XXL Nutrition

Extrema ?

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
iemand die daar nog heen gaat zaterdag ?

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ga voor het eerst in jaren weer es naar zo'n feessie..

beetje op het gras hangen/liggen.. wat drinken.. wat arrogante mensen afzeiken..

vergeet niet bij GREEN VELVET (live) te gaan kijken!!!! komt maar weinig voor dat je die kan zien in nederland...

Ik ga naar extrema, moet er twee uur voor reizen maar het moet heel vet worden!!

Tuurlijk ben ik van de party, extrema is tenminste hardcore/hardstyle-soldaat loos, topsfeer dus.

En vorige week was de verwachting: 20% zon / 60% neerslag nu 70% / 10% neerslag..... De weergoden zijn met ons!

Idd Green Velvet, en Richie Hawtin!!!

extrema was fantastisch in mijn ogen,

Goed weer, leuke dames en the main thing "de muziek"

• Topic Starter Topic Starter
was hartstikke leuk , veel lekkere wijven (noem het onrespectvol wijven omdat er behoorlijk wat snollen/mutsen rond liepen ook) heb paar echte mooie vrouwen gezien.

goede muziek ook.

Wat me wel tegenstond waren gasten van 120kg, compleet droog..en dan pillen vreten.. sukkels

Ik was er ook! Het was erg relaxed moet ik zeggen, alleen belachelijk duur. Heb richy hawtin gezien wat wel vet was. Green Velvet viel wel enorm tegen met het geklooi met geluid enzo. Verder idd veel GROTE gasten gezien!!!

Rob G zei:
Ik was er ook! Het was erg relaxed moet ik zeggen, alleen belachelijk duur. Heb richy hawtin gezien wat wel vet was. Green Velvet viel wel enorm tegen met het geklooi met geluid enzo. Verder idd veel GROTE gasten gezien!!!

Hoe bedoel je met het geklooi van het geluid?

Terug
Naar boven