AndroidHealthClinic

Extremistische moslims zijn dommer dan eerder gedacht

en dan ons IP adres tracken en ons ook opblazen of gijzelen of wtf ??? Onderneem iets meer tactisch

Goed, het punt is juist dat we laten zien dat we niet bang zijn voor dit soort dreigementen. Laten zien dat onze beschaving en dat wij als samenleving kunnen zeggen: tot hier en niet verder. We laten ons niet kleineren en vernederen door een stel idioten met een te groot ego. Afbeelding van mohammed beledigend? voor mij als mens is het uithuwelijken van kleine meisjes ook een diepe diepe belediging.

Meeste van de south park aflevering zuigen toch ****ing monkeyballs, mag blij zijn als ik 2x per aflevering een glimlach op mn gezicht krijg.

Je kan ook wel kwaad zijn omdat ze de aflevering censureren maar dat is gewoon normaal zelfbehoud van die gasten, niet iedereen heeft een deathwish.

Laatst bewerkt:
Goed, het punt is juist dat we laten zien dat we niet bang zijn voor dit soort dreigementen. Laten zien dat onze beschaving en dat wij als samenleving kunnen zeggen: tot hier en niet verder. We laten ons niet kleineren en vernederen door een stel idioten met een te groot ego. Afbeelding van mohammed beledigend? voor mij als mens is het uithuwelijken van kleine meisjes ook een diepe diepe belediging.

mja, maar jij of ik of gelijk wie heeft geen toegang tot allerlei terror snufjes en manschappen zoals die gekken. Helaas moeten we gewoon maar toekijken. Pff those bearded ****s:mad::mad:

Triest.

Terug
Naar boven