Thorwulf
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
s_sxc101 zei:Dan zal jij een andere pot hebben dan de mijne, want bij mij staat er 1/8 Level Teaspoon = 400 mg ..
Nuja het werkt blijkbaar en das het voornaamste. Wanneer begon je eigenlijk resultaat te zien?
Pumpin' zei:Gebruik Vitamine B5. Werkt echt super.
Ik gebruik het nu een week en geen 1 nieuwe puist er bij. En de oude trekken super snel weg.
Zie je link: [Link niet meer beschikbaar]
Het smaakt wel smerig als je het mengt met iets maar het werkt wel. Echt super en kost geen drol
Je hebt het ook in pilvorm op de site. In NL ook verkrijgbaar maar dan betaal je 47 euro voor een pot van 200 pillen van 250 mg.
dream warrior zei:heb m'n pot vandaag thuis gekregen
btw op te site staat zo een mooie pot groen/zwart en ik krijg zo'n wit potje met een schooletiketje thuis
Hahaha, is het zo erg?dream warrior zei:![]()
![]()
ben nu net een shake aan het drinken met de B-5 erin en ik heb nog nooit zo iets slecht gedronken
in welke drank is het wel een beetje te drinkenmss ligt het nu aan de melk
Boyunderstood zei:
niet normaal rare smaak en dit op 4 scheppen lean gainer en een halve liter melk een klein lepeltje van dat vergif
Pumpin' zei:hmmm , ik gooi het wel altijd in mijn shake. Choco-smaak en proef er dan niks van.
Het smaak idd ranzig!! Als je het in de melk/water doet proef je het ook, maar in de shake niet....maarja dat is dus bij jou anders
Ik heb nu trouwens ook een Cap M Quick besteld. Kan je van het poeder zelf capsules maken.

s_sxc101 zei:Ik meng het gewoon met water, is dan wel drinkbaar.. niet echt lekker maarja. In shake is het idd NIET te doen, heb het eens geprobeerd en heb gewoon alles weggegoten.
Btw ik vind niet dat die vitamine B5 echt helpt. Nuja ik heb wel niet echt veel last van uitslag en het valt ook niet op, dacht gewoon om nu even perfecte huid te krijgen ma is dus noppes. Maar ik zal het blijven doornemen, heb nu toch nog 0,5 kg staan.

s_sxc101 zei:Ik meng het gewoon met water, is dan wel drinkbaar.. niet echt lekker maarja. In shake is het idd NIET te doen, heb het eens geprobeerd en heb gewoon alles weggegoten.
was ook van plan om hem weg te kappen maar vond het zonde van de proteine en zal het nu ook in water doen