Fitness Seller

Extreem negatieve gedachtes tijdens Kuur 1 Gram bold 1 Gram Test

Botjebuilder91

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m68
Massa
77kg
Jongens,

Voor het eerst dat ik dit heb.. (of dat ik het doorheb)

Zit nu in mijn 2e week van deze kuur.

Heb last van extreem negatieve gedachtes..

Paar dagen geleden had ik dit nog helemaal niet dus ik denk dat het echt met mijn kuur te maken heeft.

Wat denken jullie?

Volgens mij heb je wel meer mentale issues als ik je topics van de laatste tijd een beetje doorlees... (Niet lullig bedoeld overigens)

OT: Ja het kan dat je zo reageert op een bepaalde compound of dosis AAS.

Jongens,

Voor het eerst dat ik dit heb.. (of dat ik het doorheb)

Zit nu in mijn 2e week van deze kuur.

Heb last van extreem negatieve gedachtes..

Paar dagen geleden had ik dit nog helemaal niet dus ik denk dat het echt met mijn kuur te maken heeft.

Wat denken jullie?

sommige mensen hier zijn ook negatief :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij heb je wel meer mentale issues als ik je topics van de laatste tijd een beetje doorlees... (Niet lullig bedoeld overigens)

OT: Ja het kan dat je zo reageert op een bepaalde compound of dosis AAS.

Ja volgens mij ligt het er echt aan kan bijna niet anders, heb het denk ik wel vaker gehad alleen deze keer had ik het pas door dat er iets niet klopte..

Net als tren is bold denk ik niet voor iedereen weggelegd.. (denk op bold aan paniek/angst/paranoia)

Misschien de boldenone droppen?

Heb de reacties niet gelezen maar dit is een bijwerking van bold

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Net als tren is bold denk ik niet voor iedereen weggelegd.. (denk op bold aan paniek/angst/paranoia)

Oke punjab was me voor :mad:

Ja maar die boldenone gaat veel werk verrichtten..

Als het te extreem wordt dan drop ik het misschien wel

Bold droppen. Je zit op een gram testo, who the f**k needs bold haha :p

Mss. dat een boek over mindfulness je kan helpen met je negatieve emoties en gedachten.

Ja volgens mij ligt het er echt aan kan bijna niet anders, heb het denk ik wel vaker gehad alleen deze keer had ik het pas door dat er iets niet klopte..
Heb precies hetzelfde gehad op test/bold/tren. Nu de bold er een paar weken uit is gaat het een stuk beter. Zat die tijd ook al niet heel lekker in m'n vel, maar zo dramatisch als dat het in m'n kop leek was het nou ook weer niet.

Heb precies hetzelfde gehad op test/bold/tren. Nu de bold er een paar weken uit is gaat het een stuk beter. Zat die tijd ook al niet heel lekker in m'n vel, maar zo dramatisch als dat het in m'n kop leek was het nou ook weer niet.

Ja dit heb ik dus nu.. was helemaal niks aan de hand en nu is het allemaal 1 groot drama in mijn hoofd.

Voel me net een vrouw die zwanger is

Ja dit heb ik dus nu.. was helemaal niks aan de hand en nu is het allemaal 1 groot drama in mijn hoofd. Voel me net een vrouw die zwanger is
Heb er geen bron voor, maar weet precies wat je bedoelt en bij mij ging het weg toen de bold eruit was. Kan toeval zijn, maar dat zal wel niet zo. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het eruit halen. Dit wil je geen wekenlang hebben, want op een gegeven moment kon ik niks meer behalve de hele dag verzuipen in gedachten. Een ander gevoel dan tren.. Dat was nog in te perken en te kalmeren. Dit controleert gewoon heel je dag.

Hahaha lol dat heb ik dan weer op low test high tren xD

Maar dan op een leuke manier.. ofzoiets :o

Het is ook heel wisselend.. Ene moment heel extreem zoals gisteravond.. Zat op een gegeven moment zelfs bij mn zus die foto's in een plakboek aan het doen was om te praten. (moet niet gekker worden)

Nu denk ik weer wtf was ik aan het doen. Maarja wie weet weer zo'n emo aanval binnekort

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Heb er geen bron voor, maar weet precies wat je bedoelt en bij mij ging het weg toen de bold eruit was. Kan toeval zijn, maar dat zal wel niet zo. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het eruit halen. Dit wil je geen wekenlang hebben, want op een gegeven moment kon ik niks meer behalve de hele dag verzuipen in gedachten. Een ander gevoel dan tren.. Dat was nog in te perken en te kalmeren. Dit controleert gewoon heel je dag.

Ja ik kijk het nog even aan.. gister was wel heel erg en dat wil ik niet nog een keer.

Als ik op bold zit word ik inderdaad ook altijd para, mijn vriendin checken enzo :p

Hehehe klinkt goed vent.

Wat voor negatieve gedachtes moet ik me dan voorstellen? Help, ik ga dood?
Serieus bedoeld overigens hoor!

Hehehe klinkt goed vent.

Wat voor negatieve gedachtes moet ik me dan voorstellen? Help, ik ga dood?
Serieus bedoeld overigens hoor!

Gedachtes van, waarom heb ik mijn ex zoveel pijn gedaan, ik vind nooit meer iemand zoals haar. blabla zielig zijn.
Fucking emo shit

Heb er ook last van op 1gram Bold nu.
Dacht dat het aan de tren a lag, die heb ik er 2 weken geleden uitgegooid.
Maar het lijkt nu zelfs erger dan met tren, binnenkort gewoon weer de tren erin :p

Heb je niet gewoon liefdesvedriet? :(

Terug
Naar boven