eigenlijk af of het wel door de boldenone komt... het komt toch pas na 4-5 weken uit z'n jasje??

Je kunt deze zin zomaar in je sig opnemen: Met Hormonen Valt Niks Zeker Te Zeggen.

Veel, héél veel mensen vergeten dat ze met hormonen bezig zijn.
Vraag die mensen eens een defintie te geven van hormonen en ze hebben geen idee waar je het over hebt. Hormonen reageren in elk lichaam anders, al helemaal als je ze overdoseert, wat wij dus doen in een kuur.

Die vitB5 is een echte tip, ik heb ze ook gehad en het werkt uitstekend.
Ze zijn in Nederland verkrijgbaar maar dan betaal je -uiteraard- weer belachelijk veel.

Ik ga ze zéker maar weer es bestellen want mijn aankomende kuur bevat ook Boldenon. Deze heb ik gehad, 2 stuks per dag innemen:

http://www.solgar.nl/product.php?code=70200012&pf=1

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Je kunt deze zin zomaar in je sig opnemen: Met Hormonen Valt Niks Zeker Te Zeggen.

Veel, héél veel mensen vergeten dat ze met hormonen bezig zijn.
Vraag die mensen eens een defintie te geven van hormonen en ze hebben geen idee waar je het over hebt. Hormonen reageren in elk lichaam anders, al helemaal als je ze overdoseert, wat wij dus doen in een kuur.

Die vitB5 is een echte tip, ik heb ze ook gehad en het werkt uitstekend.
Ze zijn in Nederland verkrijgbaar maar dan betaal je -uiteraard- weer belachelijk veel.

Ik ga ze zéker maar weer es bestellen want mijn aankomende kuur bevat ook Boldenon. Deze heb ik gehad, 2 stuks per dag innemen:

http://www.solgar.nl/product.php?code=70200012&pf=1

haha ja DBC voor die betaal je in NL dus 47 euro!!!!! Maar vast en zeker goedkoper te krijgen via internet/buitenland.

Eeehhmm...ha-ha-ha? ??? Toch even beter lezen Japie, dat zijn de grote potten.
Die van Solgar zijn te krijgen vanaf +/- €11.

:cool:

DBC01 zei:
Eeehhmm...ha-ha-ha? ??? Toch even beter lezen Japie, dat zijn de grote potten.
Die van Solgar zijn te krijgen vanaf +/- €11.

ja ik bedoelde ook de grote potten van 250 tabs ofzo.

Ik ga niet dat stukje niet lezen om te kijken of het de grote of kleine potten is. ;) Maar dan nog zijn ze duur. Voor het zelfde geld heb je bij 1fast400 een pot van 300 gram poeder. (of een andere pot met 200 tabs ofzo ipv 50)

Vandaar de haha ;)

Hallo Boyunderstood!
Heb je al uit het raam gekeken?
De zon schijnt!
Of ben je bang dat je huid daar te snel van veroudert?

Even voor de duidelijkheid: Bij mij werkt zon super tegen puisten. (Maar ik reageer er sowieso snel op. Ik ben blond maar op dit moment al bruiner dan veel mensen in augustus.)

Thorwulf zei:
Hallo Boyunderstood!
Heb je al uit het raam gekeken?
De zon schijnt!
Of ben je bang dat je huid daar te snel van veroudert?

Even voor de duidelijkheid: Bij mij werkt zon super tegen puisten. (Maar ik reageer er sowieso snel op. Ik ben blond maar op dit moment al bruiner dan veel mensen in augustus.)
Haha okay dan. Maar ik ben van mezelf al bruin.. Die mensen zullen wel gaan lachen als ze een bruine aap onder de zonnebank zien wegduiken :P

haha dit is echt een record. 12 puisten in 1 nacht. Mischien kom je wel in dat boek waar alle records staan vast gelegd.

ff Ontopic, Bij Pumpin Werkte vitamine B5 heel goed, misschien bij jou ook wel!

jep, de vitmaine B5(poeder) werkt echt goed bijmij.

elke dag 1 teelepeltje mengen met iets en opdrinken. Heb sinds ik begonnen ben nog maar een paar (2-3) kleine puistjes gehad.

Moet je die B5 niet verspreiden over een dag.. want met 1x één theelepel per dag lijkt me toch een groot deel verloren te gaan, aangezien 1/8 theelepel = 400mg = 3660 % van de dagelijkse hoeveelheid.
Dus 1 theelepel is 5 gr = 38.000% van de adh..

Ik ben er ook net 2 dagen mee begonnen. Heb niet echt opvallend veel last van puistjes maar er zijn er toch soms en ook op mn rug. Ik ben benieuwd naar het resultaat... misschien binnen een week the perfect skin :)

Tandpasta op je puisten smeren, dan zijn ze zo weg...liever niet doen als je nog naar buiten moet...

s_sxc101 zei:
Moet je die B5 niet verspreiden over een dag.. want met 1x één theelepel per dag lijkt me toch een groot deel verloren te gaan, aangezien 1/8 theelepel = 400mg = 3660 % van de dagelijkse hoeveelheid.
Dus 1 theelepel is 5 gr = 38.000% van de adh..

Ik ben er ook net 2 dagen mee begonnen. Heb niet echt opvallend veel last van puistjes maar er zijn er toch soms en ook op mn rug. Ik ben benieuwd naar het resultaat... misschien binnen een week the perfect skin :)

Op de pot staat: 1/4 teelepel = 500 mg. Ik neem idd 2 keer een 1/2 teelepel.

Dus ik neem aan dat 1 teelepel geen 5 gr. is. Maargoed, ik doe dus 2 x 0.5 teelepel en werkt prima.

Dan zal jij een andere pot hebben dan de mijne, want bij mij staat er 1/8 Level Teaspoon = 400 mg ..
Nuja het werkt blijkbaar en das het voornaamste. Wanneer begon je eigenlijk resultaat te zien?

Dat heb ik ook eens gedaan met dat tandpasta alleen is niet echt gezond voor je huid want die puister fikken er gewoon af.

Terug
Naar boven