MuscleMeat

F#@%@$% oplichter

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar als het echt een oplichter was, waarom had hij die dvd's dan al klaar om te leveren blijkbaar? Of zou hij ze speciaal aangekocht hebben?

Ben je nou eigenlijk zeker dat het een oplichter was?

heb verschillende mensen laten mailen... 4 verschillende namen en bankgegevens ??? stuurt die.. reply komt ook van andere mail adressen.

vraagt eerst waar je woont.. daarna geeft die franeker rotterdam of zutphen aan om het op te halen... natuurlijk doe je dat niet als je aan de andere kant van nl woont...

MP heeft al meerdere klachten binnen zeggen ze.. geen zuivere koffie lijkt me...

Laatst bewerkt:
Bang voor de DBB knokploeg, dus hij is gelijk naar de Bart Smit gerend om die blu-rays (GEEN DVD'S :mad:), te kopen en op de post te gooien. Hij googlede waarschijnlijk zijn eigen mailadres en kwam hier uit.. :)

En ja het is een oplichter, z'n mailadres duikt op op meerdere site's. Maar de AIVD is al bezig met een BMOVL-filter over z'n IP-adres te gooien om zo zijn NAW gegevens te achterhalen d.m.v. bufferoverflows op de mainstream server van z'n ISP.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vul het emailadres maar in bij google en zie wat er tevoorschijn komt.

Aangemeld: mei 2010

Jij bent de oplichter?? :D

Nee hoor maar ik wilde jullie er op wijzen dat er een andere site is waar een topic is geopend. Als je het emailadres brostera@hotmail.com invult zie je het wel. Dus als er mensen zijn gedupeerd meld je daar dan.

Binnen 5 a 6 dagen kan je je geld gewoon terugstorneren.

Heb ik al paar keer geflikt op marktplaats.
Had ik het geld verzonden stuurt die de spullen op 5 dagen later stort ik me geld terug.
Volgende dag word ik wakker en jippie een nieuwe computer!

je kan gewoon je geld terug laten storten als je naar de bank gaat.

Dat mensen nog steeds in dit fabeltje geloven :rolleyes: Wisten jullie al dat Sinterklaas niet bestond? Het is alleen mogelijk bij automatische incasso

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stornering

Meneer zit voornamelijk in Rotterdam en sporadisch in Apeldoorn.

niet voor het een of ander,maar dit is een betrouwbare vent hoor,ik heb al meerdere malen blu rays en dvds bij hem gekocht,altijd netjes afgehandeld

Heb een paar blurays gekocht op marktplaats... alleen nog niks gekregen... wel een tracking code gekregen.. die niet klopt (volgens hem wel..)

ff gegoogled op zn email adres... en jah hoor :splat::fire::shoot:

al jaren goed gegaan... nu ben ik dr ook in gestonken lijkt het...

had mn kleine jongen natuurlijk al zn tekenfilm beloofd... (bee movie)

iemand idee of er wat aan te doen valt? zal wel niet natuurlijk....
Centen gaat het me niet om.. (44€) maar zou hem toch graag eens op zn bek stampen:D

aangifte ed helpt waarschijnlijk niks en doen ze toch niks mee...
buitendat zelf afhandelen leverd denk meer resultaat..

EDIT:

mail gestuurd... dat ik hem een kans geef om ze op te sturen of terug te storten...
anders neem ik andere maatregelen..

hij regelt het zegt die... ben benieuwd

Hallo,ik weet niet wat voor een loser je bent,maar dit is een betrouwbare leverancier van DVD's en Blu Ray's.Mijn zwager en ik kopen al een tijdje spullen bij hem,allemaal prima afgehandeld nooit problemen,alles nieuw en gesealed.Ik denk dat je zelf niet in de haak bent want dit slaat nergens op,een ander afbranden,en dan nog een fatsoenlijke kerel ook!J.van Dort

---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

je moet wel een erg grote sukkel zijn om op dit forum om 'hulp' te smeken!En laat ik je vertellen dat het een goede leverancier is.Heb er meerdere dvd boxen besteld,altijd keurig netjes afgehandeld.Alles ook nog eens prima verpakt,leuk mail-kontakt,allemaal nieuwe spullen.Lekker ventje ben je zelf,iemand door de stront sleuren,je zal zelf wel niet deugen,sucker.

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

je moet wel een erg grote sukkel zijn om op dit forum om 'hulp' te smeken!En laat ik je vertellen dat het een goede leverancier is.Heb er meerdere dvd boxen besteld,altijd keurig netjes afgehandeld.Alles ook nog eens prima verpakt,leuk mail-kontakt,allemaal nieuwe spullen.Lekker ventje ben je zelf,iemand door de stront sleuren,je zal zelf wel niet deugen,sucker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven